wat een held die nowitzki, gewoon elk 4e kwart stond ie er, en dat kunnen we niet zeggen van een bepaalde #6. ik heb zoveel respect voor die gast, jaar in jaar uit een topspeler zonder morren, gelukkig ziet de rest van de wereld het nu ook.
en dan jason kidd, terry, marion, chandler en stojakovic, die gun ik het ook zo. gelukkig heeft het team gewonnen en niet de individuele spelers.
haha geniaal, die jankkop van em als ie eens een fout niet meekrijgt na floppen, of als ie eindelijk eens wordt afgefloten voor lopen waar ie in een wedstrijd wel vele malen kan afgefloten daarvoor. hebben jullie de post-interviews nog van em gezien? bah wat een blaaskaak, hij heeft echt een bord voor ze kop. geen wonder dat iedereen een hekel aan die gast heeft, en daarmee ook aan de miami heat, en wade lijkt ook wel steeds meer in een klootzak te veranderen door em.
ben nog verbaasd over het aantal leden dat nba volgt hierzo, dacht dat ik zowat de enige was. gelukkig kan je altijd gewoon downloaden zonder veel spoiler-gevaar, aangezien de nederlandse media toch niet veel aandacht besteed aan nba.
Laatst bewerkt: 14 jun 2011