Waholishit!
Stom genoeg had ik die trailer nog niet gezien, echt fucking awesome!
Heb er zo zin, nog meer dan ooit tevoren...
Ben ik het wel een beetje mee eens, maar als ze het simpel en snel in de gameplay kunnen toevoegen, en het niet teveel voorkomt, dan kan het best tof zijn.
Deel 1 moet je indd leren spelen. Niet dat deel 2 moeilijk is, maar heb wel eens de gedachte gehad dat die een beetje overdreven is, dus dat ze gewoon een boel monsters op je afjagen en dat het daardoor moeilijk gemaakt wordt, i.p.v. slimme monsters en goede a.i. zoals in deel 1.
Ben ik het niet mee eens, niks wijst erop dat dit in de hele game zo is. Ben zelf ook meer fan van zoals in deel 1 het oerwoud en wat meer ancient samurai shit e.d.. Maar ik moet zeggen dat ze een nieuwe stijl inslaan die me zeer aanspreekt. Iets meer binding met de personages, en minder oppervlakkigheid zoals in deel 2.
Heb echt een hekel gehad aan de belachelijke ontwerpen van sommige vijanden in deel 2. De raarste onlogische lichaamsdelen en vage kleuen. Sommige waren wel tof, maar lang niet alles. In dat opzicht was deel 1 veel vetter. Hoop dus dat ze dat in deel 3 ook weer zo doen.
Laatst bewerkt: 7 jun 2011