Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mensen zijn niksgunners, als iemand ergens goed in is letten mensen op elk klein ding dat je doet en gunnen je geen succes.

MJ won op zijn 27 of 28e ook pas zijn eerste titel, just saying.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    MJ > LBJ. Just sayin'. Het gehaat is gedeeltelijk ook terecht, kijkend naar wat hij allemaal doet. Echter, het wordt inmiddels een drama soap en dat is gewoon zinloos.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb MJ nog nooit horen zeggen dat die wel even 7 keer de NBA finals gaat winnen.. Zelfs na game 7 toen iedereen al tegen hem was komt die met zo'n houding van 'ik ben de rijkste en iedereen die tegen mij is is echt een loser'.
    Tevens vind hij zichzelf beter dan His Royal Airness dus nee dankje, LBJ is echt een idioot.

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    LBJ is een zeer talentvolle en goede speler. En ik wens hem ook wel succes toe. Maar deze 'haat' heeft hij ook een beetje over zichzelf afgeroepen. Met veel bombarie ( 'The decision' ) naar de Heat. Prima beslissing overigens, snap dat volledig. Maar moest het met zo'n show. Dan opmerkingen over 7 kampioenschappen. Dan ook zijn teleurstellen optreden tijdens de 4e kwarten. En ook in mindere mate het kinderachtige reageren van hem en Wade op Nowitzki's ziek zijn. Door dit soort dingen en ook door het underdog gevoel gunde ik het zelf Dallas gewoon meer. En als het volgend jaar Heat - Lakers is b.v. dan is de kans groot dat ik voor de Heat ben.

Ik ben er ook van overtuigd dat de Heat in deze opstelling een keer kampioen gaat worden. Misschien ook wel meer als eens. Maar het is ook goed voor de Heat en de drie sterren om even de deur tegen de neus te krijgen door dit verlies. Wat mij ook tegenviel was dat de Heat het in de laatste 3 minuten min of meer al opgaf. Daar waar Dallas tot het einde steeds knokte.

5. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooit weleens een sporter gezien die zo laagdunkend over fans van de sport spreekt? hij ziet de "normale mens" gewoon als een stelletje kontkrummels en zelf denkt ie dat ie goed is. "die mensen krijgen weer te maken met hun schijtprobleempjes en ik tel morgen weer lekker me geld" lees ik door de regels door. bij mij heeft ie het iig verpest.

over zijn skills niets dan lof, gewoon een topspelert, behalve in het vierde kwart in belangrijke wedstrijden dan.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oh god heb je weer zo'n LBJ geeft in één serie niet thuis in het vierde kwartier dus hij is dan helemaal niks in het vierde kwart mee loper.

Heb jij toevallig de series tegen Boston en Chicago wel gezien? Als James daar niet clutch had geweest had Miami waarschijnlijk niet eens in de finale gestaan. Beetje jammer dat mensen dát dan weer vergeten. True, je moet er staan in die finale op de beslissende momenten zoals Dirk deed, maar kijk niet alleen naar deze serie. Net zoals mensen ineens gaan zeggen: oh Rose mist juist op het belangrijkste moment een vrije worp waardoor Miami door gaat, hij hoort geen MVP te zijn, hij is overschat dit dat.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die man is gek

8. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je hoort mij niet zeggen dat ik James beter vind dan MJ, niemand is dat en zal dat ook nooit worden. De enige waarvan ik vind die nog enig sinds in de buurt kan komen van hem is Bryant. Heb je voor mij een quote of een video waarin hij dat zegt? Je moet geloof in jezelf hebben, anders kom je nergens.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Krijg jij uberhaupt wel wat mee van z'n attitude? Die gast is 3x zo erg als Jose Mourinho man 8)

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, and that's what I like about him. Iedereen heeft een hekel aan mensen waarvan ze weten dat ze goed zijn, net zoals C. Ronaldo, maar dat is wat die mensen winnaars maken (en ja ik weet dat je nu iets kan gaan zeggen over dat hij geen ring heeft, maar je kan mij niet vertellen dat hij geen winnaar is).

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Er zit gewoon een hele duidelijk scheidingslijn tussen overtuigd zijn van jezelf en over the top arrogantie. Vrijwel iedereen in de NBA roept dat ze wel gaan winnen, Kidd had al een beker op z'n arm laten tatoeren etc.. Dat is gewoon typisch iets voor die macho basketballers, beetje eigenwijs en beetje arrogante dingen roepen. Tuurlijk riepen ze bij Dallas allemaal dat ze ging winnen, dat is logisch.
    Maar er zit wel ff een verschil tussen een Kidd en James... James roept dat die 7x de NBA gaat winnen? WTF? Dat is niet overtuigd zijn van je kunnen gast, dat is écht arrogantie en dingen roepen over jezelf die je niet kan waarmaken.

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het is allemaal show, that's what the whole NBA is all about. Anyway, genoeg over LBJ, you love him or you hate him.

Wat verwachten jullie dat de opvallende trades/free agency signings gaan worden? De Celtics hebben op elke plek versterking nodig en ik verwacht dat de Bulls wat gaan doen om de druk van Rose zijn schouders af te halen, zij hebben in ieder geval nog een scorer nodig.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bulls gaan Boozer denk ik wel dumpen. Misschien dat Gibson zijn rol kan overnemen of misschien dat ze inderdaad iemand anders gaan traden met Boozer.

Denk ook dat de Lakers wat gaan doen, misschien Howard halen?

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Naja Boozer heeft een 75 mln contract dus het wordt lastig om hem te traden, hij heeft niet heel veel trade value door zijn mindere playoffs en duur contract.

Als Howard naar de Lakers gaat zie ik hun een zekere contender worden voor de finals, zeker als ze ook nog CP3 kunnen halen.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Zei Howard niet dat hij bij Magic blijft? Volgens mij heeft hij dat recentelijk gezegd. Hij zal niet in de voetstappen lopen van 'the big man' oftewel Shaq. Hij blijft nog bij Orlando. Althans, zoiets was het.

16. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft gezegd dat hij bij orlando blijft mits er versterkingen komen, het team van nu vind ie niet genoeg passie en talent hebben. is ook zo, ben zelf orlando magic fan en wat speelde ze een slappe playoffs zeg, was gewoon frustrerend om te zien. gingen niet door het stof voor elkaar.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Lakers gaan Gasol dumpen?
    Howard blijft niet denk ik.

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Of Bynum, in een trade met Howard. Of Pau tegen Marc Gasol :)

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. Marc is wel meer bikkel dan Pau ja.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat zei ik vanaf game 1 ja, Marc speelde betere finals. Maar Pau deed het in het regular season wel beter hoor. Maar Marc kan ook wel hoger denk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina