De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Staat meestal reserve bij A1 volgens mij. ;)
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, netjes. Dus nu zijn Serero, Janssen en Boerrigter binnen. Hopelijk komt Sightorsson alsnog en vertrekt El Hamdaoui.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    En dan vooral Vertonghen behouden!
     
  5. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je voor een paar miljoen meer niet honderd keer beter Matavz halen ipv Sightorsson.
    Als je via de vleugels wil gaan spelen, lijkt me een fysieke sterke spits á la pantelic veel waardevoller.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja daar ben ik het wel mee eens, hoef sigthorsson helemaal niet te zien eigenlijk, hopelijk zullen ze er snel vanaf zien zodat ze nog genoeg tijd hebben om zich te richten op een type Matavz.
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Nog mee gevoetbald :+ Maar zou het eigenlijk niet weten. Stond vroeger altijd spits, maar is altijd al wat aan de kleine kant geweest. Paar keer verschoven en nu beland op het middenveld waar concurrentie groot was afgelopen seizoen. Klaassen, Bouy dat soort spelers. Ben benieuwd, maar denk niet dat we hem snel bij 1 zullen zien.

    Zie Boerrigter ons overigens niet naar een CL niveau tillen, maar wellicht dat hij nog nuttig kan zijn. Je kan er iig geen buil aan vallen. Tenzij je nu denkt dat je goed zit in de buitenspelers en er niet nog een haalt, dan zou het zeer jammer zijn. Boerrigter, Ozbiliz, Ebecilio en Sulejmani is natuurlijk geen bezetting waarmee je potten gaat breken tegen een aardige tegenstander.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kip? Klinkt goed voor Vitesse O-)
     
  10. Seh

    Seh Guest

    :emo:
    En dit land wilde een eindronde binnenhalen?
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd beetje kansloos. Als je dit al niet kunt denk je wel dat je an 100.000 Duitsers tegen kunt houden...
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat een ontzettende treurnis zeg. Hiervoor waren er toch ook al vier speel-''steden'' die de wedstrijd hadden verboden. Toont wederom het onvermogen van de KNVB, politie en burgermeesters.

    Grebbelinie?
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    omg?!

    doe gewoon achter gesloten deuren, net alsof het die ventjes van 16-17 interesseert of er mensen bij zijn, ze willen gewoon die wedstrijd spelen en de beker winnen.
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, eerder wangedrag van de supporters. Als er werkelijk van die rellen worden voorspeld, dan moet er dikke beveiliging worden geregeld voor zo'n wedstrijd. Dat kost gewoon teveel.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    :emo:
    Wedstrijden zonder publiek heb je nog nooit van gehoord?
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zou idd de beste oplossing zijn. Maar ik kan me zo ergeren aan dat soort hooligans
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bwahahaha, hier kon ik even smakelijk om lachen :D
     
  18. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom denk jij dat?
    Chadli knalde er anders ook 3 in.
    Ik zie Boerrigter wel een doelpuntje meepikken in de CL en wellicht wel een hele belangrijke.

    Ik zie Boerrigter eerder een doelpunten scoren dan Ebecilio of Ozbiliz.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  19. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch te gek voor dat in Nederland een bekerfinale tussen B!!-junioren niet eens door kan gaan. Waar is het op gebaseerd dat er rellen komen?? Welke internetfora?
    Het enige dat ik weet is dat vak 410 gewoon op een normale manier de b-junioren wil gaan steunen, zoals zij vaker doen. Ziet de politie dat dan als ''vermeende onrust''?

    Dan maak je gebruik van de meldplicht op de wedstrijddag. Dat alle gasten met stadionverboden zich moeten melden op de wedstrijdag.
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Overdreven gedoe, de wedstrijden in de competitie zijn naar mijn weten gewoon normaal verlopen tussen de twee ploegen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina