De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik snap sowieso niet waarom mensen nog BB's kopen. Als mijn vriendin (BB) iets op internet moet doen vraagt ze het standaard aan mij (iPhone).
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ik gebruik ping al niet meer, is gewoon kut. Whatsapp is de bomb. Enige reden waarom ik nog blij ben met m'n BB is dat hij gewoon een superchill toetsenbord heeft.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En daarom heb ik een Nokia E-5 ipv een blackberry. Ik wilde graag een toetsenbordje hebben, maar absoluut geen BB. Bijkomend voordeel is dat ik deze nog gewoon kan laten vallen zonder dat ie kapot gaat en dat mijn batterij ruim een week meegaat:)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is de reden dat ik wacht op de SE Mini Pro (2de gen.). BB's vind ik ondingen en die mini pro is imo erg nice, alleen jammer dat SE zijn telefoons nogal verwaarloosd door steeds nieuwe versies uit te geven zonder updates voor de oude versies online te zetten.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waaat sinds begin deze week gaan m'n batterij nog maar paar uurtjes mee :confused:
    En heb niks aan instellingen veranderd (helderheid nog uit, gps uit etc.) snap er niks van... Normaal gooi ik 'm 's avonds aan de oplader. Nu is hij al op na een max. 5 uur :mad:

    Heb overigens SE x10 Mini Pro.
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Oké ik wil graag een iPhone + abbo maar heb er echt de ballen verstand van.
    Ben redelijk technisch in gesteld maar qua telefoons en abbo's ben ik echt een digibeet :+
    Waar kan ik hem nu het beste halen?
    Wil eigenlijk niet boven de 40 euro per maand uit komen.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    En is dit alleen omdat internet dan sneller is? Ik heb namelijk goede ervaringen met HTC en eigenlijk geen met de Samsung :+
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het ging hier over het verschil tussen een BlackBerry en de Samsung Galaxy S2, volgens mij heb ik niets over HTC gezegd?;)
    De nieuwe HTC sensation is eigenlijk net zo goed als de Samsung Galaxy S2. De HTC is wat dikker en zwaarder, maar ook van stevigere materialen gemaakt.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    De samsung galaxy s2 komt in de tests toch wel naar voren als de betere/snellere phone maar de htc zit idd niet heel ver er achter.
     
  10. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja ok sorry, een misread 8)

    Zit namelijk sterk te twijfelen tussen deze twee telefoons. Ik ga de stad maar even in om ze even te bekijken :)
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Met benchmarks komt de Samsung er inderdaad als de betere uit. Maar met het gewone gebruik ontloopt elkaar niets. Ze hebben allebei hun pluspunten en mindere kanten tov de ander.
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je ziet nu ook dat bijvoorbeeld Hi een datalimiet heeft van 1GB per maand. Nu kan ik moeilijk inschatten hoeveel dat is en of je daar überhaupt mee in de buurt komt. Kan iemand mij een indicatie geven over wat ongeveer een normaal data gebruik is?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga d'r maar van uit dat je de 1GB 99/100 keer nooit zult halen. Is ook al vaak voorgekomen in het iPhone topic en ik heb daar eigenlijk nooit iemand over gehoord dat iemand daar overheen ging ofzo.
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    AntraXxX zegt het al, je zult het praktisch nooit halen. In feite is de 1 gb datalimiet net zoveel als de fair use policy limiet die ze vroeger gebruikten. Dus bij normaal gebruik zul je het bij lange na niet halen.
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben blij dat ik mijn Vodafone abo nog net voor het nieuwe beleid heb afgesloten. Eerlijk gezegt denk ik ook niet dat ik er overheen zou gaan, maar het is toch fijn als je je geen zorgen hoeft te maken en bij Vodafone ligt het geloof ik lager of is het ook 1GB. Geen idee eigenlijk...
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Vodafone ook 1gb, tenzij je dat hele kutabo heb afgesloten met 300mb 8)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nee, die heb ik sowieso niet. :p
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben afgelopen jaar de helft vd maanden over mn 1GB heengegaan hoor :+ Heb nu nog FUP, maar kan er opzich wel makkelijk onder blijven.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Trouwens even een vraagje: Ik zag dat er speciale iPony abo's waren en ik heb dus al een Vodafone abo (bel+sms+web) met een ander toestel. Zou ik wel gewoon een losse iPony kunnen gebruiken met dit abo?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Wat is een ipony? 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina