Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @Daniel:

Check hier voor een Lowepro 300 tas.

2. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Oké word weer lekker mee om gegaan 8)
    Ik ben alsnog wel benieuwd bonnie, kun je er alsnog 1 posten?
    heb hem namelijk niet gezien.

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja waarom heb je hem eigenlijk weggehaald? Ik vond hem mooi! Ben benieuwd wat voor licht je had.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Oef, Sigma 17-70 ter vervanging van de kitlens......175 euro....doen?

Anders stel ik het uit en haal ik voor de fun een 50mm prime.
    Totaal geen gelijkenis, maar puur budgettechnisch

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hij staat op mijn Flickr. De foto's die ik nog ga bewerken zal ik ook maar niet hier plaatsen, maar alleen in Flickr.

Ze vond het commentaar niet zo tof, dus verzocht ze me maar om hem eraf te halen.

Sorry daarvoor. :)

6. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Zo ziet de lucht er momenteel uit in Belgie

Mooie foto's trouwens. Mij ouders hebben een Canon D50 Nu zij zoeken een lens voor macro. Welke kan is aangeraden?

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Bedankt voor de link, gaat daar wel om een slingshot en ik weet nog niet of een backpack niet handiger is... Die tas van Tom kan je als beide gebruiken, is op zich ook niet verkeerd.

Ik wou eigenlijk de flipside 300 hier bestellen, nette prijs maar kwam erachter dat mymemory niet in de UK zit en de douane lastig zou kunnen worden.

Ik kijk wel wat het wordt:+

@bonbridge: Leuke foto.

8. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Budget? Macrolenzen gaan van 200-2000 euro ;)

Plus er zit een regenhoes bij.

Ik zal verder geen reclame meer voor mijn tas maken, maar hij is zo fijn :+

9. Remco

Remco Guest

Stop daar maar mee inderdaad :cool:

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dan ga ik ook reclame maken voor mijn tas lekker puh :9
    Ik heb zelf de Kata DR-467 en is ook echt enorm fijn!
    Hij heeft een laptop compartiment die tot de 17" kan dragen.
    Hij heeft 2 vakken, 1 voor fotografiespullen die extra stevig is af gedekt en waar je toch redelijk wat spullen in kwijt kan en hij heeft nog een ander vak daarboven waar je houdertjes hebt voor compact flash, doekjes, pennen enz. en nog genoeg ruimte in dat vak waar je gewoon normale spullen in kan stoppen zoals eten, drinken en allerlei andere meuk.
    Daarvoor zitten nog 3 vakjes waarin je van alles kwijt kan zoals kaarten, mp3 spelers of wat dan ook.
    Aan de zijkant zit een vak waarin je een flesje drinken in kwijt kan maar daar kun je ook een klein/normaal statief in mee nemen dus dat scheelt je weer 1 extra tas.
    En er zit een regenhoes bij maar die is meestal niet nodig, de tas zelf is al weatherproof voor normale regenbuien en de regenhoes is alleen voor extreme stortbuien.
    Ik ben in ieder geval enorm blij met deze rugzak want ik kan gewoon genoeg spullen hier in kwijt, ik kan hem als normale rugzak gebruiken (het fotografie vak kun je er uit halen zodat je nog meer ruimte over hebt voor normale spullen als je geen camera mee neemt) en hij voelt lekker stevig aan als een normale rugzak.
    Dat is mijn dingetje :)

Vandaag mijn eerste 2 rolletjes lomography naar de winkel brengen om te laten ontwikkelen, ik ben benieuwd! :D

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb de Tamrac 3385 Speed Pack 85 Zwart
    Bevalt me erg goed! Zit een vak in voor je laptop welke verstevigd is. Daarnaast aan de voorkant en aan de zijkant een netje voor kleine spullen in te doen. De tas heeft 2 vakken. Bovenin voor wat kleine dingen. Onderin voor je body + 70-200 lens, en nog 5 andere lenzen. Dit vak kan je zelf nog indelen omdat de tussenschotjes met klittenband vast zit. Daarnaast zit aan 1 zijkant een rits, waardoor je de body er aan de zijkant uit kan halen, zodat je niet heel de rugzak open hoeft te doen.

12. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Pure liefde, jij en die tas! Laat even de resultaten van mijn fiske zien als het zover is;)

Mooi tassie inderdaad. Denk dat de drie grote tassenmerken toch wel Lowepro, Kata en Tamrac zijn. Dus niet alleen Lowepro, omdat je die zo vaak tegenkomt :)

13. Remco

Remco Guest

Ahh wat lief.

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ach als jij een verstandelijk gehandicapt persoon die overreden is door een bus chinezen lief vind dan is dat jou mening :+

Just kiddin' Tom <3

15. Remco

Remco Guest

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Op foto 3 kun je vrij duidelijk zien dat Tom regelmatig een V hals draagt :+
    Onderste foto is btw enorm cute!

17. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een schatje is het ook!

Godverdomme ik moet nu echt de TOKINA 11-16mm F2.8 AT-X PRO DX bestellen. Is dat ding nergens in stock. Ik wil ook net zo'n beetje de meest gewilde objectief die er is. :mad:

Dat ding was afgelopen augustus 530 euro nu 570 euro. Maar dat komt door de rampen in Japan gok ik.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Op marktplaats staan er nog 2 ;)
    Scheelt je 100 euro ofzo

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik zag het, er staat er nu net weer een op.
    En heb gelijk een mail gestuurd naar hem die het voor 475 euro heeft aangeboden! Ik hoop dat hij akkoord gaat! Die lens is nog geen jaar oud. Ik hoop het echt. Hoor er alleen maar heel goede reacties over.

20. Remco

Remco Guest

Ik ben benieuwd! Wil 'em wel een keertje vergelijken met die van mij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina