[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Robert kan deze tour wel eens een hele belangenrijke rol gaan hebben. Hoop het beste voor hem:) Vind het zoo'n lijpe gast:+

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik zie Robert weinig klaarspelen eigenlijk.. Valt toch tegen toen je hem 2 jaar geleden zag.

3. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm, vind het eigenlijk alleen maar sterker geworden.:eek:

Maarja, we zullen zienn

4. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    WTF Gesink stapt af :confused:

5. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

WTF! Die kopgroep nu , Weening wordt gewoon tegengehouden om op kop te gaan rijden ;O

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Blijft toch een slecht huwelijk, Rabo en het roodwitblauw :+
    Verdiende zege trouwens.

Smeets was weer kansloos bezig trouwens. Wie doen de Tour? Herbert en Maarten hopelijk?

7. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Wie won er?

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ligthart.

9. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Verdiende winnaar. Jammer van smeets zo erg anti-rabo. Waar slaat dat op? En rabobank goed gereden. Jammer dat ieder moment van de koers de verkeerde mannen erbij zaten. IK ben geen fan van vacansoleil en dat komt o.a. door Daan Luijckx hij had precies hetzelfde gedaan als rabobank in zo'n situatie. Zag de camera en begon scheinheilig te doen.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nou kom op, het wordt toch wel eens tijd dat Rabo het NK gaat winnen. Tactisch gewoon erg slecht aangepakt IMO.
    Maarja ik heb sowieso een hekel aan Smeets. Ducrot en Dijkstra is ook niet alles, maar dan voel ik me ten minste geen kleutertje achter een tv.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Smeets moet met pensioen. Narcistische megalomane vent met oogkleppen op.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Weet iemand nog een leuk spel waar je tegen wat vrienden een poule kunt houden tijdens de TdF? Misschien op facebook ofzo?

13. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Net documentaire van Thomas Dekker gekeken. Het blijft een rare kerel. Begrijpt volgens mij niet dat de fout bij hem ligt. Me respect voor hem is gedaald. Terwijl ik dacht dat ik meer respect voor hem zou krijgen na deze documentaire.

14. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook een beetje vage docu. Waarom doet hij zo geheim over waar hij die dope vandaan had, en waarom zou hij meer schorsing krijgen als hij bekend zou maken waar hij dit vandaan had. Wel warm maken dat het dichter bij huis komt (mederenners bij Rabo? Boogerd? Dekker?) maar het niet willen zeggen, heel frustrerend en maakt hem inderdaad minder sympathiek. Ook dat hij ontkend dat hij meerdere malen heb logen liegen tegen journalisten in holland sport en tegen Smeets, waarom niet toegeven, het is toch bekend dat je hebt gebruikt.

Nee, hij komt over als iemand die niet weet waar het probleem ligt, daarbij twijfel ik zwaar aan zijn kunnen na het niet kunnen halen van simpele (voor sporters) conditietesten en waar hij zelfs de hele tijd op hetzelfde niveau blijft steken. Misschien hebben wij teveel verwacht van een jochie wat goed kon presteren aan het infuus, maar zonder gewoon niet een topsportmentaliteit heeft om de top te bereiken.

15. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zo'n zin in de tour niet normaal meer!!!
    Denk dat ik dit jaar echt alles ga kijken als ik niet hoef te werken.
    Heb ook echt veel vertrouwen in de Nederlanders.
    Gesink podium en een Nederlandse ritzege hoop ik toch wel op.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik ben dit jaar eigenlijk pessimistischer dan ooit :p
    Hoop ook dat Contador en Schleck niet téveel gaan overheersen.

17. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht weinig van zowel Contador als Schleck.
    Maar Schleck gaat de tour wel winnen denk ik.
    Contador gaat in de laatste week tekort komen met zo'n giro in de benen.
    Wie de grootste uitdager wordt van Andy is voor mij de vraag.

18. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind het jammer dat rabobank zich zo focust op een top 5 plaats van gesink. Ik denk dat als gesink in de 1e dag valt en iets breekt, je met 4-5 etappes naar huis gaat. Niet dat ik hoop dat gesink valt :cool:. Maar kijk naar van den broeck die krijgt 2 helpers mee. Die moeten tot 10 km voor de finish bij hem blijven en dan moet die het zelf gaan doen. Rabobank heeft nu echt een ploeg bij zich waarmee je 3 weken lang iedere dag op de kop van peloton kan gaan rijden. Totaal overbodig imo.

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Had Contador vorig jaar ook niet een Giro in de benen voorafgaand aan de Tour?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Nee, vorig jaar niet gereden.

En het is waar, het lukt maar weinigen om een goede Tour te fietsen nadat ze de Giro hebben afgemaakt, maarja Contador is gewoon van een andere klasse. Hoe 'makkelijk' die de Giro won, ongelofelijk.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina