De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het is Nederland onder 17 hé :emo: die gasten hebben een geniaal EK gespeeld en daarna nog geen maand gehad om zich op te laden voor een WK aan de andere kant van de wereld tegen landen die niet voetballen maar tactisch proberen het de favorieten moeilijk te maken.
    Ik denk dat Nederland nog wel tot de halve finale rijkt (ligt er natuurlijk ook aan wie je ontmoet in de volgende ronde)

Jaren meegelopen met Mourinho om vervolgens met Porto een nog beter jaar te lopen dan toen Mourinho voor het eerst de UEFA Cup won. Nu heeft Chelsea geen trainer als VB dit jaar niet wegging was het volgend jaar wel geweest waar Chelsea al een andere trainer had gehad en ze de nieuwe Mourinho waren misgelopen.

Laatst bewerkt: 22 jun 2011
  2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgende ronde halen wordt al erg moeilijk. Zal dan als beste n3 waarschijnlijk moeten worden.

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook nog bedenken wat ze aan kosten hebben en niet alleen naar de omzet kijken. Het verschil is ook dat iedereen die een hypotheek neemt de hypotheek geleidelijk gaat aflossen. Real Madrid lost ook af, maar dan nemen ze er ook weer een andere miljoenen lening bij. Het verschil is dus dat er altijd wel een grote lening blijft. IMO verpest dit het voetbal, omdat het oneerlijk is vergeleken met de regels van andere voetbalbonden zoals de KNVB. Hiermee is het onmogelijk te concurreren, terwijl de Nederlandse voetbalclubs financieel veel gezonder zijn. Gelukkig gaat de Financial Fairplay regel hier verandering in brengen.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Porto heeft verreweg het beste materiaal van Portugal, dus die titel en beker zeggen me niks. Europa League winnen is wel een noemenswaardige prestatie. Maar 15 miljoen voor iemand neerleggen die pas 1 jaar hoofdtrainer is vind ik raar. Guus Hiddink lijkt me dan een betere kandidaat. Het is gewoon de waan van de dag. Als die 3 keer verliest kan die er weer geen pepernoot van. Ik moet het nog maar zien of hij het beter doet dan Ancelotti.

5. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jij wisselt altijd van club per seizoen? Handig.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Ach hij koopt want andere spelers en misschien heeft hij wel een succesverhaaltje. Beter dan Ancelotti misschien niet maar gaat er vooral om dat ze niet tevreden waren met de resultaten en dan moet je weg toch. En die 15 miljoen boeit ze echt niet.

Edit: sorry dubbelpost

7. Seh

Seh Guest

Zolang het niet wettelijk verboden is, kan je er niets aan doen en is het dus onzin om er over te zeuren. Overigens ben ik het er wel mee eens dat het voetbal er niet leuker door wordt, maar als het in die landen gewoon mag..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja klopt helemaal. Vorig jaar ook al gewisseld 8) Vraag me wel af hoe jij dat kan weten...

9. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zei gaat de financial fairplay regel hier dus gelukkig veel verandering in brengen. Al kan dit weer veel nadelen hebben voor de jeugdopleiding van Nederlandse clubs, omdat de clubs dan steeds vroeger beginnen met talenten kopen.

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Tja zal uitleg geven:

Uit de zin:

Maar Neymar bij Real? Ben ik volgend jaar Barca supporter!

Kon ik concluderen dat als Neymar bij Real komt jij volgend jaar voor Barca bent. Dus dit jaar ben je blijkbaar voor een andere club dan Barca maar door sommige veranderingen verander jij weer van club.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben al 25 jaar ofzo Real fan. Dat was dan ook een cynische opmerking ;)

12. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Oke... die van mij ook natuurlijk Gforce. En vind het inderdaad zonde dat ze Neymar kopen (zijn genoeg goedkopere spelers die A niet zo egoistisch zijn en B stukken meer ervaring hebben.

Het is een leuke dribbelaar maar wat ik gezien heb van hem is het niet zo'n hele goede finisher. Hij heeft wel zijn momenten maar met spelers als Sahin, Ronaldo en vooral Ozil vind ik het een beetje een nutteloze aankoop. Kunnen ze beter dat geld gebruiken om te zorgen dat Ramos meer geld krijgt per jaar anders zijn ze hem kwijt aan Inter.

btw: ondanks dat het cynisch was. Zoiets zeg je gewoon niet!

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ramos ruilen met Maicon en problem solved!

14. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Nee alsjeblieft niet zeg! Ramos gewoon lekker houden als Centrale verdediger en Marcelo en Fabio Coentrao de backs maken!

Of Kaka verkopen aan inter en dan maicon van halen. Maar Ramos houden!

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laat die schele henk van een Ramos lekker in Madrid blijven a.u.b.

16. Seh

Seh Guest

Geloof nooit dat dit het op gaat lossen eerlijk gezegd. Clubs als Chelsea hebben toch geen schuld, of heb ik dat afgelopen jaren gemist?

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Van vorig jaar de schulden (in ponden):
    1. Manchester United £716m
    2. Chelsea (Limited) £701m
    3. Valencia C.F £501m
    4. Liverpool £351m
    5. Real Madrid £296m
    6. FC Barcelona £273m
    7. AS Roma £271m
    8. Schalke 04 £234m
    9. Arsenal £203m
    10. Fulham £198m

Maar de financial fairplay regel is dat er niet meer mag uitgaan dan dat er binnenkomt, dus dat roept het lenen en de hoge koopsommen (gedeeltelijk) een halt toe.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die schuld van Valencia.:lol:
    Hoe hebben ze dat in hemelsnaam voor elkaar gekregen, met dat geld hadden ze meerdere keren de CL kunnen winnen.:+

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zal ook wel een deel van het nieuwe stadion inzitten denk ik. Maar alsnog een enorm bedrag.

Ik had alleen niet verwacht dat Arsenal, Fulham en Schalke zulke torenhoge schulden hadden/hebben.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Mooi he, en hier wordt een RBC gewoon failliet verklaard om een miljoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina