Ja en Liverpool, zijn jullie hem vergeten? Heeft daar 38 wedstrijden gespeeld.. Vraag me af wat ze steeds roepen als die Noord-Koreaanse keeper zijn uittrap neemt, pizza?
Die Ebecilio is toch het broertje van? Zat bij Feyenoord ofzo en werd toen gekocht door Arsenal? Driekwart van het elftal is ook van Surinaamse afkomst volgens mij. Edit: Kyle Ebecilio. Hehe, grappig.
Volgens mij had Lorenzo zelf aangegeven via twitter dat het geen familie was. Weet het niet 100% zeker
Bojan waarschijnlijk naar Roma, weet niet echt of het een juiste club voor hem is. Al heeft ie dan wel Luis Enrique onder zich. Maar goed, je zag altijd al dat het een klein mannetje was die zo omviel als hij in contact kwam met iemand in de Primera, die breekt gewoon z'n botten in de Serie A.
Die Neymar gaat hoogstwaarschijnlijk naar Real Madrid. Ik vind het maar jammer dat 1 club alle goede spelers opkoopt. Ze kunnen nooit allemaal spelen. En dan zitten straks de grootste talenten op de bank te verpieteren. Terwijl ze bij een andere club voor veel kijkplezier kunnen zorgen. Ik zie iemand als Neymar veel liever bij een club als Arsenal.
Ooh oke, my bad. Ik had het inderdaad ook in verschillende artikelen gelezen, maar als het al op Wiki staat is het niet zo gek dat de kranten het over nemen (lees: het AD, liever lui dan moe toch?). Wel toevallig dan.
Het AD heeft nog wel vreemdere bronnen gehad. Weet nog dat er iemand op Ajax Netwerk postte dat ze de dag voor Ajax - Twente maar even langs moesten gaan bij het hotel van de spelers van Twente en het alarm af moesten laten gaan. Hij meende het niet helemaal serieus en niemand ging er verder ook in, maar een aantal minuten later stond er op AD 'Ajax-supporters roepen op tot kabaal maken bij spelershotel'. Dit werd o.a. door het jeugdjournaal overgenomen.
Ja dat weten wij nou ook wel onderhand geloof ik.... Jeetje zeg wat is het jammer dat Nederland het dan opeens zo laat afweten na zo'n Europees succes. Zijn ze te arrogant geworden opeens?