[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Rtlnieuws

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ja had het gisteren namiddag had zondag pas Jackass 3.5 gezien. En dan dit. Voelt toch raar. Hij was geweldig R.I.P.

3. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    180kmu rijden waar je 55 mag terwijl hij zeer waarschijnlijk gedronken had en daarmee een vriend heeft meegenomen. Nee, totaal geen sympathie voor deze man.

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Josh! Pak je kans!

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    50.000€.... Kan die loopings maken ofzo? 8)

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jup. En wiskundige formules oplossen!

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En gouden eieren leggen.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    En ik wil wel weten op welk "geheime plekje" hij die duif verstopte. :+

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die ene waar 2pac ook zit.

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik wil nog even op dit topic reageren, dat gesloten is omdat de meesten hier blijkbaar een te laag IQ hebben om normaal te kunnen reageren.

Ik vind het echt belachelijk dat dieven kunnen ontsnappen als ze al opgespoord zijn. Dat ze nu een geslaagde overval hebben gepleegd en gewoon niet gezien zijn ofzo, ok. Maar dit. Dit kan toch echt niet. En dan al helemaal niet van Amsterdam naar Eindhoven. Je zou toch idd zeggen dat er dan vanuit een helicopter iets gedaan wordt. Bijvoorbeeld de dieven in de gaten houden (schieten heeft niet echt veel zin denk ik) en dan gewoon een road block (ik weet niet of dat buiten films om ook gedaan wordt, ik zeg maar wat) ofzoiets neer zetten. Of vanuit de helicopter de banden lek schieten, dat heeft misschien wel zin. Er moet toch zeker íemand in Nederland in staat zijn om die gasten te stoppen? 8) Anders wordt wat Modder-Eter als grap (denk ik) plaatste, echt waar: Als je wapens maar groot genoeg zijn, dan kom je overal mee weg hier in Nederland.

In Amerika kunnen ze dit soort gasten ook stoppen en opsluiten, dus waarom hier niet? :confused: Ok, het is algemeen bekend dat vergeleken bij de USA de politie hier maar watjes zijn, maar dit had ik toch echt niet verwacht.

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ze hadden zo'n cheat dat je van 5 sterren naar 0 sterren gaat.

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens. Gewoon met een helikopter blijven volgen, dan kun je ze ergens anders staande houden, al is het met een gepantserd voertuig (lijkt me dat we dat toch ook wel hebben in Nederland)

13. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar ze zijn nooit bij de 5 sterren gekomen want anders zat het leger wel achter hun aan :eek:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ook een cheat!

15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig is een van de 3 medewerkers die in dat pand was bij brinks mijn beste vriend en heeft dus vanacht alles meegemaakt.
    En geloof mij hij is niet bang aangelegd , maar zoals hij zelf al zei ,was het net zoals in de film "Heat" en the town.

Hun hebben met 3 man ergens boven zitten schuilen.Echt bizar als je hoort dat je beste vriend dit vanacht is overkomen.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik snap niet dat de politie ze kwijt is geraakt, maar kan op zich wel begrijpen dat ze moeilijk te stoppen zijn. Het is niet de taak van een agent om het op te nemen tegen volautomatische wapens. Het was in mijn optiek mogelijk geweest om de vluchtauto('s) te volgen, om later alsnog in te grijpen met zwaarder geschut.

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Gasten, jullie hebben al een topic verneukt.

Of anders:

Terug naar het fotografie en het show je outfit topic.

Pff dat is wel zieke shit idd als je het zelf zo dichtbij meemaakt.

Nee, een agent met een flutpistooltje kan natuurlijk niet tegen een M16 (of weet ik veel wat ze hadden) op, alleen om dan gewoon maar te zeggen van "Jongens, laat maar ze hebben mitrailleurs!" dat slaat ook nergens op. Lekker statement maak je dan wel, richting het land. 8)

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Check m'n aantal posts in de vorige topic dan natnek 8)

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Misschien zijn we wel een pay 'n spray binnengereden?

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dude, iets minder films kijken :lol:

Deel Deze Pagina