De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind Casillas de beste keeper ter wereld, staat er altijd in de grote wedstrijden en op de belangrijke momenten.

Stekelenburg en Neuer zitten daar net onder, Neuer wordt overigens ook aardig opgehemeld. Hij moet het eerst nog maar eens laten zien bij een topclub, keepen voor Schalke is namelijk heel wat anders.

2. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb Neuer ook, vooral dit seizoen, een aantal keren zien grabbelen.

En het is ook Nederlands om spelers van een andere nationaliteit als beter te bestempelen. Dus ik nam het ff op voor Stekelenburg. ;)

Maar naar mijn mening zijn ze minstens gelijkwaardig en heeft Stekelenburg ook een WK-finale gespeeld en in reguliere speeltijd tegen Spanje zijn doel schoongehouden...

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg moet het toch ook nog laten zien bij een topclub?

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Bij mij is het juist andersom, ik hou wel van wat vaderlandsliefde en daarom is Cruijff mijn #1 voetballer allertijden. En niet Péle of Maradonna. :9

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind Stekelenburg en Neuer nu de beste keepers van de wereld, daar vlak achter zit Valdes, Casillas en Buffon waren de beste maar zijn imo nu niet meer de beste.
    Vind het ook heel raar dat vMarwijk Cilessen boven Vermeer verkoos maar die discussie is al geweest volgens mij.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.733
    Pele is sowieso overrated. :+

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Geweldige club, leuk voetballende ploeg, stad is ongeëvenaard, en volgend jaar hebben ze onder leiding van de nieuwe eigenaar(s) waarschijnlijk een heel competetieve ploeg. Ik zou zonder twijfel gaan als ik hem was. Alleen is Italië qua spel, in het algemeen gezien, héél anders dan Nederland. Je moet altijd wakker zijn.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En Cruijf niet? ;)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    De scout John Steen Olsen heeft weer twee Deense spelers op het oog, twee middenvelders te weten Lucas Andersen en Patrick Olsen. Spelers van Denemarken U17. Zometeen krijgen we een compleet Deens elftal joh! Hij is wel lekker bezig die scout.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.733
    [yt]1hQmlFzqJyo[/yt]

_O_

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Hoe hij die bal ook in 1 keer dood maakt. Blijft een geweldige voetballer

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Patrick Olsen kan ik me nog wel herinneren van idd Denemarken U17. Speelde toen samen met Fischer op het middenveld en maakte op mij meer indruk in die wedstrijden dan Fischer zelf deed. Voetballende controleur met goeie passing en inzicht. J.S. Olsen is idd goed bezig.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.733
    Maar alweer middenvelders? :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor bij de jeugd?

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Echt bizar hoe hij die bal zo uit de lucht doodlegt _O_.

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, je moet zo denken, van al die middenvelders die ze nu in de 'jeugd' hebben moet er toch eentje het niveau van Sneijder/vdVaart kunnen halen. :+

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wel voor een lichting eronder en je kan nooit teveel talent hebben. Volgens mij is B sowieso een matige lichting.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Tijdens de Future Cup was het ook 3x niks. Alleen die Kishna is wat(heb ik alleen nooit aan het werk gezien) maar die man ligt er heel lang uit nu.

Is ook de reden dat Ajax zoveel 16-jarige spelers aan het kopen is. Ook binnen Nederland. Die gozer die tegenover de Herdgang woonde bijvoorbeeld of die gast van Vitesse. En verder Fischer, Marinkovic, etc.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wie denkt er trouwens dat Ruud Gullit vanavond ontslagen wordt?

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als het niet vanavond is dan wel volgende week

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina