De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Jij bent ook niet de back van het Nederlands Elftal of wel?8)
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Özbiliz juist meer timide ogen, minder ondernemend en wat meer onder de indruk.

    Nee, ik zou toch op z'n minst op het middenveld spelen. Maar je begrijpt m'n punt :+
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ozbiliz is ouder, maar heeft 2 jaar gekwakkeld met zeer zware blessures. Die jongen heeft in potentie veel meer kwaliteiten dan Ebecilio, dat is overduidelijk.

    Hij is alleen timide, als hij dat van zich af weet te schudden heb je een diamantje in handen. Die dribbel van hem is vrij uniek. Vraag is alleen of dat hem gaat lukken.

    Ebecilio is onrustig, heeft een waardeloos schot en een gebrek aan techniek en overzicht. Het begon met flair, paar leuke bewegingen, maar hij zakt nu constant door de ondergrens en is steeds een van de mindere. Hij maskeert zijn gebrek aan kwaliteit met veel werklust, maar het is zooo onrustig. Niet normaal gewoon.

    Op die twee kan je sowieso niet rekenen in de Champions League. Boerrigter is sowieso een meerwaarde tov die twee, maar hij is inmiddels 25. Hij heeft wel wat specifieke kwaliteiten waardoor het best een aanvulling is op de selectie, maar om hem te schatten op Champions League niveau, nee dat zou ik niet aandurven.

    Nogmaals, een De Bruyne of een Narsingh tilt je team naar een hoger niveau, een Boerrigter voetbalt mee. Dat idee heb ik tenminste, hoop dat hij het tegendeel bewijst hoor, maar heb er een hard hoofd in.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig neemt Ajax tenminste het risico van zes ton. Anders krijgen we weer hetzelfde effect als bij Strootman, Mertens, Chadli. Als het niks word? Jammer dan. Verkopen en weer door. :)
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb die Adizero F50's. Heb ze gewoon in mijn standaard maat. Zijn wel redelijk smal en bij de hiel zit zo'n stug stuk dat wel even inlopen is. Ik moest er aan wennen iig. In het begin kreeg ik daar een beetje blaren van.

    Heerlijk zijn die dingen, net alsof je op je sokken voetbalt. Moet je natuurlijk wel een beetje techniek hebben, want sommige gasten in mijn team vonden het niets :+
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Narsingh is er natuurlijk ook nog niet, wel een ruwe diamant en absoluut in potentie 1 van de beste echte buitenspelers in de Eredivisie. De Bruyne zie ik idd graag komen. Ajax heeft altijd tenminste 1 klassespeler voorin nodig. Die hebben we nu niet. Dus of een heel goeie spits of een heel goeie linksbuiten graag.
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Eigenlijk begrijp ik je punt niet.. Het is toch slim van hem? Misschien weet hij een leuke buitenlandse club hun aandacht wel te trekken door deze uitspraken.
     
  8. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Beide als je ronde door wilt komen, denk ik.
     
  9. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewone maat vaak 43 maar mijn predators heb ik 44. Wat raad jij aan? 43 1/3 of 44?
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    M'n punt is dat het totaal misplaatst is om te zeggen dat hij klaar is voor een CL-ploeg.

    Who the hell is die De Bruyne toch? Ik zie die naam her en der opduiken en ik heb geen flauw idee wie dat is, en bovenal, wat hem meer potentie zou geven dan een Boerrigter of de jongens die we al hebben.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    we moeten ook niet te onrustig worden, Ajax werd dit kampioen met een team met beperkte ervaring en vol potentie. Het is wel goed dat jongens als Ebecillio en Ozbiliz gewoon de kans krijgen en dat Sulejmani nu gestaag door blijft groeien.
    Champions League resultaten zijn op zich niet heel erg belangrijk, de max ligt toch op het halen van de 2e ronde.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Twente gaat ook de CL in en die hebben mindere backs.
    Oke, point taken.
     
  13. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Boer Ebecillio, zo'n geweldig speler zou vinden, dan zou Boerrigter niet gekocht worden.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Dat word hier ook helemaal niet gezegd, maar hij vind hem blijkbaar beter dan Ozbiliz.
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dubbele bezetting...
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ebecilio is een harde werker inderdaad, maar het is wel steeds hetzelfde recept. Hij dreigt gaat naar binnen en schiet op doel. Dan zie ik meer in Özbiliz.
     
  17. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Fixed:)
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb normaal ook 43. Ik ren even naar boven welke maat ik heb, volgens mij ook 43 gewoon.

    Edit: Maat 44 heb ik, maar kan je niet gewoon passen?
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Enige voordeel van een Ebicillio is dat hij met zijn dreiging meestal 2 verdedigers naar zich toe trekt, met wat meer inzicht en zich wat meer zou focussen op de assist ipv scoren zou hij meer kunnen betekenen voor het team. Zijn schot is gewoon ondermaats. Heb zelf geen voorkeur tov Ozbilliz, wat ik wel merkte is dat hij meer zicht heeft voor zijn teamgenoten en dat hij met een wissel meestal wel een positieve impuls bracht in het team.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ebecilio vind ik ook zonder bal erg aanwezig. Constant in beweging, houdt mensen bezig, houdt het veld breed. Dat is heel erg belangrijk voor de ploeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina