De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En PSV haalt Messi voor 14 miljoen + Manolev

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    8) Roma

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    AS Roma is een prima club, maar ik vind Stekelenburg eigenlijk goed bij de Premier League passen.

4. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Snap de smiley niet helemaal? Toch een goede stap voor Maarten?

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij gebruikt die in bijna iedere post. Waarschijnlijk weet hij niet eens wat de smiley betekent ;)

6. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    hij droomt toch ook niet van een club as AS Roma, hij wilde al niet naar Atletico Madrid, en dan zou je wel met AS Roma lekker Europa League willen spelen :+

7. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    To be honest denk ik dat Maarten zo makkelijk bij een Man Utd, Chelsea, Bayern oid mee kan. Maar als er geen intresse is dan kan hij moeilijk daar heen gaan.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij moet juist niet naar de PL met die 80 hoge ballen die daar per wedstijd de 16 ingepompt worden terwijl er 3 beesten van 1.95 m die bal er in proberen te koppen. Je ziet ook dat Gomes daar totaal niet aardt(al komt dat ook omdat ie gewoon domme blunders maakt). Vind Roma wel een goeie club voor hem. Een vertrek deze zomerstop is ook het beste.

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Eens, hij was imo ook een perfecte vervanger geweest van VDS. Steek behoort tot de beste van de wereld maar hij moet wel garantie hebben van een basisplek en alle clubs uit de top 5 hebben al een vaste keeper in het doel staan. Dus Steek heeft dan eigenlijk ook weinig keuze en misschien dat hij ze komend seizoen dan wel naar de CL kan lozen want met Ajax (en bij Nederland) is het al diverse keren duidelijk geworden dat hij punten kan pakken voor een ploeg.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heeft Man U De Gea nog opgehaald voor 20 miljoen terwijl Steek veel minder moet kosten. Zo goed vindt men hem dus niet.

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    waarom de vergelijking Gomes en Stekelenburg?
    Stekelenburg is overigens 1m97 :D

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan hij nog beter lekker bij Ajax blijven, speelt ie tenminste CL. 8)

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    In dat geval zou het wel fijn zijn als ze nog even zijn contract verlengen.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook het idee dat ze hem in het buitenland niet zo goed vinden. Anders hadden er al jaren clubs aan de deur gestaan. Is er ooit een club geweestdie serieuze interesse had?

15. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Anders, gewoon contract verlengen en dan vlammen in de CL. Dan moet er wel intresse zijn in de winterstop voor hem.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Villa kan nog wel een keeper gebruiken nu Brad weg is :p

En Davies ontslagen bij Forest. Valt mij nog mee dat het pas juni is gebeurd, dikke ruzies altijd met de eigenaren :p.
    Alleen erg zonde dat McClaren komt en niet bv. Martin O'Neil. Wat had ik die graag gezien! Nu maar hopen dat we 'trainer' McClaren te zien krijgen en niet 'manager' McClaren.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Baas die Brad, 40 jaar. Shit, die stopt niet en gaat nog naar Spurs zie ik. 8)

18. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk toch? Hij heeft bewezen dat hij zich meer dan staande kan houden op het WK. Heeft Ajax de CL ingeholpen en keept nu al jaren constant.

Snap die clubs soms echt niet! Ik had het wel geweten als ik het voor het zeggen had bij Man Utd, Bayern enz.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.613
    Waarom noem je nu exact bayern en manchester? Bayern heeft Neuer en Manchester De Gea. Beide keepers hebben veel grotere potentie dan stekelenburg!
    AS Roma zou perfect zijn, helemaal als Doni naar Liverpool verkast. Met Luis Enrique aan het roer kan dat wel eens een leuk ploegje worden.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg is aan het begin van het nieuwe seizoen 29 jaar oud. De Gea 21 jaar. Ze nemen wel wat risico, maar als het goed uitpakt dan heb je voor de komende 13 jaar een prima keeper, ipv dat je over 5 jaar weer op zoek moet naar een nieuwe.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina