Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dat moet inderdaad heerlijk zijn! Ik ben pas 2 jaar bezig maar ben zeker van plan het minstens zo lang als jou vol te houden :) 8)

Ik combineer nu Intermittent Fasting + low carb en het vet/vocht druipt er letterlijk af \o/

2. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Vandaag getraind met straps, echt super chill. Heb ook 147,5 geDL, weg grip problemen.

3. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Op 150kg al straps gebruiken? Zo gaat je grip natuurlijk nooit sterker worden.

En ja hoor het is weer zover, de gozers in zwembroeken (ja srsly) komen weer hun abs+biceps ''pompen''....groepjes van 5-6 man die alleen maar dumbbell curlen en zo het GEHELE krachthonk in beslag nemen. Ik zou bijna wensen dat het weer winter was.:'-(

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tering was net misselijk na het trainen , iets te kort daarvoor gegeten en iets teveel water gedronken tijdens het trainen.

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Me grip gaat ook niet sterker worden als de stang uit me handen glijdt tijdens het DL'en.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb maar dan eens na het trainen even een plakkaat gelegd. Dat je zo leeg bent dat je er dizzy van wordt.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja dat heb ik ook een keer gehad.

Net was gewoon nasty, had flinke portie pasta /soep gegeten en daarna nog een toetje. Vervolgens meteen de auto ingestapt naar de sportschool met nog een volle maag. Squaten en shoulder press gingen nog wel , maar toen ik ging deadliften werd het erg. Laatste setje deadlift moest ik even boeren, zat bijna m'n hele bek vol met kots:emo:..

Daarna nog 5 setjes chin ups:+. Was ook niet erg fijn, ach ja. Soms maar even bikkelen.

8. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een soort van database van oefeningen?
    Ik zag iemand laatst een oefening doen en ben eigenlijk wel benieuwd hoe die heet.
    Misschien weten jullie het ook wel. Je ligt met je rug op de grond, elleboog 90 graden met een dumbell in je hand. Vervolgens ga je vanuit je schouder je onderarm omhoog draaien.

9. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Oef, volgens mij was het vandaag MILF dag in de gym.
    De tering ben niet snel afgeleid tijdens m'n training omdat ik dan helemaal in de zone ben maar was vandaag toch wel even lastig haha!

Alsnog wel even een killer workout gehad vandaag.
    Sta nog na te trillen terwijl ik al ruim een uur terug ben.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch raar, voel me de hele dag al niet erg lekker (beetje verkouden/grieperig) , maar ik loop wel enorm lekker te trainen net 8).

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Fack flink aan de schijterij.. En kan me er ook moeilijk tot aan zetten om nog wat te gaan eten. Ik haat ziek zijn.

13. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    fucking sportscholen die gesloten zijn op 1e pinksterdag, was het helemaal vergeten had gister al me rustdag:confused: Had net zo'n zin om vandaag borst/biceps te trainen:+ weet iemand er in de buurt van amsterdam of het gooi nog 1 die open is?

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net even kei hard borst en schouders getrained.
    Daarna over gegaan naar tricpes maar was gewoon zo gesloopt dat we gewoon moesten stoppen omdat we kapot waren.
    Doet gewoon nog pijn.

Zal er ook wel aan liggen dat we zondag een wedstrijd hebben gehad.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Wat betreft voeding; what about alle "zero" drankjes (geen suiker).
    Overigens zag ik dat pinda's 600 kcal per 100 gram hadden en iets van 25 gr. eiwit.
    Dat betekent dat een zakje van 1 euro zo'n 1500 kcal bevat. Goede gainer voor in de bulk of zit er teveel slechte vetten in?

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alleen maar goede! Noten zijn super, maar moeten qua kcal wel passen natuurlijk.

in de zero drankjes zit aspartaam en fenylanine. Vanaf een fles of 10 (1,5 liter) per week moet je je zorgen gaan maken las ik een tijdje terug op Ergogenics

Zelf drink ik denk ik iets van 10 glazen per week oid

17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Voor zoetstof hebben we Stevia nietwaar?

Kwam er vanmorgen weer achter dat ik mijn shakes toch echt niet meer met melk maak.
    Vroeger, flikkerde ik altijd een schep lijnzaad in mijn shake....wat best lekker was.
    Heb ik gisteren weer lijnzaad meegenomen, wat ik vanmorgen in mijn shake donderde.
    Wil ik het in 1 keer opdrinken, is al dat lijnzaad gedaald naar de bodem, iets wat met melk veel minder snel gaat :emo:

Dan maar ergens anders lijnzaad in doen :emo:

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Die zero/light drankjes vertrouw ik nooit zo, ze smaken me wat te chemisch kan toch niet goed voor je zijn, drink eigenlijk enkel water en crystal clear (beetje chicks drankje maar wel chill:+)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik drink de laatste tijd toch best veel Cola Zero (ben een enorme cola drinker, maar als ik het drink dan maar zero).

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff heb nog steeds pijn in m'n schouders. Geen normale spierpijn Maase gewoon echt irriterende pijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina