De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het verschil is alsnog belachelijk groot. Schaars is alsnog Oranje-international, al jaren een dragende speler van AZ. Daar kan je echt wel meer dan 7 ton voor krijgen, kom op zeg.

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van schaars willen ze af want die drukt nogal op de salarissen volgens mij. En hij is geen talent meer. Vind het maar een matige voetballer. Maar alles beter dan engelaar!

3. Seh

Seh Guest

Een club met redelijk wat te besteden wil graag een talentvolle spits die waarschijnlijk nog lang niet aan zijn top zit kopen. Het andere geval is een club die niet veel geld (over) heeft en een middenvelder wil kopen die hoogstwaarschijnlijk aan zijn top zit.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Redelijk op leeftijd? Hij is 28 jaar oud8)
    Ik vind het verschil ook veel te groot. Sightorson is natuurlijk nog jong en kan veel beter worden, maar een verschil van 4,3 miljoen is absurd.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Beweer je nu dat AZ PSV korting geeft omdat ze wat minder te besteden hebben? 8)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Blijkbaar willen ze gewoon van hem af en zijn er geen hogere bieders

7. Seh

Seh Guest

AZ heeft al het recht van de wereld om de bedragen te vragen die zij voor hun spelers willen. Schaars heeft over 2 jaar nog amper restwaarde, terwijl Sightorson waarschijnlijk alleen maar meer waard gaat worden. Verder speelt het waarschijnlijk ook mee dat Ajax niet zo goed ligt in Alkmaar, verder heeft Ajax gewoon meer te besteden. Voor Schaars hadden ze misschien een tonnetje of 5 meer kunnen vangen, maar meer ook niet denk ik.

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Ajax Sightorsson wil (dat is dus +3 miljoen extra ;))
    Schaars is sowieso niks meer waard, hij speelt ook nooit meer voor NL elftal. Maar als je Engelaar hebt is het natuurlijk nog steeds een verbetering.

9. Seh

Seh Guest

Nee, maar als er (nog) geen andere clubs zich melden en ze willen van Schaars af vanwege zijn hoge salaris snap ik dat ze met een niet al te grote transfersom tevreden zijn. ;) Als ze het hard hadden gespeeld had PSV misschien wel weg gegaan en Fer (noem maar wat) opgehaald. Dan zat AZ met een te dure speler.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vraag me af of Schaars een verbetering is t.o.v. Engelaar. Ik was altijd wel onder de indruk van Engelaar, vooral in z'n Twentetijd, maar wat is die man afgezakt zeg. Schaars vind ik een anonieme non-voetballer, maar door z'n minder lakse uitstraling (Engelaar) valt dat misschien wat minder snel op.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Schaars is ook echt een vent die liever een kaatsie terug geeft dan proberen te draaien en Martens/Sigthorsson te zoeken. Ergerlijk vind ik dat altijd.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat past dan wel weer prima in de filosofie die PSV al jaren hanteert.

13. Seh

Seh Guest

Weet niet hoe het precies zit, maar het lijkt er op dat Schaars minder persoonlijke fouten maakt dan Engelaar (bij PSV in ieder geval). Nieuw bloed is ook niet verkeerd en Engelaar lag ook niet echt meer lekker bij de fans volgens mij, voor PSV is dit een prima zet imo.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Schaars was eerst altijd een speler die heel goed de voetballende oplossing kon vinden, in het kampioensjaar liet hij dat nog zien. Weet nog dat iedereen vond dat Ajax hem had moeten halen ipv De Zeeuw.

Nu is het een ordinaire schopper geworden die inderdaad alles breed speelt. Maar ja, voor 7 ton kan je je geen buil vallen.

15. Seh

Seh Guest

Misschien was dat de opdracht wel van de trainers, dat weet je nooit. Opzich kan PSV een schoppertje wel gebruiken (ala van Bommel).

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Schaars is geen schopper die het doet met de intentie om de tegenstander te ontregelen. Ik vind het gewoon een gefrustreerd menneke. Bijzonder irritante uitstraling heeft die gast ook.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel logisch dat AZ hem voor zo'n bedrag van de hand doet. AZ moet blijven saneren en hij is volgens mij de absolute grootverdiener daar.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Akkoord FC Emmen en ADO Den Haag over transfer Chery
    07-06-2011

FC Emmen en ADO Den Haag hebben een akkoord bereikt omtrent de overgang van Tjaronn Chery. De middenvelder speelde een seizoen voor FC Emmen waar hij in 33 competitiewedstrijden en 1 bekerduel tot tien doelpunten kwam. Tjaronn Chery tekende in Den Haag voor twee seizoenen plus een optie van nog eens twee seizoenen. FC Emmen ontvangt een transfersom omdat de speler nog een doorlopend contract had.

Weet iemand of dit wat is? Volg weinig jupiler. Hij was wel talent van het jaar maar wel al 23. We zullen het zien!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Type Biseswar

[yt]6EoFRkzqtbQ[/yt]

20. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jol neemt Cockie gewoon weer mee. _O_

En hij mag 1 a 2 versterkingen halen, make it happen!!

Oh ja, en:

Ik hoop wel dat deze man een basisplek krijgt(als het doorgaat dan), hij kan zo goed worden. Wereldtop misschien wel. Ook echt een klassieke buitenspeler zoals je ze niet meer vaak ziet.

Laatst bewerkt: 7 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina