De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik heb het meer over dat hij zomaar mee zou kunnen bij dat soort clubs. Over het niveau.

2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die 2 clubs net een nieuwe keeper hebben gekocht voor veel geld( weet trouwens niet voor hoeveel geld Neuer naar bayern is gegaan)

Stekelenburg kun je voor relatief weinig geld nu ophalen bij ajax.

Hoezo hebben Neuer en De Gea meer potentie dan stekelenburg? Omdat ze jonger zijn? Stekelenburg kan ook nog makkelijk 10 jaar mee. Ik zie in stekelenburg echt de nieuwe v.d Sar.

Als ik Stekelenburg was zou ik alleen voor de absolute top weggaan en anders lekker bij Ajax blijven.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat ze nu al beter zijn?

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    De houdbaarheidsdatum van Stekelenburg is wel wat meer dan 5 jaar hoor. 34 is niet heel oud voor een keeper.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    who knows .. maar dat maakt geen verschil voor het verhaal, verhouding blijft hetzelfde ;)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    De Gea ga ik niets over zeggen omdat ik niet weet hoe goed hij is, maar Neuer lijkt me toch wel duidelijk. Neuer is jonger én beter. :thumbs:

7. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Neuer beter :lol:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het spijt me, maar ik snap niet precies wat je bedoelt. Bedoel je hiermee te zeggen dat je Stekelenburg beter vind dan Neuer? Kan zijn hoor, maar dan verschillen wij wel zeker van mening. Ik weet zeker dat Stekelenburg er zo'n tien à vijftien tegen had gekregen en de laatste drie CL wedstrijden als hij bij Schalke had gekeept 8).

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarschijnlijk wordt Toivonen nu ook voor 10+ miljoen verkocht, dan valt écht het hele team uit elkaar. Met Dzsudzsák hebben we al héél veel gevaar ingeleverd, maar zonder Toivonen moeten we het al helemaal van de aankopen gaan hebben. Hopelijk halen ze Wijnaldum voor zo'n 4 miljoen binnen als vervanger van Toivonen, en komt Assaidi/Fabian (Fabian wordt het toch niet :mad:) als vervanger van Dzsudzsák. Dan heb je toch wat winst, maar ook mindere spelers. Schaars voor op het middenveld, dan maak je een middenveld met Schaars, Hutchinson en Wijnaldum. Dat is wel nice _O_

10. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, dat is toch allemaal speculatie. Mocht de keuze gaan tussen Neuer en Steek, zal het er aan liggen wel team hem wil. Stekelenburg heeft vele malen meer ervaring als Neuer en weet zich meer dan staande te houden in belangrijke wedstrijden, en zich daar ook nog eens te onderscheiden. Daar waar dat bij Neuer nog niet echt te zien is geweest (Man Utd uit anyone?). Neuer is daarin tegen weer jonger en is Duits. Ook een belangrijk punt voor Bayern denk ik.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je Neuer in de CL zien keepen? Of bepaal je het op 1 wedstrijd?

12. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij steek in de CL zien keepen?
    Of ben je Madrid uit en Ac Milan thuis alweer vergeten?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oké, misschien is Stekelenburg in wat opzichten beter dan Neuer en Neuer weer beter in andere dingen. Ik weet alleen wel zeker dat Neuer's reflexen goddelijk zijn, en zijn positionering ook zeer goed.

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    In een wereld gekenmerkt door opportunisme lijkt me het niet dat ze deze twee op basis daarvan vergelijken.

Die jones trouwens, is dat een back?

Laatst bewerkt: 13 jun 2011
  15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het helemaal niet over Steek. Ik reageer alleen op het stukje waarin hij zegt dat Neuer nog niets heeft laten zien.

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik dacht dat je op steek reageerde.

17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg is een goede keeper, maar geen wereldtop. Ik denk dat Neuer een stuk beter is, die man heeft goddelijke reflexen.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft goddelijke reflexen, maar bij één-op-één situaties zie je ook hoe goed zijn positionering is en hoe rustig hij altijd blijft. Maarja, als je een filmpje zou maken met zijn reflexen en duiken, dan zou je echt een übergeniaal filmpje hebben.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind Steek ook een geweldige keeper. Hoort bij de betere van de wereld. Maar ik denk niet dat hij van hetzelfde niveau is als Neuer, De Gea of Lloris (twijfel geval).

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens. Neuer is absoluut buitencategorie, dat zag je al zon twee-drie jaar geleden toen hij Schalke hoogstpersoonlijk een ronde verder hielp in de CL tegen Porto(check maar op yt). Steek is vooral degelijk en wordt voornamelijk door de Nederlandse media opgehemeld, in de hoop op een nieuwe Van der Sar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina