Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, t is in ieder geval beter dan normale cola als je het maar enigzins beperkt drinkt. (iets van halve liter per dag max.)

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pfff nog steeds last van.
    Nu valt m'n arm zelfs spontaan in slaap.

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Heeft iemand toevallig interesse in die Pre-workout pills van body&fitshop.nl? Heb 2 potjes (eentje gesloten en eentje open), maar ben er niet zo'n fan van 8)

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    waarom niet? Ik heb zelf ook een potje, maar van 1 lijkt ik niet zoveel te merken. Maar ik lijk er wel iets minder van te slapen. 'Durf' dus niet zo goed twee te nemen.....

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Uitkijken!!! Voor je het weet ga je een hele kut periode tegemoet zou meteen ff langs huisarts/fysio gaan nu je het nog goed voelt, weet je meteen wat er al dan niet mis is.

Zit momenteel zelf in een herstel programma waar ik ook veel oefeningen moet doen op de "core" sterker te maken en veel oefeningen om kleinere spieren sterk te maken zodat de schouder niet alles hoeft op te vangen. Behoorlijk zwaar, ook al zijn het van die kleine oefeningen.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ben niet zo'n slikker :p Krijg ze niet door m'n keel.

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    zag een tijdje terug dit filmpje:
    [yt]6vW07ut0cKU[/yt]

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maatje uit m'n team kan die shit ook allemaal. Is echt ziek.
    Z'n bijnaam is dan ook monkeyboy.
    Staat nog ergens een filmpje van op YouTube, even kijken of ik m nog kan vinden.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Die Ivo heeft echt een ziek lichaam. Zijn rug is echt sterk. Als je die onderrug van hem ziet, je ziet daar gewoon precies die spieren naar links en naar rechts gaan. Als hij zo'n oefening doet.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was die eerste gast right?
    Dat maatje van me doet dat ook, maar dan even wat langer en nog meer ziekere moves.
    Hij komt uit Suriname en Daar heeft hij ook zon vrienden groep waar ze in het park gaan hangen. Letterlijk hangen:+

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ivo is die eerste gast ja. Denk dat hun ook nog wel meer in petto hebben :9 Er is nog een deel 2 van dat filmpje:
    [yt]OT_zbo27aTI[/yt]

12. ill nino

ill nino me, myself and I

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, die ghetto-workouts zijn echt ongelooflijk.
    Daar komt behoorlijk wat kracht bij kijken, daar kom ik echt niet aan.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Probeer maar eens te doen wat die Ivo doet. naar links en naar rechts als je jezelf opgetrokken hebt. het lukt wel maar armen strekken word zwaar!

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ben alleen onder de indruk van de fysiek van de eerste en op dit gebied is Hannibal toch meer baas imo

[yt]pfsTKfUT-RQ[/yt]

incl vette fysiek

toch maar begonnen aan een nieuwe ronde 5x5 waarbij ik mijn benen/squatten wat ga proberen te ontzien door te boxsquatten en wat hoger in de reps ga zitten

vandaag max bepaald, wel ok

Alles met losse gewichten en strict uitgevoerd zonder hulp

boxsquat: 15 x 90
    bench press: 4 x 120
    Deadlift: 12 x 140
    Military press staand: 5 x 70
    Pull ups (small): 14 x + 10 kg aan de riem

shit ben barbell row vergeten :+

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Damn , die kerel moet gaan turnen.. die haalt zo een plak aan de ringen volgens mij

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De tering zeg, volgens mij ben ik echt een partij aan het groeien zeg.
    Shirts beginnen weer strak(ker) te zitten en ik vreet me 3 keer in de rondte.
    Blijf echt maar eten en blijf honger houden!

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    De een na laatste training gedaan voor ik 2 weken op vakantie ga. Nu zo'n 10 weken bezig met 5x5 en ben er erg over te spreken.

Ik zie nu pas hoe fout m'n hand eruit ziet , maarja..|:-

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    whahahah meesterlijk je hand zo!

Nette fysiek!

opmerkingen: schouders mogen wel iets ronder en je kan nog wel wat vet kwijt (beetje randjes nog), maar heb het vermoeden dat je nu eerst nog gebaat bent bij wat meer massa. Wat zijn je stats?

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt schouders lopen achter, al ben ik hard bezig om die in te halen. M'n vet% is wel iets gedaald sinds 2 maanden , maar heb niet enorm lopen cutten. Maakt me verder ook niet erg uit en ga na augustus toch wel weer flink gainen.

Stats:

1.80 /76 kilo ongeveer.

Benchpress: 85 kg
    Deadlift : 110kg
    Military Press: 50kg
    BB Row: 55kg

Squat al eeuwen niet gedaan wegens knieklachten, na m'n vakantie weer mee beginnen. Dan zou het wel goed hersteld moeten zijn (wilde het absoluut niet forceren).

Verder is deadlift niet zo hoog omdat ik een lange tijd een rugblessure heb gehad en toen haast niks met m'n rug kon doen helaas (kon een periode niet eens een uur staan). Sinds ik 5x5 doe ben ik wel flink vooruit gegaan qua deadlift in een korte periode, dat wil ik wel volhouden.

Na de zomer wil ik qua kracht echt flink gaan pieken, maar dat moet ook wel lukken omdat ik dan weer goed hoog ga zitten in de de kcal.

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dit bedoel ik.
    7 uur avond eten. Heb zelf een pasta ovenschotel gemaakt, rond 9,half 10 bord nasi naar binnen geramd en nu weer honger als een gek.
    2e bak kwark voor vandaag maar wegwerken.

Thank god is het op mezelf wonen niet doorgegaan anders had ik mezelf helemaal arm geknaagd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina