1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik kijk zelf meer uit naar Skyward Sword, het is leuk om OOT weer opnieuw te spelen maar het is niet echt ''nieuw''.

    Ik ben zeer benieuwd naar het verhaal van Skyward Sword, de nieuwe dungeons, het enigste minpunt vind ik dat het ''cellshaded'' is, ik heb altijd wel liever dat een The Legend of Zelda realistische graphics heeft inplaats van cellshaded, maar ach ik ga er niet van dood :+.


    Link's Awakening DX trouwens op de 3DS uitgespeeld... ik heb de hele avond lopen spelen, ik kon nog zoveel herinneren van de game!.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel bijzonder hé? Dat je van zo'n oud spel nog zoveel weet. Heb ik ook bij een game als Super Mario World, of Starwing of nou ja, zijn zoveel. Dan denk je van "ja hier dit, daar dat, en dan dat(..)" "wtf dat ik dat nog weet :)".
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Nu al? 8)

    Ik vind de game prachtig in kleuren, ook al zijn het er maar weinig. Op de een of andere manier voelt het nieuw, maar toch ook vertrouwd, omdat ik me die kleuren altijd al had voorgesteld. Ik weet nog aardig wat van de game, maar ik heb hem 13 jaar geleden voor het laatst gespeeld, gok ik.

    En cellshaded graphics zijn top! Windwaker is nog steeds de mooiste Zelda en een van de mooiste games ooit.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Inderdaad, bij Super Mario World of de andere oudere Mario's weet ik eigenlijk nog wel het hele spel uit me hoofd, ik had vroeger Link's Awakening DX zonder guide uitgespeeld(het heeft me wel veel tijd gekost though), maar bijvoorbeeld in Dungeon 2(Level 2) vond ik het best wel knap voor mijn leeftijd hoe ik achter sommige dingen ben gekomen... :+.

    ik had Link's Awakening uitgespeeld ergens in 1994-1995(not sure :+), dus het is voor mij ook echt een heel tijdje geleden, ik moet zeggen dat ik veel meer heb genoten van Link's Awakening dan Ocarina of Time, het spel was echt goed en natuurlijk is het nog steeds goed.

    En de Cellshaded graphics vind ik op zich wel goed alleen vind ik dat er een paar nadelen in de graphics is, bijvoorbeeld The Wind Waker was heel anders dan Ocarina of Time bijvoorbeeld, het voelde meer ''niet serieus'', de emoties etc kan je ook best moeilijk hebben met een cellshaded game, ik zou liever een realistische game willen omdat het veel meer detail heeft qua graphics, het is niet zo kleurig en het voelt niet als een kindergame. The Wind Waker had best veel humor, terwijl OOT dat niet echt had.

    The Wind Waker was en is zeker een goede game!.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik heb de game ooit gekocht rond de releasedatum (de originele GB versie dus), maar heb er echt jaren gedaan voordat ik hem had uitgespeeld. Kan je in deze versie trouwens nog steeds items stelen uit de winkel? :lol:
    Dat deed ik vroeger altijd, waardoor iedereen mij Thief noemde. :+

    Overigens hebben we toch al een serieuze Zelda game gehad met TP? Nu is het weer tijd voor een "vrolijke". :)
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Klopt, Twilight Princess is er natuurlijk ook, maar ik wou gewoon een vergelijking maken wat het verschil is tussen realistisch en cellshaded(met de Zelda games dan).

    Ach hoe meer Zelda's hoe beter, ik hoop dat ze het niet zoals met Twilight Princess doen want de verhaal speelde zich af 100 jaar na OOT, je zag wel een grafsteen van Zora, maar toen je Ganon tegemoet ging wist hij niet wie je was blijkbaar en er kwamen niet echt veel oude bekende stukken terug in Twilight Princess, ik had wel meer verwacht zeg maar.

    Ik hoop dat bij Skyward Sword dat ze meer van het verhaal vertellen maar dit moet niet echt fout kunnen gaan neem ik aan, maar ik bedoel... het moet wel een beetje het gevoel hebben dat het ''100 jaar'' voor OOT afspeelt, want bij Twilight Princess had ik dat niet echt.


    Edit:
    En oh ja, natuurlijk kan je nog stelen uit de winkel, gewoon een item oppakken achter de man staan en dan uit de winkel lopen, maar het is het best dat je niet weer terug komt!.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2011
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik had de OOT trailer op de 3DS gezien het zag er op zich goed uit het 3D effect, en dat de recensies zo positief zijn is enorm goed, wel enorm tof dat je een Muziek CD krijgt bij OOT 3D voor het registreren van het spel!.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg hij dadelijk een betere score dan het origineel ^^
     
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Alleen de eerste zoveel krijgen dat, he. ;)
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Mja, dat klopt :+.
     
  12. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    @OniRyo

    Dat Ganondorf je niet herkende kwam omdat hij van de young Link timeline is van Ocarina of Time! In die timeline ben je nooit ganondorf tegen gekomen! (Einde van OoT wordt je terug gestuurd voordat je Zelda ontmoet)!
     
  13. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ah dat is ook zo weer ja, dat was ik alweer vergeten, die 2 raak ik constant in de war mee, The Wind Waker speelt 100 jaar na Adult Link af van OOT en de andere met Young Link blijft verwarrend :+.
     
  14. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is niet 100 jaar het zijn honderden jaren :)
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Die dual timeline theorie is sowieso weird. Met iedere game wordt de timeline vager. :lol:
     
  16. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Welke timeline? :+
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    :+.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Timeline lijkt me ook niet echt bij de serie horen. Iedere keer een andere Link en Zelda die eigenlijk niks van het vorige deel afweten. Beetje zoals bij Final Fantasy. Het zijn gewoon allemaal losse delen.
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Maar toch is er wel enigszins een timeline van events, alleen niet zo concreet als sommigen hem maken.
     

Deel Deze Pagina