Dan ga ik ook reclame maken voor mijn tas lekker puh
Ik heb zelf de Kata DR-467 en is ook echt enorm fijn!
Hij heeft een laptop compartiment die tot de 17" kan dragen.
Hij heeft 2 vakken, 1 voor fotografiespullen die extra stevig is af gedekt en waar je toch redelijk wat spullen in kwijt kan en hij heeft nog een ander vak daarboven waar je houdertjes hebt voor compact flash, doekjes, pennen enz. en nog genoeg ruimte in dat vak waar je gewoon normale spullen in kan stoppen zoals eten, drinken en allerlei andere meuk.
Daarvoor zitten nog 3 vakjes waarin je van alles kwijt kan zoals kaarten, mp3 spelers of wat dan ook.
Aan de zijkant zit een vak waarin je een flesje drinken in kwijt kan maar daar kun je ook een klein/normaal statief in mee nemen dus dat scheelt je weer 1 extra tas.
En er zit een regenhoes bij maar die is meestal niet nodig, de tas zelf is al weatherproof voor normale regenbuien en de regenhoes is alleen voor extreme stortbuien.
Ik ben in ieder geval enorm blij met deze rugzak want ik kan gewoon genoeg spullen hier in kwijt, ik kan hem als normale rugzak gebruiken (het fotografie vak kun je er uit halen zodat je nog meer ruimte over hebt voor normale spullen als je geen camera mee neemt) en hij voelt lekker stevig aan als een normale rugzak.
Dat is mijn dingetje
Vandaag mijn eerste 2 rolletjes lomography naar de winkel brengen om te laten ontwikkelen, ik ben benieuwd! Klik om te vergroten...