Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Shaq weg

_O_ Wat een held.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    How bout Reggie Miller, Karl Malone, Stockton, Pippen, Carter, Allen Iverson?

3. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Nog mensen die vandaag naar MIT gaan?

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kareem Abdul-Jabar?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo kan ik er nog een paar opnoemen maar die redden het niet bij de echte legendarische spelers.

Larry Bird, Patrick Ewing, Hakeem Ulajuwon, John Starks etc.

6. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nowitzki op z'n Duits! Wat liet Miami het liggen, maar wat een comeback van Dallas zeg.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Karma he. Pipo LeBron ging lekker juichen voor de bank van de Mavs, dat moet je Dirk niet flikken. :+ Heerlijk afgestraft, ben nu echt voor de Mavs.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Toen Kidd de bal aan Dirk gaf in de laatste 10 secondes wist ik dat het gedaan was. De Heat kreeg zo'n grote voorsprong, maar daarna zwakte ze af. Jammer.

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Zo, vanavond de hele wedstrijd gezien.
    Ongelovelijk hoe ontzettend rustig Dirk Nowitzki is. Zelfs na een game-winner, staat ie gewoon droog te kijken. Volgens mij heeft hij zijn goede spel echt te danken aan zijn calmness. Hij zet z'n verstand op nul lijkt wel, offensively.

Veel defense in de match, verbaase me trouwens op een gegeven moment dat de Heat nog niet voorstonden. Ze lijken veel meer te scoren, wat komt door hun highlights. Paar prachtige dunks van Wade en ook van LeBron. Wade met 36 punten maarliefst.

Wat een play op het eindje van Jason Terry zeg, Chalmers wide open in de hoek. Ze zeiden dat hij uit z'n periode van bad shooting was, maar ik vond hem echt niet goed spelen. Kidd en Barea speelden erg goede wedstrijden, ik was echt impressed door de 2 guards van Dallas. Marion speelde ook ijzersterk, pakte tussendoor steeds wat puntjes.
    Dirk sealde de deal wel, de laatste 9 punten scorend voor de Mavericks. Wat een vent.

Game 3 in Dallas, ben benieuwd. LeBron was niet écht op dreef, daar hadden de Mavericks nog geluk mee. Ookal was Marion op Lebron wel een goede verdedeging.

Question: Als je LeBron óf Wade weg moest doen bij de Heat, wie zou je wegdoen?

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe lastige vraag :+

Maar denk toch Lebron mede omdat Wade al vanaf het begin bij de Heat zit dus moeilijk weg te denken is daar en die laten ze ook niet zomaar gaan.
    Wade heeft ook al veel betekend voor de Heat de afgelopen jaren ondanks zijn blessures(die gelukkig nu voorbij zijn)
    Maarja zonder James waren ze denk niet zo ver gekomen.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het is niet zozeer dat ze zo ver zijn gekomen door Lebron, maar meer door o.a. de combinate van Lebron én Wade.

12. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck man, hoe kan je zo'n vraag beantwoorden? :+

Ik vind zelf ook dat Wade moet blijven, maar zonder de combinatie LeBron + Wade zou Heat niet zo ver komen indd.

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand misschien een site waar een overzicht van alle goede basketball courts is Nederland zijn? Ik heb wel courtsoftheworld.com gevonden, maar hier zijn heel weinig veldjes in Nederland te vinden, en zeker bij mij in de buurt (Utrecht).

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Griftpark is één van de bekendere (?) courts in Utrecht. Althans, in het centrum. Verder heb je eentje bij de Uithof, maar het kan zijn dat die alleen voor studenten is.

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja die twee ken ik, bij de Uithof speel ik vaak zelf ook, is opzich wel relaxed veldje en bij de Campus zit er ook, maar daar spelen niet zo heel vaak andere mensen (tenminste, als ik er ben). Wordt er bij het Griftpark veel partijen gespeeld?

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Jup. Vooral in de zomer is het vol. Er spelen dan ook trainers en dergelijke, die je gewoon helpen. Althans, dat hebben teamgenoten gezegd, en die komen er best vaak. Misschien eens langsgaan aangezien het 2 minuten van mij vandaan is, maar ja :eek:. Als je beter wilt worden, kan je daar naar toe dus.

17. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    nee niemand dus? :+ Worthy de Jong van Leiden dunkte hard harder hardst een bord kapot tegen Germany's Finest _O_

18. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Nice, was leuk?

Zaterdag is er een streetball toernooi in Zwolle, ga ik heen.
    Verwacht alleen niet dat het heel druk wordt. Vraag me eigenlijk ook af waar het is? Ik hoop Wezenlanden.

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ja MIT is altijd wel mooi, in mijn beleving iig. Ik ben een voetballer met basketbalvrienden, dus vandaar dat ik mee naar MIT ga. Lage poule, veel bier :+ Maar om zulke wedstrijden uit de hoge poule te kijken is altijd vet. Ben benieuwd naar de beelden van GF

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2 down, 2 to go.

Holy crap wat een play van King James #1

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina