Eigen, knullige fout.
Reed zondag bij mn ouders weg. Op de afrit stond een container (al langere tijd, deze stond hoogstens wat meer naar links). Ik rijd de afrit af, krap om de container, bochtje naar rechts. Op de weg naast de container valt de bike naar rechts (nog niet helemaal duidelijk waarom precies, wellicht bochtje te krap genomen). Stond nog wel even op mn rechtervoet, maar bike was niet meer overeind te houden, dus die lag toen op zn zij, voorkant kwam blijkbaar tegen de container aan, aangezien er wat krassen op kuipruitje zijn gekomen, wat glas uit koplamp afgebroken en glaasje van pinker kapot. Ouders kwamen er gelijk aan om bike weer overeind te zetten. Weer even oprit opgereden om glaasje pinker te vervangen (had nog reserve bij mn ouders) en met transparante tape koplamp even afgedicht waar wat glas ontbreekt.
Had echt iets van 'F*ck, heb ik weer'. Best zuur zo voor mn ouders (met container ertussen), maar had wel voordeel dat bike gelijk overeind getild kon worden en knipper glaasje is vervangen. Paar krassen erbij boeien me niet zo, zaten er toch wel op aan de rechterzijde.
Nu dus alleen goedkoop glas of complete (2dehands) koplamp unit zien te scoren. Transparante tape is ook niet echt fraai. Wellicht van de zomer 2de hands rechterkuipdeel bestellen en kuipdelen opschuren, wat bijwerken en rood of zwart spuiten.
Edit:
2dehands voor ca 100 euro, duur geintje.
Laatst bewerkt: 6 jun 2011