De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deepeej

    Deepeej Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is inderdaad wat je voorkeur is, ik vind het wel fijn dat hij wat steviger voelt, daar komt ook bij dat het scherm super scherp is. Maar het zijn beide toptelefoons.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ? O-)

    En nog altijd geen releasedate voor de nieuwe Xperia Mini's :mad: Die dingen zouden in Juli/Augustus uit moeten komen...
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Verwachte leverdatum van de Xperia Mini Pro is week 40;)

    Bij T-mobile is het volgens mij niet mogelijk om een internet abbo te hebben bij een Prepaid aansluiting. Vodafone kan het inderdaad wel. En Hi dacht ik ook, maar die weet ik niet zeker. Zal nog even voor je zoeken.

    Edit/ Ook bij Hi is het mogelijk, maar met een limiet van 200mb. Dit kost dan 4,95 per maand.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    40?!!! Dat is oktober ofzo! Eerst was het nog (begin) Q3...
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gezien op gsmhelpdesk.nl en die zitten er niet heel vaak naast. Eerst komen nog de Txt en de walkman phone uit in week 35. En dan in week 40 de beide xperia mini's.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Duurt niet meer lang en dan loopt mijn contract af bij T-mobile en dat ga ik ook niet verlengen. Eerder dit jaar kreeg ik hier van iemand de site Studentmobiel.nl, nice site.

    Deze bijvoorbeeld..

    http://www.studentmobiel.nl/shop/ac...2-jaar/8596/samsung-i9100-galaxy-s-ii/1149/25

    Betekent het gewoon dat ik dan 2 jaar lang elke maand 20,95 betaal of is het zo dat je in het tweede jaar ineens meer gaat betalen?

    Ik zit zelf nog erg te twijfelen tussen...


    - HTC Desire HD
    - Iphone 4
    - Samsung Galaxy II (een vriend van me heeft die en vind het een geweldig ding)

    Nou heb ik nog een site gevonden..


    www.belsimpel.nl

    Ook nice aanbiedingen. Hoe dan ook, bij vele zie ik nog altijd staan :

    19,75 per maand, na 12 maanden. 37,95 ofzo...en DAT moet ik dus niet hebben. Als ik een twee jarig abonnement aan ga,dan moet dat gewoon een vaste prijs blijven. Maar het ligt allemaal maar ingewikkeld vind ik hoor...iemand advies?
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat komt omdat vrijwel alle providers aanbiedingen hebben waardoor je het eerste jaar minder betaald. Het wordt flink zoeken om een abonnement met telefoon te vinden waarbij je dit niet hebt;)
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Fucking irritant dat zeg, ik heb de afgelopen twee jaar met T-mobile gewoon 20 euro per maand moeten betalen en nooit hoger dan dat. En betaal je uiteindelijk zoveel minder? Ik zie nog vele aanbiedingen van 19,75 per maand..en dat is eigenlijk amper een verschil met wat ik had. Als het in het tweede jaar dik tegen de 40 euro gaat zitten...nee daar begin ik niet aan.

    Als ik gewoon echt niks kan vinden met één vaste prijs voor twee jaar, fuck it dan koop ik wel een simpel slimlock dingetje en geen fancy spul.

    Deze bijvoorbeeld...

    http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/6/129/vodafone-bel sms web-2-jaar/8608/htc-desire-s/795/150

    Hier staat: de eerste 12 maanden 50% korting, maar dan het tweede jaar gaat het zeker fiks omhoog?

    Hier staat ook

    http://www.studentmobiel.nl/shop/acties/6/129/vodafone-bel sms web-2-jaar/8608/htc-desire-s/795/150

    Looptijd actietarief 12 maanden, er staat niet echt duidelijk bij hoeveel het daarna word.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Een sim only abbo is je beste gok op dit moment. Daar zijn vaak minder acties dan met abbo´s met een toestel.
    Als je voor een sim only gaat is telfort erg goedkoop. Het voordeel is bovendien dat je ook makkelijk maar voor een jaar kan afsluiten.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja precies, op Studentmobiel.nl kan ik niet eens Sim only abbo's vinden met een toestel lijkt wel.
     
  11. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op deze site: www.dealdirect.nl Mn zus heeft daar haar mobiel van, betrouwbaar ;)
    Edit: nu zit er niets moois bij, maar mn zus heeft er een htc desire hd van ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat komt omdat sim only's ook niet met een toestel komen;)
    Het is gewoon de standaard tegenwoordig om in de 1e periode van het abbo korting te geven om de klant te lokken.

    Ik heb geen idee wat je budget is om eventueel een telefoon los te kopen, maar voor 300 euro heb je al een Samsung Galaxy S. De eerste versie dus, niet de nieuwste;)


    Het staat er direct boven, namelijk 29,50. Bij Vodafone krijg je op dit moment het eerste jaar 50% korting, dus als je ergens een actietarief ziet staan kun je zelf snel uitrekenen wat het normale tarief is.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Onmogelijke bedragen voor mij, en dat vind ik het persoonlijk ook niet waard. In het begin heb je echt zoiets van 'oooh mooi dingetje zeg, je kunt er dit en dat mee...' uiteindelijk doe je weinig van die dingen nog. Dat is mijn ervaring dan he :D

    Thanks voor de uitleg over die 50% korting, dus zo moet je het zien. 29,50 is nog enigzins te doen. Heb net ook Dealdirect bekeken, dat klinkt eigenlijk ook heel goed, dan heb je nog een Wildfire (is dan geen Desire HD maar och) voor 17,95 per maand voor 24 maanden lang. Kijk!!!! :D
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Let wel op, de buiten de bundel tarieven liggen hoger dan normaal bij dealdirect.
    Bij een normaal abbo betaal je 30 cent p/m buiten de bundel en daar betaal je 35 cent p/m.

    Overigens als ik je zo hoor vraag ik me af waarom je dan wel een dure telefoon wilt als je het toch alleen de eerste paar maanden leuk vind. Je zit er wel 2 jaar aan vast.
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Het is leuk om een te hebben bij een betaalbaar abbonement en als je die er dan gratis bij krijgt of voor 18 euro, dan is het nog leuk. Maar als je het toestel los moet kopen voor 300...nee dat heb ik er neit voor over. En ik zei dat omdat ik waarschijnlijk nog niet echt een tof toestel heb gehad, ik heb op dit moment een LG Renoir, nou ik vind het een onding en langzaam...achteraf nooit zo snel die beslissing moeten maken bij de T-mobile shop. Hell, ik had twee jaar terug niet eens het abbo moeten verlengen :p. ik denk als ik een Iphone, Galaxy SII of Desire HD zou hebben, dat ik het wel echt tof zou vinden. Dus ik neem het een beetje terug wat ik eerder zei.

    Als ik deze bijv zou doen..wanneer begin augustus mijn abbo afloopt -->

    http://www.dealdirect.nl/HTCWildfireS

    Die is best ok toch? En zolang ik binnen de bundel blijf, en dat moet me lukken want veel bellen doe ik niet en super veel sms'en ook niet. En het internet is gewoon onbeperkt dan toch?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteindelijk betaal je alleen maar meer voor je toestel als je het bij een abbo neemt, hopelijk weet je dat. Maar het is gewoon niet voor iedereen weggelegd om zo'n grote uitgave in 1 keer te doen. Dat is logisch.
    Ik snap je frustratie over de Renoir, ik heb deze zelf ook gehad. Verschrikkelijke telefoon die ik nooit had moeten nemen. Gelukkig ben ik er al een tijdje van verlost.

    Bel je eigenlijk veel?
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Goed om te zien dat ik niet de enige ben met de 'haat' voor die telefoon. Het enige positieve zijn de scherpe fotos die je buiten ermee maakt. Binnen is het al niet geweldig. Verder niet mega traag maar ook niet super vloeiend zoals Iphone ofzo, en de laatste tijd crasht hij gewoon. Krijg ik ineens allemaal kleine rondjes op het scherm en moet ik de accu eruit halen en weer erin zodat ie weer opstart, echt triest.

    Ik bel eigenlijk niet heel erg veel. Zeker niet dagelijks ook.

    Vraag over internet, voor mij zal het iets nieuws zijn want het enige internet op deze telefoon was als ik thuis zat en connecte naar mijn eigen wifi connection. Als ik internet neem in zo'n abbo, dan kun je toch gewoon overal en altijd het internet op? En dat het ook niks extras kost per maand...ik bedoel..er zit geen limiet op?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2011
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Misschien is een T-Mobile Relax 60 abbo wat. Dat is 60 minuten bellen en 60 smsjes per maand en met onbeperkt internet erbij is het maar 22, zonder i-net kost het helemaal geen drol.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Tegenwoordig hebben alle providers een limiet. Je kan inderdaad overal op internet, als er 3G dekking is. Dit is niet overal het geval en soms is het sneller dan andere keren.

    Ik vind die site dealdirect.nl erg vaag. Er staat niet duidelijk aangegeven of je maandelijks 500 mb internet hebt, of een totaal van 500 mb over de gehele looptijd. Ik zou daar even duidelijk over proberen te krijgen dmv een mailtje;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina