[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Als het goed is wel hoor, iedergeval die chapter dat doku een geest is. Ik durf te zweren dat er van die beesten zijn die je vreten, dacht piranhas

2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Deze bedoelt hij denk ik

[yt]wlMnwA-OrlI[/yt]

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Oh die, die waren super makkelijk. Gewoon met je nunchucks erop inhakken.

Ik vond het vooral in het begin lastig tegen die 2 samurai en vervolgens die samurai eindbaas, ook omdat je zelf nog niet zoveel energie hebt en je wapens nog ruk zijn.

En Alma was ook vrij lastig. Weet alleen niet meer met welke vorm van Alma ik meer problemen had. De eerste of de tweede!?

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ik had later pas door dat die nunchucks handig waren daarvoor waren ze vrij irritant.
    En ik vond de eerste vorm van alma in die kerk moeilijker als de 2de vorm spinachtig dacht ik?

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die Alma transformatie juist moeilijker. Mijn aanvallen ketsen steeds af, en als zij mij raakt gaat het HARD! :eek:

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556

7. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Als ze indruk willen maken met NG3 zijn deze screen niet de manier. Weg uit de steden en terug naar het woud, tenzij ze wat meer sfeer weten te brengen. Vind het het er maar kaal uitzien, MAAR gameplay is prioriteit. Camera goed maken en dan is er al een stuk verbeterd.

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Yeah, ik wil gewoon die japanse steden en ninja/samurai 'vibe' zien in dit soort games....

Het mag best modern, maar dan wel 'japans-modern', dus zowel hi-tech neon steden, toffe cyborg-ninjas, etc etc, en ook die oude stijl in de bossen en bergen...

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Wat is dat allemaal met die quick time events?=(
    Vind ik nou niet echt passen in Ninja Gaiden game,.,

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  11. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    krijg nu toch wel zin om ninja gaiden 2 te spelen, deel 1 uitgespeeld maar deel 2 is op een of andere manier langs me geschoten. is deel 2 makkelijker dan 1?

12. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Als je 1 hebt uitgespeeld denk ik dat je ook wel door deel 2 komt

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Bah, ik haak officieel af (de vorige keer was onofficieel :+).

De sfeer en charme zijn nu totaal verdwenen. Het oogt als de zoveelste niet-noemenswaardige 3rd party titel. Quick time events zijn lame en een schande ten opzichte van de originele gameplay. Deel 1 was niet moeilijk, deel 1 moest je leren.
    Terroristen in London zijn toch nooit zo sfeervol als die schim van een oude saumrai Doku die je ziet als hij je hometown in brand steekt?

14. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Waholishit! _O_
    Stom genoeg had ik die trailer nog niet gezien, echt fucking awesome! _O_
    Heb er zo zin, nog meer dan ooit tevoren... :D

Ben ik het wel een beetje mee eens, maar als ze het simpel en snel in de gameplay kunnen toevoegen, en het niet teveel voorkomt, dan kan het best tof zijn. :D

Deel 1 moet je indd leren spelen. Niet dat deel 2 moeilijk is, maar heb wel eens de gedachte gehad dat die een beetje overdreven is, dus dat ze gewoon een boel monsters op je afjagen en dat het daardoor moeilijk gemaakt wordt, i.p.v. slimme monsters en goede a.i. zoals in deel 1. :)

Ben ik het niet mee eens, niks wijst erop dat dit in de hele game zo is. Ben zelf ook meer fan van zoals in deel 1 het oerwoud en wat meer ancient samurai shit e.d.. Maar ik moet zeggen dat ze een nieuwe stijl inslaan die me zeer aanspreekt. Iets meer binding met de personages, en minder oppervlakkigheid zoals in deel 2.

Heb echt een hekel gehad aan de belachelijke ontwerpen van sommige vijanden in deel 2. De raarste onlogische lichaamsdelen en vage kleuen. Sommige waren wel tof, maar lang niet alles. In dat opzicht was deel 1 veel vetter. Hoop dus dat ze dat in deel 3 ook weer zo doen. :)

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  15. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    hmm, ik wil dit leuk vinden omdat het Ninja Gaiden is....

Maar ik wordt er nog niet warm van. Sfeer kan nog net aan dit ene level liggen (hoop ik) maar die quick times die je in dit ene filmpje al duizend keer ziet + die camera die dan dichtbij komt gaat HEEL snel vervelen lijkt me.

Eerste levels van gaiden 1 is tot op heden nog nooit overtroffen in de latere levels en deel 2.

16. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    100% waar. _O_

Dat level was hemels... _O_

Heb nog een demo van de oude xbox, waarbij je in dat level een true form dragon sword hebt, en alle powers... ass kickend in minder dan 8 minuten door het level heen jagen! :+

17. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wacht nog even af hoevaak al die quicktime events gaan voorkomen. Ninja Blade ook gespeeld en in die game werd je kapotgegooid met quicktime events (en die game was niets aan).

Laatst bewerkt: 26 feb 2012
  18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Helaas doet de gameplay me erg aan ninja blade denken.

Waarschijnlijk is NG3 niet open world zoals in deel 1 maar gewoon 1 lineaire ervaring.

Die QTE in de gevechten is volgens mij gewoon een tutorial. (beetje a'la obliterator techniek)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 1 was tof, deel was tof, 3 zal mij ook wel goed bevallen. Deel 2 had btw ook al een paar quick time events.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Perfect verwoord, dit denk ik er ook van. Dit spel heeft totaal geen ziel. Ik zie ook niks bijzonders. Echt zonde. Ik start zometeen Ninja Gaiden BLACK nog eens op.

Deel Deze Pagina