De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wat denk je zelf... een iPhone misschien? Zo noem ik ze gewoon! :+
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    O ok... Ik mis de clue gok ik. 8)


    Zou ik geen internet meer hebben omdat ik over mn datalimiet zit ofzo? Ik heb sinds gisteravond geen internet meer...
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kun je toch checken via je account online. ;)
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik me afvraag, watsup met zaken als de phone house en de belcompany etc.
    Ze bieden producten aan die je ook gewoon bij de Vodafone store zelf kan halen.
    Wat is de meerwaarde daaraan!
    En bovendien, waar halen zij hun geld vandaan gezien ze producten/diensten van andere aanbieden/verkopen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    The Phone House zijn dikke oplichters, daarom. Producten €100,- meer laten kosten dan op de internetsite :mad:
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat doet Vodafone bv ook.
    Mijn huidige toestel was via de internet site €34,- bij betalen en in de winkel was dat €89,-.

    Ik was vanmiddag bij een van die winkels, verteld dat ik kan verlengen en wat hij te bieden.

    Uiteraard heb ik zelf voor onderzoek gedaan. Gevonden; Bij Vodafone 200 abbo(wat ik nu ook heb) + internet 34,- p/m en dan de eerste 12 maanden 50% korting bij de desire Z.

    Dus in die winkel, ik hou mezelf een beetje van de domme, heb er helemaal geen verstand van, en laat die gast z'n verkoop praatje houden.
    Toestel uitgezocht; ja die desire Z lijkt me wel wat! Welke abbos heb je daarbij? Ik heb nu de Vodafone 200, wil dat houden maar dan wel internet erbij(online prijs dus 34 de maand).

    Zegt die gast: ja, dan zou ik overstappen naar Hi als ik jouw was. Ben je €40,- de maand kwijt maar eerste jaar 15 euro korting. Toestel is gratis.

    waarop ik antwoord dat ik eigenlijk helemaal niet over wil stappen en vraag me vergelijkbaar Vodafone abbo te laten zien.
    Begin ie over €42,- de maand en dan ook nog €80 voor het toestel.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik snap ook niet waarom die speciale abonnementen er zijn... Je kan elke simkaart toch in elke simlock vrije telefoon douwen :+
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nu t-mobile en ik vroeg me af of het mogelijk is om gewoon prepaid te bellen en te sms'en maar wel in combinatie met een vast internet contract (1GB)? Ik kan namelijk enkel bundels vinden i.c.m. bellen, bij Vodafone hebben ze bijvoorbeeld die blox maar dat vind ik maar niks.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Schaamteloze crosspost :cool:
     
  10. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets kan je op Ebay vast wel vinden.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je kan het ook nog bij een telefoonwinkel proberen. Die kunnen zulke dingen vaak gewoon bestellen;)
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Zit ook een beetje met wat Flix op de vorige pagina zegt. Ik mag bijna verlengen, maar de levertijd voor de Galaxy SII is op de site van Hi 2 weken ofzo. In de winkel hebben ze hem vast wel liggen, maar dan proberen ze je te naaien.

    Ik denk dat ik maar gewoon op de site kijk wat ik daar voor aanbieding krijg, dat bij de winkel aanbied, en erbij een hoesje zal kopen. Dan gaan ze vast wel akkoord :+
     
  13. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Chef, wat is 2 weken nou op een jaarcontract 8)?

    @Winkel discussie: De reden dat de producten in de winkel over het algemeen wat duurder zijn/waren is omdat (een kleine 1,5 jaar geleden althans) de winkels/3e partijen een provisie krijgen van €75 ~ €250 per aansluiting. Die provisie wordt bij het verlengen via de site natuurlijk niet uitbetaald en zie je meteen terug in je kosten.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2011
  14. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een blackberry.

    Tele 2 is wel lekker goedkoop iemand ervaring met hun?
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb geen ervaring met Tele2, maar wel met Blackberry's. Waarom wil je er 1, want ze zijn kwalitatief niet goed.
     
  16. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dan kan die pingen jwz
     
  17. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nou de nieuwe HTC sensation.. echt een top toestel en zeker een vooruitgang op mij htc Desire!
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Galaxy S II vs Sensation:

    [yt]rc1vftdkJUU[/yt]
     
  19. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb de galaxy vast gehouden en dat ding voelt als een goedkoop plastic telefoontje aan voor mij dan. Daarbij komt dat ik de menus en dergelijke ook een beetje kinderlijk aan vind voelen, ik weet dat je dat allemaal kan aanpassen maar daar heb ik geen zin. Ik heb in iedergeval geen spijt van mijn keuze om voor de sensation te gaan.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Sensation voelt wat steviger aan inderdaad, maar is ook zwaarder en dikker. En er zijn ook mensen die graag een lichte en dunne telefoon hebben. Zelf zou ik ook eerder voor een stevigere telefoon gaan, maar dat komt ook omdat die van mij nogal wat te verduren krijgt:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina