Fotografie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nice nice, ben benieuwd naar de foto's!

2. Remco

Remco Guest

Anders ik wel!

/edit:

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2011
  3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nice! Over dat HH3 ziekenhuis he: kom je daar een beetje gemakkelijk bij?! Is er enige vorm van bewaking of iets dergelijks?! Wil daar ook heen namelijk :)

4. Remco

Remco Guest

Ja, is prima te doen. Nee, er is geen bewaking.

Ik heb dit keer heel veel geƫxperimenteerd en ben er erg tevreden over. :) Ik ben nu op de helft met de bewerking :)

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Jaaaaaaaaa looprek!!!! :D
    Over je foto's, vind ze wel erg donker of erg licht.
    Bij sommige heeft het wel wat (die 8 = _O_) Maar soms is het ook te.
    Vooral bij die 2-na-laatste die is gewoon te uit gebeten en dat is jammer.
    Ook zou ik sommige foto's nog recht zetten, ze zien er soms een beetje slordig uit daardoor.
    1e foto zou ik bijvoorbeeld recht zetten en een klein beetje invullicht en dan is die echt perfect!
    Maar wel hele gave serie :)
    Hoe vond je de locatie?

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, het zijn wel heel aparte foto's. Mij doet het eerlijk gezegd niet heel veel. Ik vind je andere stijl een stuk beter.

1,2 en 7 vind ik het leukst.

7. Scarlett

Scarlett Active Member

Leuk Bevonden:
    3.592
    Vind die sepia foto's wel gaaf. Met wie was je erheen gegaan?

8. Remco

Remco Guest

Met m'n zwager.

Bedankt voor de feedback, Luuk en Bonnie. Bij die eerste zie ik 't nu ook, ja :)
    Ik had gewoon zin om te overdrijven en ik ben, zoals ik al aangaf, er zelf erg tevreden over. Maar ik krijg gemixte reacties. Sommigen vinden het drie keer niks, anderen vinden het helemaal het einde. :)

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind ze wel tof, ademen hierdoor extra sfeer uit.

Gaan ze dat HH3 ziekenhuis binenkort slopen trouwens? Lees er verschillende dingen over namelijk... Zo ja; wanneer en waar zit het precies?! Dan moet ik er nog snel heen namelijk!

10. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Die wordt nog niet snel gesloopt hoor, waren plannen voor alleen er zit nu een zendmast boven in het gebouw en het telefoonbedrijf wat daar gebruik van maakt betaald goed om het gebouw dus intact te houden zodat hun hun zendmast kunnen blijven gebruiken (mocht Remco het dus ook hebben gezien, bovenin het gebouw had je dus gewoon stroom :))

11. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig! Ennuh: hoe kom ik er eigenlijk (met de auto natuurlijk ;))? Waar is het in Antwerpen bedoel ik dan :)

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    No offence Peter maar die geef ik niet zomaar, is een beetje tegen de urbex-regels in.
    Het is namelijk nog steeds 1 van de betere urban locaties en heeft me toentertijd nog wel even wat moeite gekost om er aan te komen.
    Daarnaast weet ik totaal niet hoe jij op zo'n locatie te werk gaat, vandaar dat ik het niet gelijk geef.
    Als je een paar keer met ons mee gaat fotograferen dan zie ik vanzelf wel hoe je met zo'n locatie om gaat en dan krijg je hem wel van me maar hopelijk begrijp je nu ook waarom ik hem niet zomaar geef.
    Als ik Remco niet goed kende had hij hem van mij ook niet gekregen maar gelukkig weet ik dat hij te vertrouwen is met zo'n locatie vandaar dat hij hem van mij kreeg.

Maar met goed speur werk op het net kom je er vanzelf wel hoor ;)

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sint Lucaskliniek Ekeren, veel plezier. :+

14. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Zoals ik al zei, met een beetje speurwerk kom je er wel :+

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Hof van delftlaan om precies te zijn :+

Iedereen weet dat toch inmiddels ?

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Valt best mee hoor, moet maar eens voor de gein kijken hoeveel mensen daar naar op zoek zijn.
    Maar met een beetje speurwerk op google heb je deze zo gevonden ja, maar nog steeds tegen mijn principe in om deze zomaar te geven aan random personen.
    Doet zo'n locatie namelijk niet ten goede (deze is inmiddels al behoorlijk gesloopt, zijn veel dingen gejat enzovoort)

Edit: Het blijft tot nu toe wel een van de meest boeiende verlaten ziekenhuizen, de rest in de buurt is op het moment echt 3x niks dus het is het wel waard :)

Laatst bewerkt: 27 jun 2011
  17. Remco

Remco Guest

Echt zonde. In die OK's was ook veel verrot en omgeflikkerd. =(

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ook die ene waar dat "bed" in staat?

19. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Die kutjong ook altijd, potverdorie:+

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Wat bedoel je met 'hoe je op zo'n locatie te werk gaat'?! Ik ga geen dingen slopen ofzo hoor :) Ben juist zeer eerbiedig ten opzichte van dat soort dingen.

Anyhoe: ik wil zeker een keer met jullie mee urbexen! Lijkt me erg tof! Ga het binnenkort al een keer doen met een vriend van me. De oude Ten Cate fabriek hier in Almelo staat nog steeds leeg namelijk. Zijn vast nog wel dingen vam vroegee over daar :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina