[Formule 1] Seizoen 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Obscure Thing, 25 mrt 2011.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze hadden het gewoon op start en finish moeten doen imo. 1100 meter is veel te lang voor DRS.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Button, 6 pitstops, 21ste plek en hem dan gewoon winnen! Wow, diepe, diepe, diepe buiging voor Button! _O_ Heeft echt de race van z'n leven gereden!!

3. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    True, maar je kan ook je afvragen of Schumacher in die positie was gekomen zonder DRS.

Idd, dat was veel beter geweest. Het was nu te lang en net als in Turkije werkt het dan te goed.

4. JeePee

JeePee Guest

Onzin. Zelfs m'n moeder had (al helemaal met de kennis van Turkije) kunnen vertellen dat deze zone al veel te vroeg begon. Laat staan de FIA.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe, we hebben het wel over de FIA he, die hebben al vaker bewezen dat het niet het meest verstandige groepje bij elkaar is ;)

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk race weekend. Le Mans en F1 waren beide zeer tof.
    Helaas werkt "het grote race topic" niet echt. Want zelfs Le Mans wordt hier gewoon besproken. :p

7. JeePee

JeePee Guest

MotoGP vergeten? :9

Ik denk trouwens dat Monza de saaiste GP ooit wordt, met twee of drie DRS zones die ergens na de chicanes beginnen waarschijnlijk :emo:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kijk niet naar fietsen. :9

9. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, MotoGP is toch optocht, niets aan. Kun je beter Superbikes kijken :cool:

10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    MotoGP >>>>>>>>>>>>>>>>>> F1

op droge baan

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Superbike >>>>>>>>> MotoGP

Alle omstandigheden.

12. JeePee

JeePee Guest

Grappig. Vorige race Vettel afbranden omdat hij een beetje geluk had met de rode vlag situatie, en nu Button de hemel in prijzen omdat hij dankzij een ontelbare hoeveelheid safety cars telkens weer aansluiting kon vinden en de man voorop elke keer zijn voorsprong kwijt was ;)

@ geert,
    Ook in een plensbui, want die rijden gewoon door :)

13. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat kan :9

@JP

True, en nog op 2 wielen ook 8) Maar wat spektakel betreft heb ik vandaag genoten _O_

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahah, moet je keer kijken. Als je MotoGP nu al leuk vind, dan moet je Superbike wel tof vinden! :cool:

15. JeePee

JeePee Guest

Ik kijk niet alleen voor een vol deelnemersveld en inhaalacties. Techniek en de allerbeste coureurs rond zien gaan vind ik ook wat waard ;)

@ geert,
    Ik heb ook van het spektakel genoten hoor, alleen DRS gaf mij een zure nasmaak. De race was denk ik ook veel gaver geweest als dit niet had bestaan vandaag.

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb geen echte voorkeur voor een winnaar. Wel zuur voor Schumi, had ie man wel een podium gegund. En dat werd idd behoorlijk kapot gemaakt door DRS.

17. JeePee

JeePee Guest

Ja en Vettel's foutje ook hoor. Hij moest hem op één seconde houden dus die liep te pushen als een gek (had een ronde eerder al een 'whoaaaa!' momentje), maar dat gaat nogal moeilijk als Button ineens een halve seconde kan dichtrijden. Het is voor mij niet alleen het inhalen wat geen inhalen meer is, maar ook het dichtrijden van gaten die normaal nooit dicht gereden kunnen worden.

18. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Vettel heeft daarvoor wel ronden lang lopen cruisen (radio op Q-music, elleboog uit de cockpit, je kent het wel)
    Had ie maar een rondje of twee eerder zelf de druk moeten opvoeren :)

19. JeePee

JeePee Guest

20. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Goed om Kuby weer te zien. Er waren weer veel spandoeken voor hem te zien tijdens deze race.

Deel Deze Pagina