[Hackers] LulzSec

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kevf, 14 jun 2011.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind dat een negatieve gedachte :+ Ik wil liever in een wereld wonen waar ik mijn digitale raam open kan laten staan zonder dat meteen mijn hele huis leeggeroofd word.

En als je dat fatsoen niet kan opbrengen doe je wat mij betreft gewoon niet meer mee

Defacen mag, bedrijven belachelijk maken omdat ze er een kutzooi van maken ook maar diefstal van gegevens blijft diefstal

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Overigens, zal Amerika nu de CIA achter ze aan hebben gestuurd? Het hacken van de staat werd daar tegenwoordig toch gezien als een oorlogsdaad?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dan moet je wel echt de staat hacken. Niet een servertje van een onderafdeling van een werkgroep die zijlings ge-affilieerd is met de FBI.

Denk nog niet dat Seal team 6 al onderweg is naar Lulzsec HQ :+

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik denk wel naar Anonymous HQ. :+
    Die stellen dat ze morgen de Federal Reserve zullen aanvallen. Dat lijkt me toch best wel de staat hacken. :+

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar zou de staat niet haar prive gegevens verbergen achter een gesloten verbinding? Lijkt me een beetje apart dat staatsgeheimen op het wereld wijde web bereikbaar zijn. Dan is het gewoon een kwestie van tijd voordat de shit losbreekt.

edit:

Federal reserve en de staat? Pardon? :+

Je kent toch wel de quote: "The Federal Reserve is just as Federal as Fed ex"?

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ach ja, het is wel een beetje de manier waarop idd. Maar als je ziet hoe makkelijk er met de tweede kamer gespeeld kan worden. Powned voert het dan wel weer super goed uit :lol:

Maar goed, toen iemand Amsterdam Oost op hun "lek" wees zeiden ze dat iedereen op vakantie was ivm pinksteren en ze kwamen er wel op terug. Ook die gast die altijd OV hacks doet bij Powned wijst eerst altijd dat bedrijf erop, zij luisteren vervolgens niet, tja dan vind ik het eigen schuld verder.

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dus elke keer als er internationaal iets besproken moet worden moet men maar even naar die ander toereizen ipv te bellen of mailen?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als ze dat doen word het heibel. Maar ik zie het nog niet gebeuren. Ze zullen wel zijlings ergens een sub-domeintje plat gaan leggen maar aan de Federal reserve komen durven ze volgens mij nooit.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik denk dat het meer een awareness actie gaat worden in plaats van een daadwerkelijke hack. Anonymous zijn activisten heh, geen echte hackers. De Federal Reserve is volgens mij echt niet pluis dus alweer heeft Anon mijn sympathie.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je mist mijn punt compleet. Ik zeg niet dat je met rooksignalen moet werken ofzo, maar dat het wel goed is dat er een aantal mensen scherp kijken naar gaten in beveiliging.

Nu is het geenstijl die er een ludiek itempje overmaakt, maar voor hetzelfde geld wordt dit soort techniek gebruikt om minder grappige dingen te doen.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit is wel goed genoeg voor je Delphiki? :+

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
  13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Dat is nou wel weer een bazenactie. :cool:

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ojee, het is nog maar een kwestie van tijd voordat xbw aan de beurt is!

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    4 the lulz! :lol:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee

maar dit wel, dat is defacen omdat het kan :) Meer van dit soort acties en minder van dat andere gezeik

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Drukke baasjes zijn het wel, cia.gov is ook gehackt.

18. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Wat is er mis met de Federal Reserve?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cia.gov is ge dossed, dat is niet hetzelfde :+ Met een groot genoeg botnet krijg je alles (behalve Google en yahoo etc) plat

Maar het getuigt wel van vertrouwen en lef. Had niet verwacht dat ze dit aan zouden durven.

Maar zie aan de andere kant het nut er ook niet echt van in. Waar zijn de Lulz als je de website niet defaced?

Laatst bewerkt: 16 jun 2011
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat vind je mis bedoel je, denk ik?

De machtsverhoudingen kloppen in de US gewoon helemaal niet. De FR heeft gewoon de macht over de populariteit van de huidige president. Als ze de president nuttig vinden drukken ze geld bij, als ze de president weg willen kunnen ze de economie op slot gooien. Het is me echt een raadsel waarom het merendeel van de Amerikanen dit accepteert.

Deel Deze Pagina