Inderdaad, bij Super Mario World of de andere oudere Mario's weet ik eigenlijk nog wel het hele spel uit me hoofd, ik had vroeger Link's Awakening DX zonder guide uitgespeeld(het heeft me wel veel tijd gekost though
), maar bijvoorbeeld in Dungeon 2(Level 2) vond ik het best wel knap voor mijn leeftijd hoe ik achter sommige dingen ben gekomen...
.
ik had Link's Awakening uitgespeeld ergens in 1994-1995(not sure
), dus het is voor mij ook echt een heel tijdje geleden, ik moet zeggen dat ik veel meer heb genoten van Link's Awakening dan Ocarina of Time, het spel was echt goed en natuurlijk is het nog steeds goed.
En de Cellshaded graphics vind ik op zich wel goed alleen vind ik dat er een paar nadelen in de graphics is, bijvoorbeeld The Wind Waker was heel anders dan Ocarina of Time bijvoorbeeld, het voelde meer ''niet serieus'', de emoties etc kan je ook best moeilijk hebben met een cellshaded game, ik zou liever een realistische game willen omdat het veel meer detail heeft qua graphics, het is niet zo kleurig en het voelt niet als een kindergame. The Wind Waker had best veel humor, terwijl OOT dat niet echt had.
Klik om te vergroten...