[Algemeen] Boeken

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Excavation dus. Is nooit vertaald naar het NL, dus ik kan je geen NL titel geven. ;)

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Dulle Lijkt me eigenlijk ook best logisch dat je het boekenweekgeschenk niks vond, Kader Abdolah past nu niet echt tussen de boeken op de foto. ;)

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan word het maar wachten op de Duivelkolonie. Zo goddelijk veel zin in dat boek.

Dulle: Ik zeg niet dat je het moet kopen, maar zoek eens naar Glenn Cooper en zijn titels Boek der Doden en Boek der Zielen.

Ik heb eergisteren eindelijk een beginnetje gemaakt aan de eerste titel. Die gast weet wel hoe die een boek in elkaar moet zetten hoor.

Misschien het opzoeken waard. ;)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik sta best open voor andere boeken dan ik nu heb. Alleen dat boek was het niet wat me over wist te halen. :p

En waarom is er (volgens mij) nooit eens een fantasy boekje als boekenweekgeschenk. Blijft toch altijd een achtergesteld kindje. Ook in de folders van de ECi krijgt het maar net een halve of 1 pagina. =(
    Ha, daar was ik je al voor :+ :

Ben al van plan em te kopen. :cool: Lijkt me inderdaad wel wat!

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.735
    Jeej, dan krijg ik hem ook iig. Waar gaat het boek over? :+

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Net in deze begonnen. Eerste paar bladzijdes was het moeilijk inkomen maar leest nu wel lekker.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    @Modder:
    Parijs 1647. De opvoering van een Italiaans melodrama aan het Franse Hof zorgt voor spanningen. Er breekt een opstand uit die de monarchie van haar macht ontdoet. Werd de opera gebruikt om een machtswisseling te forceren? De jonge castraat Atto Melani komt op het spoor van een samenzwering die de geschiedenis van Frankrijk en Europa zal veranderen.

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Is 'ie assassin? Dan is het gewoon AC in Frankrijk. :cool:

Maarja, heb nu eindelijk ook De Ontdekking van de Hemel aangeschaft, zoals jullie misschien al hebben gezien. Is toch een must-have voor elke boekenliefhebber/verzamelaar's collectie.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb er nog te weinig in gelezen om een goed beeld te schetsen, maar hij word op de achterflappen wel behoorlijk geprezen door pers en collega's. Het stukje wat ik aan het begin gelezen heb was wel behoorlijk opletten. Er gebeurt veel, van spanning nog niet veel te merken, maar de slechterik heeft al wel van zich laten horen. Ik hoop dat ik het kan volhouden tot het eind.

Heb slechts Twee boeken in mijn leven naast mij neergelegd en nooit weer opnieuw begonnen. Het Sixtijnse geheim, ergste van allemaal. Titel 2 durf en ga ik niet noemen. :+

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook lezen dan he! Ben nu ergens op pagina 186 en tot nu toe is het echt een heerlijk boek. Zat ook echt vanaf bladzijde 1 (oke na de proloog ;)) in het verhaal. :thumbs:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Damn die beschrijving van Collector is echt episch. Gewoon Mass Effect 2. Maar eens het bibliotheekpasje van mijn zusje lenen en kijken of ze hem hebben. :+

En dan is het de vraag of ik er aan ga beginnen, dus tot ver alleen maar HP boeken gelezen. Wil eens aan iets nieuws beginnen.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Noem, noem, noem!

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    'From Yellow to Mellow'

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    Ik heb bijna vakantie, dus dan eindelijk eens tijd. Ik lees al genoeg boeken buiten die recreatieboeken die op goodreads staan. :+

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Voor Modder: De Hobbit. Kan dat boek nog steeds niet uitstaan, misschien als de films uit zijn. :+

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.735
    De Hobbit wil ik de ultravette special edition nog kopen. :cool:

Heb die editie al voor The Fellowship trilogie. :cool:

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb een speciale versie van de Nederlandse druk met een afbeelding van Alan Lee erop geloof ik. Staat ook niet direct de Hobbit op, maar daarheen en weer terug geloof ik. Jaren geleden al eens gekocht, maar kon me gewoon niet boeien.

Van Lotr heb ik de Nederlandse uitgave plus aanhangsels in een boek. Fucking ruim 1400 pagina's. 8)

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    De strijd der koningen heb ik vrijdag binnen. Even afhalen bij de Bruna na 14.00 uur. Geweldig. Kan ik daarna meteen de rest aanschaffen. :9

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Stroom viel vandaag uit, dus ik ging ff een boek lezen... Alleen was Zodiac een verkeerde keuze.
    Na het zien van Game of Thrones wil ik wel eens écht een tof boek lezen.
    Liefst thriller, en geen high fantasy.
    Iemand aanraders?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina