[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij moeten zondag onze wedstrijd tegen lelystad inhalen op jullie veld hè flix! Voor jullie wedstrijd.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Las het zojuist op het forum ja.
    Jullie stonden dus al in Lelystad?!;o Das best wel zuur!

Hoelaat spelen jullie?

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nog onbekend 12 of 3 uur. Ja wij waren daar om half 12 hebben daar 2 en half uur gezeten en toen bericht gekregen dat er echt niet te spelen viel. Moest ik weer 150 km terug naar ehv. Maarja de rest was nog harder genaaid helemaal naar maastricht duitsland en belgië. Maar spelen nu wel op een mooi veld. Ligt het er goed bij? En hoorde iets van een sauna:p

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat een kut tijden. En al helemaal voor ons want dat betekend of dat wij heel vroeg beginnen, of heel laat!

Maargoed, wij hebben onze playoff spot al verzekerd!
    Zondag word dus goed moment om mensen op wat nieuwe/andere posities te laten spelen, rookies speeltijd geven, hoewel die eigenlijk al direct het diepe in gegooid zijn en zich prima gered hebben!
    Ons gehele defensive backfield op één CB na bestond uit rookies en nu onze starting FS geblesseerd is start daar nu weer een nieuwe speler.

Ook goed moment om een beetje nieuwe plays uit te proberen die je normaal nooit zou lopen.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Aargh, ik heb deze week niet getrained en eigenlijk ook geen tijd om Zondag te spelen. Ik heb de komende weken 7 tentamens (inclusief mijn her tentamens van het hele jaar). Zooo frustrerend!

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iemand die ook die top 100 show volgt?

Ben het met sommige dingen echt absoluuuuut niet eens!!
    En vind het al helemaal heerlijk dat er elke show wel gezegd word dat er geen school zoveel spelers in de top 100 heeft als THE U!

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ga hem later downloaden.. Na die film van The U ben ik ook wel fan hoor! Alleen volg ik het college football nog niet echt.

Je had het goede nieuws van afgelopen weekend al gehoord Flix, neem ik aan?

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar hoe zit het met de potentiële forfeit ivm de passen?

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, dat maakt voor jullie inderdaad nog even uit. Om eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee hoe dat af gaat lopen. Ik neem aan dat ze gewoon de score tellen, als de passen écht verplicht waren geweest, had iemand wel op en neer gereden.

Alhoewel Amersfoort natuurlijk beweerd dat ze zich niet volledig inzette vanwege de waarschijnlijke FF. Het ligt er nu net even aan hoe moeilijk Amersfoort gaat doen en hoe precies de bond is.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Score maakt niet veel uit omdat onderling resultaat belangrijker is.
    Vorige game verloren we in OT met 6 punten(ik tackelde de BC na een fumbled snap.)
    Dus als we nu met een TD winnen zijn we eerste.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
  12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dus toch?!
    Sprak vanmiddag een AU speler en die zei dat de game gewoon telde...

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De headcoaches van AU accepteren eigenlijk alleen een forfeit en het maakt Groningen weinig uit aangezien wij wel weten wie de morele winnaar is. Het is dus 90% zeker.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Typisch:emo:

15. Mitch_

Mitch_ Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben verrast hier een toppic over te zien (ben namelijk in mijn omgeving de enige die nfl kent/kijkt) Kan zelf niet wachten tot het nieuwe seizoen. Daarom hoop ik dat het zal doorgaan en optijd start.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik werk in een computer winkel en zag vandaag iemand met een Washington Redskins trui en sprak hem aan met iets van 'Hey, Redskins, nice'... Wat krijg ik voor een reactie: 'Oh, wat is het dan?', blabla bla...

'Oh, het is dus American Football'.

Grrrr, daar maak je mij dus niet blij mee :-(!

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie W is blijven staan right?

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het neigt ernaar, maar zolang de AFBN het niet officieel maakt...

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Volgens mij komt er binnenkort een einde aan de lockout!
    Gisteren zijn ze allemaal bij elkaar gekomen in hun prive jets :p.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er inderdaad naar uit dat het zowaar binnenkort opgelost zal worden ja!
    Heb er echter nog steeds een hard hoofd in en geloof het pas als alle handtekeningen gezet zijn!

Ik kijk wel echt uit naar de aankomende free agent periode.
    Volgens mij gaat er binnen hele korte tijd heeeeeel veel geld uitgegeven worden.
    Teams hebben nu heel lang de tijd gehad hun team te evalueren en ook wie er op de markt komen en hebben dus goed na kunnen denken wie ze wel en niet willen en welke strategie ze zullen toepassen.

Deel Deze Pagina