Pinkpop 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nugget Leg, 16 mrt 2011.

1. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Vanaf 6 minuten :cool: Intro is zo heerlijk live, die zware gitaar die helemaal in je borstkas dreunt.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Supervet!

Tering echt genoten, vaak kippenvel gehad en keihard uit m'n plaat gegaan. Vanavond post ik wat reviewtjes + cijfers als ik wat tijd heb :D.

Er zit sowieso 1 10 bij :D.

3. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Is die Jan Smeets trouwens ieder jaar zo`n zeurpiet? Heb me echt doodgeërgerd aan dat gezeur op de politiek. Vooral na foo fighters was het erg; vuurwerk was nog niet afgelopen of hij zat alweer te janken over de bezuinigingen:emo:

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Damn nu weet ik het zeker: volgend jaar ga ik ook! Hoop dat Pearl Jam dan weer een keer komt :)

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Wilde eig alleen maar naar Pinkpop voor Coldplay..was die nog wat?

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    1.3 miljoen euro voor Coldplay.. hoe lang treed zo'n bandje op?
    Tering wat een geld zeg.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Verdomme die video van Foo Fighters is vet. Rauw optreden, veel energie en het publiek heeft er zin in!

8. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hoogtepunt Pinkpop 2011:
    Foo Fighters: Heerlijk dat ze ook oudere nummers speelden. Had verwacht dat 75% van Wasting Light werd gedraaid, maar gelukkig niet. Imo hebben ze een aantal van hun beste nummers gespeeld (Best of You, Times Like These, All My Life)

Dieptepunt Pinkpop 2011:
    Scouting for Girls: Jezus, wat een saaie boel. Kende 2 liedjes van de hele setlist en voelde helemaal geen energie toen ze speelden.

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn hoogtepunt was zeker weten Wolfmother! Wat was dat goed _O_
    Stond bijna vooraan en wat een energie! Iedereen deed ook mee :) Een onvergetelijke ervaring :D

En volgend jaar aub SOAD (System of a Down voor de onwetenden) :)

10. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meen je dit nou? wtf? 8)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die €1,3 miljoen? Ja dat is zo.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom zijn er geen HD beelden van Pinkpop te vinden, moderniseer toch eens :x

Zijn die nog bij elkaar? :+

13. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn reviews van de maandag:

We waren al vroeg op het festivalterrein en zijn dus gaan kijken bij Scouting for Girls. Dit was echt drie keer niks, wat een zooi zeg. Na een nummer of drie zijn we dan ook weggegaan om vooraan te gaan staan bij Plain White T's

Zij krijgen in ieder geval geen cijfer.

Plain White T's
    Ook niet helemaal geweldig maar zaten zeker een paar leuke tokkelnummers bij, de bekende nummers Hey There Delilah en Rhythm of Love waren wel leuk om een keer live te horen. Alsnog geen muziek die je snel gaat vinden op mijn ipod.

6/10

Beatsteaks
    Wist alleen dat het een Duitse punkband zou zijn dus we gingen hier maar een kijkje nemen. De muziek was kwalitatief niet mijn ding maar wat is die zanger een maffe gozer 8) Best leuk om te zien dat die gasten zo vroeg op de dag al duizenden mensen aan het springen krijgen. Grappige momenten en vrolijk meegedaan.

Vanwege het verrassingseffect een 7.5/10

Gaslight Anthem
    Net zoals ik van de albums vind: Luistert heerlijk weg, alleen ik miste iets speciaals.. het publiek en mij kregen ze in ieder geval niet in de sfeer die ik had verwacht. Geluid was jammer genoeg erg slecht de eerste paar nummers maar dit was redelijk snel gefixt.

7/10

Volbeat
    Had veel verwachtingen van Volbeat maar deze hebben ze niet waargemaakt. Heb eigenlijk alleen maar meegebeukt met Sad Man's Tongue.

6.5/10

Band of Horses
    Ik ben helemaal weg van deze band en ze hebben echt een geweldige sound live. Vooral de instrumentale stukken klinken erg goed. Het was echt genieten totdat ik na 45 minuten het gevoel kreeg dat ik KO zou gaan. Het was erg benauwd in die tent en ik voelde mij echt hondsberoerd. Snel naar buiten gegaan en wat te drinken gehaald. De rest van het concert net buiten de tent meegeluisterd. The Funeral blijft toch een episch nummer.

7.5/10

Kaiser Chiefs
    Van de Kaiser Chiefs heb ik wel wat meegekregen maar het gras lag zo lekker dat ik het meer als achtergrondmuziek heb gebruikt. Wel grappig om te zien dat het hele veld pas mee ging doen met het bekende nummer Oh My God, en laat dit nou net het laatste nummer zijn!

Foo Fighters
    En dan krijgen we eindelijk waar het allemaal om draaide : De Foo's
    Had zelf een plekje in het midden net buiten de binnenste ring. Geweldige set, geniale screams van Dave, solo's, drumpartijen, tientallen mensen die aan het crowdsurfen waren en gewoon een pure hardrocksfeer op het veld maakte het echt een geweldig feestje. Ik was drijfnat van het zweet en de regen na afloop maar man wat heb ik genoten. Dat er nog vele momenten met de Foo Fighters mogen volgen!

Een dikke 9/10

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  14. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    De regen tijdens Foo Fighters maakte niet eens meer uit. Lekker voor de verfrissing :cool:

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Damn heb echt een drukke dag al gelijk achter de rug 8)

Hoogepuntjes: Foo Fighters (mijn helden en de reden dat ik gegaan ben), Go Back to the Zoo en toch ook wel Graffiti6.

Dieptepunten: Bierprijzen. Tering zo'n weekendkaart valt in het niks met wat je zoal drinkt in een weekendje! Belachelijk!

Morgen ben ik vrij dus dan geef ik wel wat cijfers.

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Meestal 2,50 toch per biertje?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Klopt, daarom maar 72 bij de supermarkt gehaald :p. Scheelt toch weer haha

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschil zie je bij Rock Werchter in de festivalprijs. Ik geloof dat bier daar minder duur is, maar je betaalt wel tientallen euro's meer aan je kaartje.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    Niemand Coldplay gezien ofzo?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Waar heb jij het over? Werchter is 200 euro voor 4 dagen, relatief goedkoper dan Pinkpop....
    En er zit daar echt vlakbij een supermarkt waar iedereen zn bier haalt!

Deel Deze Pagina