De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zie er eerst maar eens te komen. Besides, in West is het niveau stukken hoger dan in Oost he... Hoofdklasse A ben ik toch wel wat meer van onder de indruk dan de rest.

Oja en volgend jaar spelen we toch wel 2e klasse want we hebben nu echt een goed team. Plus we krijgen een trainer die in de Champions League heeft gevoetbald dus wat nog meer.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet hoe oud jij bent, maar ik speelde op mijn 15e al in het eerste ;)

Dacht trouwens dat jij een vrouw was. Die spelen toch niet in de B1? ;)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wie is je trainer dan?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Noujazeg, wij hebben gewoon een normale club met 9 seniorenteams en een goed eerste en tweede. Daarnaast hebben we gewoon elke 'sectie' goed gevuld, 5 A's, 7 B's etc, tot aan de (iets van) 15 F's. Dan komen wij echt niet met ons 15e al in het eerste hoor, dan zit je bij ons gewoon in de C/B, kan niet anders.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speelde toen ook in de B1. Zat natuurlijk niet vast bij het 1e 8) Bij ons zijn de clubs ook stukken kleiner. 2 A's 2 B's en 5 senioren teams. Nu iig toen misschien zelfs nog minder. Blijft de keuze ook wat beperkter. Heb daarna bij Volharding in de jeugd nog in de hoofdklasse (toen hoofdklasse landelijk 2 Zuid meen ik) gespeeld tegen PSV B2, VVV, Top Oss, NEC etc.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vriend van me speelt bij Nuenen B1, speelt ook tegen dat soort clubs in de competitie. Ik zit dan nog wel één klasse lager haha. Ik speelde dit jaar hoofdklasse, maar dat was niet echt moeilijk (niet eerste geworden.. nummer #1 was gewoon té goed).

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik speelde toen tegen vrienden die bij NEC en Top Oss speelde :) Had toen wel potentie om verder te komen, maar ik koos voor de Luchtmacht.

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    Ik heb nog met iemand gespeeld die aanvoerder was bij het Nederlands elftal onder 17, maar nu gewoon weer in het eerste speelt van de lokale club hier. Dat was echt een WTF. :lol:
    Maarja, onze jeugdteams speelden idd ook tegen Ajax C1, PSV C1 etc. Ik mocht ooit een keertje meespelen tegen AZ als doorstroomkans, maar ging toen precies op vakantie. Dus ik kan nu helaas nooit zeggen dat ik tegen dat soort teams heb gespeeld, stomme vakantie. :mad:

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ken die nieuwe speler die nu in het 1e van Vitesse speelt (Adnane Tighadouini) en Kay Huisman (B1 Vitesse) en Jordi Vink (Komend seizoen A1 Vitesse) :cool: Over Adnan gesproken, wat vind je er van Aernhem?

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    Trouwens nog even over Denemarken - Wit Rusland, of tenminste, over Denemarken. Die gaan over een paar jaar nog wel een van de top contenders worden tijdens de grote toernooien. Er is echt een generatie met enorm veel potentie aan het ontwikkelen.

12. Seh

Seh Guest

Ooit een keertje kampioen geworden tegen de E-top van Feyenoord. Avond wedstrijd, regen en echt uber veel (voor een jeugd wedstrijdje) mensen langs de zijlijn. :cool: Konden hem ook als een voorwedstrijd in de Kuip spelen, maar dat wilde onze coach niet. Omdat hij bang was dat Feyenoord dan betere spelers zou opstellen omdat ze niet wilde verliezen in de Kuip. :'-(

Speelde afentoe wel toernooitjes tegen Feyenoord, Sparta, RBC en andere maar niet echt in meer in de competitie. Was altijd een nummer 10 met een goede pass en simpele passeer bewegingen en korte draaien, beetje zoals Sneijder (maar dan 100 x slechter en niet 2 benig 8)). Maar begin dit seizoen mijn voorste kruisband afgescheurd en geen behoefte meer om me op te trainen, voorlopig bevalt de fitness me prima. Beetje spiertjes kweken. Overigens denk ik niet dat ik ooit nog op mijn oude niveau kom als ik dat zou willen, zodra ik afentoe tegen een bal trap en ik kom verkeerd neer doet mijn knie zo ontzettend veel pijn..

Hier is het trouwens wel normaal dat A'tjes en bij hoge uitzondering B'tjes hun debuut al maken in het eerste. We hebben meestal maar 2 of 3 teams van A B en C'tjes, dus vandaar denk ik.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hier hetzelfde, ik heb dit jaar ook mijn debuut mogen maken in het eerste omdat de keeper van het eerste geschorst was door een rode kaart. Erg gaaf om mee te maken, maar wel spannend vond ik. Pakte in de laatste paar minuten een belangrijke en lastige bal eruit waardoor we gelijk speelden. Toch tof om zoiets mee te maken.

Er speelt nu ook een jongen uit de B1 (die komend seizoen 1e jaars A is) sinds de winterstop bijna elke wedstrijd vast in het eerste.

14. Seh

Seh Guest

Vind het wel tof, hier is het eerste tenminste haalbaar. Dorp hier in de buurt koopt zijn spelers, die hebben maar 1 ''eigen'' speler bij de selectie. Wat ook nog is een beunhaas eerste klas is, maar dat terzijde.

15. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Haha bij mij is dat precies zo als bij dat dorp in buurt bij jou.
    Eerste speelt in de topklasse en koopt alleen maar spelers. Alleen derde keeper komt uit eigen jeugd geloof ik:+.

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Hier speelt het 1e ook topklasse, gaan zelden al spelers van de A1 rechtstreeks naar het 1e, meestal via een omweg > zondag1 > zaterdag2. Maar weinig halen het, veel talentvolle jongens vertrekken dan ook gewoon naar een andere club waar het 1e tweede/derde klasse speelt om daar gewoon wat geld te verdienen. Zie ook nu weer dat een van de talentvolste jeugdspelers uit het 1e naar een concurrent vertrekt, voor paar k tekengeld en waarschijnlijk hogere premies.
    Ijsselmeervogels bood paar jaar terug onze belangrijkste speler 50k tekengeld om na 2 jaar voor eenzelfde bedrag weer bij een andere club te tekenen :b:

Al ben ik nooit verder gekomen dan de A2 in de 1e klasse zaterdag

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik speelde in de D1 in het voorprogramma van HFC tegen de oud-internationals (standaard nieuwjaarswedstrijd). Mocht ik op 1 januari om 12:00 in de sneeuw op het hoofd veld tegen Haarlem D1 met zo'n 300 mensen op de tribune en er omheen, was echt awesome. Verder nog tegen Ajax D2 0-0 gespeeld en kampioen geworden van de hoofdklasse, onze club heeft ook altijd al 20 E/F teams gehad en nooit minder dan 5 teams in de leeftijdsgroep.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ACV hier (Hoofdklasse C) haalt ook alleen maar spelers van buiten voor het eerste. Tweede zit alleen maar eigen kweek, maar het is uiterst zeldzaam dat er spelers van binnen de club in het eerste komen. Veel spelers van eersteklassers, Hoofdklassers in de buurt en oud-profs.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Half uurtje Copa America: 3 gele kaarten, 1 rode kaart. :lol:

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Argentinie - Bolivie was ook al geweest he ;) 1-1, en Colombia - Costa Rica is vanavond 1-0 geworden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina