De Grote Voetbaldraad [Deel 35]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    El Ham en Cvita voor 15 miljoen.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kutbarça.

    Eerst Mascherano voor onze neus wegkapen en hem als bankwarmer gebruiken, en nu weer met Sanchez terwijl ze die kerel totaal niet nodig hebben (ik ga er vanuit dat het wel rond komt). Hoop voor die jongen zelf dat ie in ieder geval veel gaat spelen, want het talent heeft ie. Had hem alleen honderd keer liever bij ons gezien, want hij hebben zo'n speler wél dringend nodig.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Barça _O_.

    Nu vraag ik me wel af hoe ze willen gaan spelen, want dan gaat het zo worden?
    ---Sanchéz (Pedro/Affelay)---------------Villa (Messi)---------------Messi (Pedro/Afellay)---

    Terwijl Pedro wel vaak goed (en belangrijk) is.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Geen goede zaak voor Afellay. Ik hoop dat ze hem gewoon weer verkopen van de zomer, het liefst aan Arsenal.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je ziet dat hij het nu al alleen steeds met (maximaal) 20 minuten moet doen, dan is een extra (geniale) buitenspeler niet erg handig nu. Hopelijk wordt hij verkocht aan een mooie club (sub-topper in PL), of blijft hij nog één jaar om te leren en vertrekt dan :+.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap alleen niet waarom Barca zo'n echte buitenspeler wil als ze daar totaal niet mee spelen. Pedro is het niet en Villa al helemaal niet. Messi speelt als een soort spits en dan heb je ook niet veel aan die voorzetten van Sanchez. Misschien dat ze hem linksbuiten willen zetten dan.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Cvita gaat echt niet mee. Jol had hém al gedumpt bij Ajax. Daarnaast zal hij geen werkvergunning krijgen. Zowel zijn Argentijnse als Kroatische paspoort is natuurlijk non-EU en hij haalt het interlandquotum niet. En ''uitzondering vanwege uitzonderlijk talent'' is ook niet van toepassing.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het is een buitenspeler met scorend vermogen, dat kan elke club wel gebruiken volgens mij :+. Waarschijnlijk zullen ze gewoon met Sanchéz op links, Villa in de spits en Messi op rechts spelen, en dit tijdens de wedstrijd natuurlijk wat afwisselen want Villa en Messi kunnen zowel vanuit het centrum als van de zijkant (Villa wat minder though).
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat er bekend wordt dat El Hamdaoui naar Fulham gaat, denk dat hij ook wel wil.
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, Jol mag 2 spelers halen. Ik weet niet waar de prioriteiten liggen bij Fulham. Sowieso lijkt het me vreemd dat iemand die net binnenkomt zomaar even mag oordelen over de selectie, maar het zou kunnen.

    Ze hebben Dembele en Zamora iig voor de spits, dat is best aardig.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik snap er ook geen reet van. Hoewel Sanchez wel meer kan dan voorzetten geven. Hij kan namelijk alles.

    Ergens hoop ik stiekem dat ie mislukt en volgend jaar voor een prikkie bij ons speelt.
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    2 spelers maar? Dat is toch ook weinig. We zullen zien, Jol neemt zijn vriendjes meestal wel mee. :+
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Volgens insiders was het eerste bod €14 miljoen + premies, echter is er voor de rest nog niets duidelijk. Hopelijk kunnen ze de prijs nog wat opkrikken, want geruchten gaan ook over Arsenal en wat andere clubs. :cool:
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Volgens Thijs Slegers is die al en tijdje rond met Anzhi, laat 'm daar maar lekker z'n carriere verneuken:thumbs:, wat een kneus.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, en tja, moeilijk te ontkennen hé:
    + Volgens de kranten dáár is het al rond.
    + Hij heeft toegegeven klaar te zijn voor de nieuwe stap.
    + Paar dagen later zegt hij duidelijk weg te willen (/aandringen)
    + Constant nieuws en geruchten over dat Anzhi
    + Insiders (de 'goede') van PSV netwerk praten al over een eerste bod van Anzhi (€14+premie), maar ook over interesse van andere clubs (Arsenal, etc)
    + Dzsudzsák is een geweldige voetballer :cool:. Vanavond weer bij twee van de drie goals betrokken met Hongarije.

    Die kerel móét wel weggaan, hopelijk zoveel mogelijk geld voor pakken. Minimaal 15 miljoen.
     
  16. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou mooi zijn voor PSV, 15 miljoen er voor pakken. Veel meer is hij IMO ook niet waard. Vond het altijd wel een leuke speler, en had naar mijn mening zeker de stap naar een europese subtopper kunnen maken.
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het rare is wel dat hij net heeft bijgetekend en dus een dik contract heeft. Daarom vind ik voor een voetballer, die een van de beste spelers van de eredivisie is 15 miljoen maar een 'lachertje'.. Maarja het is wat de gek er voor geeft natuurlijk. En in deze situatie zou ik als PSV zijnde die 15 miljoen ook niet afstaan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2011
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Dzsudszak toch wel minstens 20 miljoen waard. Die gast heeft een ontzettend hoog rendement voor een buitenspeler en heeft ook nog eens een geweldige traptechniek. Dat soort spelers zijn zeldzaam.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik eigenlijk ook, maar PSV kennende zal het waarschijnlijk alsnog rond de 12 miljoen worden 8).

    Dzsudzsák zorgt voor zoveel gevaar, dat is niet normaal. Hij heeft inderdaad een geweldige traptechniek (harde schoten, vrije trappen, maar ook goede voorzetten), doelgericht, scorend vermogen, goede actie (wel vaak dezelfde, maar lukt bijna altijd _O_) en redelijk snel. Dusja, eigenlijk gewoon een hele goede buitenspeler voor subtoppers in Europa, zou ik zeggen. Maar als Anzhi met een zak geld wil komen en Dzsudzsák ziet het wel zitten, dan ja..
     
  20. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ach bij Chili hadden ze ook niemand langer dan 50 cm en dat is was de grootste bazenploeg van de wereld:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina