De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bruins schijnt het op trainingen geweldig te doen. Echter op het veld was het altijd een drama. En juist daar moet je presteren. Kan me geen fuck schelen hoe goed iemand op een training is of presteerd.

    Geld zat daar :) Liever voor dat bedrag kwijt dan hem op de bank zetten en 500k aan salaris moeten betalen.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]3SETSVL8z54&feature=player_embedded[/yt]
    :D
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    RBC vraagt faillissement aan..
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen er nog wel meer bij gaan komen. Ben benieuwd hoe het met die competitie verder gaat, het is nog niet zeker of Almere City er nu wel in mag blijven.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    De Transfermarkt is weer geopend.
    Berichtje rondom Vitesse;

    http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/13287/sparta-praag-wijst-bod-van-zes-miljoen-euro-op-kadlec-af/

    edit: lees dat ajax er ook achteraan zit/schijnt te hebben gezeten.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ok Kadlec is wel een aardige spits.


    In PES voor zo ver ik weet :+
    Lijkt me leuk om in de Nederlandse competitie te hebben! Hoop echt dat Vitesse veel geld gaat uitgeven aan toffe gasten. Ekdal, Bjärsmyr gewoon kopen die handel :p.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    RBC stuk doordat gemeente geen steun verleent.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ze mogen El Ham wel kopen voor 10 miljoen. :+
     
  9. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel scheen achteraan gezeten te hebben (Ajax) zijn. Heb er tenminste de laatste tijd niets over gehoord.

    Vitesse gaat misschien nu eindelijk echte versterkingen halen ipv Georgische internationals...
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Berichten zijn idd van begin januari "Ajax wil zich graag versterken met een centrumspits en zou daarin zijn uitgekomen bij Vaclav Kadlec. De achttienjarige spits zou volgens de Tsjechische krant Sportovni Noviny zijn aanbevolen door Heinz Schilcher, de scout van Ajax die het Oost-Europese deel in de gaten houdt."
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoorde gister dat als ze daadwerkelijk failliet zouden zijn, Almere City mocht blijven.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja precies, dat vind ik ook. Met de tijd komt er vast wat meer rendement uit, wat mij betreft kan die prima blijven staan op de linkerflank :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
  14. Seh

    Seh Guest

    Hoop dat het tegen die tijd wat beter gaat. Persoonlijk hoop ik op een Rotterdams bedrijf. Maar als die niet meer dan de 6 miljoen bieden die ASR nu betaald dan maar een Chinees bedrijf of iets dergelijks.


    Noooooo.:'-( Tenzij 10 miljoen of meer, dan moet het maar. :'-(:'-(
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ze leren het ook nooit he :emo:
    Corrupte bende dat land.
     
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach op Internazionale-Lecce na is het vooralsnog Serie B. Gokken doen ze toch wel.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ooit een docu gezien op discovery. Gingen ze naar een Chinees syndicaat toe. En toen stond daar groot Jupiler League op 1 van die PC's van de Chinezen :)

    Edit:

     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kadlec! Zou een goede aankoop zijn van Vitesse. :) Die heeft nog samen met Bony gespeeld, toch?

    edit;
    Mhm, weet niet wat ik er van moet vinden. Ik vind Matavz wel een goede spits maar ik vraag me af of hij wel bij Ajax past.

    edit 2;

    WTF!
    [yt]gggATK5lqNk&feature=player_embedded#at=77[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hopelijk gaat het niet door, want dan zakt Feyenoord nog verder in en wordt Twente alleen maar beter. Fer en Wijnaldum zijn IMO goede spelers die nog veel beter kunnen worden, damn. :{

    Is die echt? Bal gaat wel raar steeds :).

    Ruudje naar Malaga? Bah, en dan zegt hij nooit meer terug naar PSV te willen komen. Zo veel verschillen die clubs niet hoor :+.

    Kadlec en Bony zou wel geniaal zijn voorin. Als Bony zometeen goed begint te draaien is het echt een toffe spits :cool:.

    Ik denk trouwens dat Matavz écht een topspits is (voor de Eredivisie), die zou elke topclub kunnen gebruiken, ook Ajax. Geweldige afmaker, vind het de beste spits van de eredivisie.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Die ene gast op 0:54 is een held. Iedereen op de grond en hij loopt gewoon rond alsof er niks aan de hand is. :lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina