1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Gisteren weer Zul Gurub begonnen. Kreeg ik weeral een groep die het nog nooit gedaan had / geen tactics wisten enzovoort. toch maar geprobeerd... 2 whipes op eerste baas zelfs na het uitleggen van de tactics dus ben maar geleaved....

Daarna kreeg ik Zul Aman, alles in 1 keer gehaald met die groep... ging super lekker we vlogen er doorheen. Nogsteeds moeite met die Eagle boss maar we hadden hem gehaald.

Mijn Wrist was eindelijk gedropt die was nog altijd item level 318... en ook gelijk van mijn VP een mooie ring kunnen halen van 359 dus heb nu een average van 351 :D. Nu moet ik alleen nog naar Zul Gurub voor men wand:p dus hope dat het vanavond wel goed gaat.

2. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gratz man :), dus de tips werkten wel.

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja zeker! Alleen hoop ik dat het vanavond ook werkt op de laatste baas van Zul Gurub. heb die dungeon al paar keer gedaan en nooit gefinished.

Merk wel steeds meer dat het niet aan mij ligt als we whipe. Dit is mijn eerste healer, ook mijn Main nu hoogste gear enzo en had altijd snel te neiging me eigen de schuld te geven als we whipe maar dit is gewoon niet het geval... het ligt echt ook veel aan de groep.

In een HC geeft het niet al heb je een slacker, of iemand die niet weet hoe het moet enzo maar in Zandalari moet gewoon iedereen zijn taak weten, weten ze het niet is het 80% van de bosses al een whipe.

En het is zo dat iedereen het een keer moet leren maar ook hun hebben net als ik youtube, ik vind altijd neem even een half uur voor de tactics en dan loopt het gewoon goed. Dan kan het nog wel een keer fout gaan door een mistap enzo maar dan wipe je 1 of 2 keer. maar op die laatste baas heb ik nu ongeveer 30 whipes staan omdat ik telkens dood ga door de spirits maakt niet uit hoevaak ik tegen ze zeg dat ze me moeten beschermen

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ook last van DPSérs die pullen toevallig? :emo:

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Mijn Priest vandaag naar 68 (bijna 69, nog 2 bars) geleveld. Ook nog wat PvP gedaan en als Disc ben ik bijna niet te killen. :D Ik heb nu ongeveer 2.4k Honor en kan niet wachten om op level 70 een full PvP gearset te kopen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Mooi dat dat spul dan zo goedkoop is. Logisch ook natuurlijk. Nu kun je dus mooi snel je PvP targets halen en dus sneller Honor binnen.

Altijd fijn dat je een hele set in een keer kan kopen. Helaas heb je op 85 een limiet. Hooguit twee stukken gear en dan is het klaar.

Mag ik misschien aan iemand vragen waarom er eigenlijks een limiet op zit? Hij lijkt strenger dan voorheen, bij de Emblems in LK. Ik zie het nut er ook niet zo van in eigenlijks. Wat kost het Blizzard nu immers aan ruimte?

Graag een toelichting, want heb dit nooit echt gesnapt. Dat er een limiet zit op guild XP zit is mij compleet duidelijk.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voorheen was dat niet. Ik volgens mij gekomen in de pre-Cata patch. Is denk ik gekomen zodat mensen wel moeten gearen. Misschien dat mensen maar bleven sparen en niets kochten. Waardoor het gemiddelde iLvL lager bleef.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Ok, dat is duidelijk. Het is toch juist het doel om van die emblems/points dingen te kopen. Of dit nu gebeurt met 4.000 punten of 12.561 ofzo, dat maakt niet zoveel uit. Zou de mensen die zoveel sparen en niks kopen ook maar raar vinden.

Zodra ik iets kan kopen wat voor mij van nut is, dan koop ik het ook. 8)

9. Seh

Seh Guest

Kijk, als er straks mensen zijn met 80,000 van die punten. En er komt nieuwe gear voor die punten, kunnen ze gelijk alles vanaf de eerste dag kopen. Dat is niet de bedoeling, je moet een tijdje spelen om het te behalen. ;)

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Meestal als er een nieuwere tier gear komt heb je er ook weer andere emblems voor nodig.

11. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Maar als ik me niet vergis, is er wordt er volgende pvp-tier gewoon gebruikt gemaakt van conquest/honor?

Als ik dus nu ga dus zou gaan arena'en tot 12.000 punten ofzo,zou ik in het begin van de volgende patch full pvp gear kunnen kopen waardoor je dus een oneerlijk voordeel hebt in het volgende seizoen.

------

Waarom je überhaupt punten zou willen opsparen boven de pakweg 2500 is mij een raadsel. Je kan het beter uitgeven waardoor je weer sneller punten verkrijgt.

Wat heeft het voor een zin om alles in een keer te kopen?8)

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn worden de conquest points en valor points gereset met 4.2. Net zoals de oude arena points werden gereset met elke nieuwe Tier.

13. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik dacht dat er vroeger ook een maximum van 75.000 Honor Points was. :confused:

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Moet eerlijk zeggen niet echt. Heb gister ook nog een gewonen Heroic gedaan ipv zandalari en dat gaat me nu echt heel simpel af dus mij boeid het niet wie pulled:p heb gister bij een baas zelfs een Shamaan laten tanken omdat die van ons dood was:p de baas had nog 1.4M over en hebben het gewoon gehaald:p

Maar Yellow op mijn DK die is ook tank vond ik het niet leuk als dps pullde maar ook geen ramp... ik heb iig geen problemen met aggro overnemen. Alleen moeten ze niet pullen als de healer geen mana heeft... als de healer het aan kan mogen ze van mij pullen wat ze willen...

Lekker lekker :D Priest is echt een relax mannetje. Btw advies: als je straks ook PVE gaat doen laat je niet verleiding tot Holy healing.... want het is klote daarna weer naar Disc te gaan. En met Disc is het toch wel wat makkelijker als in Holy vooral op level 85...

15. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Oh op MMO-Champ staat dat het wordt overgezet naar HP en JP.

16. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    hoezo gereset? en wanneer komt 4.2 uit? en met resette bedoel je als in weer 0? dus dan kan ik het beter opmaken :p?

17. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het wordt dus omgezet. Conquest naar Honor en Valor naar Justice. Alle items die nu Conquest of Valor kosten worden Honor en Justice en de nieuwe 4.2 items worden Conquest en Valor. Dat doen ze omdat je anders te snel aan gear komt op het begin (zoals al is gezegd).

18. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    ow zo, ja dat is inderdaad zo. tot welk item level gaan ze nu dan? en word bijvoorbeeld zandalari dan ook weer een hoger average of ? want lijkt mij met de nieuwe items die dan weer door VP te halen zijn en die van nu door JP dat de dungeons generft worden? iig makkelijker te halen als eerst...

19. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Mwoah, ligt aan het gevecht en aan de groep die je mee hebt. Ik geef over het algemeen de voorkeur aan holy priests, vanwege mobility eigenlijk :)

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Heeft de nieuwe pet store mount, net als miljoenen anderen straks. \o/

Deel Deze Pagina