[XOne] Hitman Absolution

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 9 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Grafisch ziet het er netjes uit, alles klinkt tot nu toe ook nog wel goed ook. Met die casual mode kunnen ze zich wel richten op een andere doelgroep maar tegelijkertijd kan je het ook allemaal uit zetten = oldskool Hitman. Ben zwaar benieuwd, ondanks dat de trailer me een behoorlijke Splinter Cell Conviction gedeelte gaf.

Stiekem hoop ik dat het zich toch niet alleen in Chicago afspeelt. De verschillende plekken waren ook zo geniaal in Hitman namelijk. Ik wil nog steeds een vliegveld level. :cool:

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vet. Zei toch dat we wat zouden zien. Een of andere manier. :+

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is heeeeeeeel weinig,maar inderdaad het is iets :) Ik ben hier dankbaar voor, want IO zelf laat niks zien van de behind closed door gebeuren.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    30 seconden gameplay erbij...vooral laatste stukje is erg mooi qua lighting, cover lijkt prima te werken en zou niet weten waarom dit de game minder zal maken eigenlijk.

[yt]i98fN7keFpc[/yt]

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Looking good. Heel tof btw hoe de politieman beweegt.

7. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
  8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Jammer, ik had graag the hunter willen zijn ipv the hunted. Daarom speel ik Hitman. Als het nou een leveltje of wat is dat je wordt achterna gezeten, prima, maar ik heb geen trek om de hele game op de vlucht te slaan.

Ik wil plannen, en mijn target(s) op diverse manieren ombrengen. Maar goed, misschien komt het nog allemaal goed.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat zou ik ook jammer vinden, maar waar heb je dat vandaan dan dat je de hele tijd hunted bent? Ik heb de scans niet gelezen nog, ik verwachtte eigenlijk alleen dat je in dat ene level werd achterna gezeten.

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Volgens mij gaat het alleen over dat ene level hoor.

er staat toch ook duidelijk Hunter AND hunted

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is dit erg sterk al.. kan niemand ontkennen.

Maar toch twijfel ik of dit nieuwe team wel de sfeer en juiste gameplay kan brengen wat een hitman game zo bijzonder maakt.
    Ik lees nu dingen zoals levels die erg verschillend kunnen zijn.. rennen van de politie/helikopters, dan weer een shootout, kleine levels zonder verberg plekken.. ik weet het niet.

Hitman is groot geworden dankzij de geweldige gameplay (die je op VELE manieren kunt gebruiken):
    - 1 groot level.
    - een paar targets.
    - vele onschuldige omstanders.
    - items om het level/targets mee te saboteren.
    - en alle tijd van de wereld.

Gewoon het feit dat je met je pakkie en een koffer met een sniperrifle relaxed een gebouw binnenloopt, mensen ombrengt op sneaky wijze met je wire, lichamen verbergen en hun kostuum aannemen, positie innemen en je targets neerknalt.. om vervolgens je weer om te kleden, je sniperrifle in te pakken en weer naar buiten te lopen op precies dezelfde plek en wijze waar je naar binnen was gekomen, maakt hitman nou zo uniek.
    Een heel level doorstruinen op jouw manier van spelen, in het level beginnen als anoniem zijnde, en het level uitlopen als anoniem zijnde.. met een paar dode targets en verbaasde omstanders die geen idee hebben hoe ze zijn overleden, terwijl jij fluitend naar je exit loopt.

DAT is hitman.

Ik lees nu dingen zoals sequences waarin je moet vluchten en verplichte shootouts? hmmm.. en checkpoints per level? wtf.. de charme was juist ook om een level te spelen zonder dat je kon saven. En als er checkpoints zijn dan is de kans dus groot dat we echt kleinere gestroomlijnde levels gaan krijgen.

En instinct.. dat ze hun tijd daar aan verkloten.. zonde.

Al met al krijg ik weer een splinter cell conviction deja vu... en dat is geen prettige.

Laatst bewerkt: 10 jun 2011
  12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Valt me toch op dat veel gameproducers de toegankelijkheid tegenwoordig hoog in het vaandel hebben staan.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Yep,

Hitman hoort geen kleine levels te hebben, grote open ruimtes zonder savepoints en plannen van je kills met veel variatie. Dat is Hitman imo.

Ik was heel enthousiast, maar dat is nu toch wel bijna helemaal weg. Ik wil een moeilijke game, een echte Hitmangame. Gelukkig heb ik Bloodmoney nog.... Ga die wel nogmaals spelen.....

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik lees alleen maar over dat level, dat vind ik wel verdacht. Maar goed, het is allemaal afwachten, misschien valt het allemaal wel mee en zitten er zat grote open levels in de game waar je je kill in kunt planne.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind dat de game wel veel kritiek krijgt op forums, hier valt het wel mee maar op gametrailers forum springen mensen gelijk al naar hun conclusies. Noemen het gelijk Hitman : Conviction, terwijl ze eigenlijk alleen maar wat hele korte gameplay stukken hebben gezien, die eigenlijk genoeg toffe stealth gameplay tonen. Ze hadden ook net zo goed alleen maar run&gun momenten kunnen uitpikken maar dat is niet het geval. Zo te horen aan previews zit er in het eerste level al genoeg stealth.

Dus al zouden er meerdere missies zoals dit inzitten, die dus qua grootte vrij klein zijn....dan nog kan het een toffe game zijn. Maar juist de grote levels en meerdere mogelijkheden zijn iets wat Hitman, Hitman maakt. Dus hopelijk zit dat er in. Ik heb niet alle previews en scans gelezen, dus wie weet...(die meerdere mogelijkheden voor je target killen en ontsnappen) staat het er al.

Dat vraag ik me dan ook gelijk af over het eerste level. Kun je alleen maar op de León manier ontsnappen of ook via een raam of iets anders. Agent 47 kan nu op dingen klimmen, dus ook naar beneden lijkt me.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    EDGE Magazine: "More radically still David Bateson, 47's long time voice artist - and, indeed also the basis of his character model - will NOT return."

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  18. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
  19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is echt hardstikke shit zeg, waarom dit nou weer?

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.857
    David Bateson, singer, actor and eponymous voice of Agent 47 for the entire Hitman franchise, has been unceremoniously dumped by IO Interactive. Although it had previously been confirmed that amongst the cast reshuffle, it took a member of Hitmanforum to contact Bateson personally, to find out why. His response was, alarmingly, indicative of the studio dropping the actor quite unceremoniously:

‘The absolute truth is: no one from IO Interactive is answering my calls, e-mails or sms. Feeling very let down at the moment but I haven’t heard personally.’

Considering that Bateson’s voice has been one of the key aspects of the character’s persona, the rough, European rumble that picked 47 out as a cool, calm operator, it does raise questions as to whether Absolution is hoping to shift further from its roots than previously expected.

Mutherfuckers, fuck maar op met je game dan. Was te verwachten uiteindelijk, was sowieso al niet echt warm geworden van wat er tot nu toe uit was gekomen qua info maar dit is gewoon shit. Serieus, kut reboot en casual shit tegenwoordig die een game franchise helemaal verneuken. Samen met DLC twee zwaar grote ergernis punten deze generatie. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina