De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Tja, wijnaldum wist allang dat hij weg zou gaan. Dat argument kijk wie er bijtekent was onzin. Ach we kijken wel wat er gebeurt. .

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar ja, voor het financieel geplaagde PSV om zoveel uit te geven weer op een korte termijn.

Weet niet precies wat de status is met dat plan mbt de grond die PSV wilde verkopen aan de gemeente. Ik heb vooralsnog geen bericht gelezen dat dit plan er definitief door is. Wel een injectie van 10 miljoen oid toch? En natuurlijk de verkoop van Doedelzak.

Overigens, over bord op schoot scouten gesproken. Bij Ajax wordt er veel geklaagd hierover, maar bij PSV komen ze ook niet veel verder dan zondagavond 7 uur geloof ik. Mertens, Strootman, Wijnaldum...Leuke spelers hoor, maar weinig creatief en relatief duur.

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
  3. Seh

Seh Guest

Ik hoop voor PSV dat ze van Feyenoord hebben geleerd en weten wat ze doen qua geld. Ik vind Mertens en Wijnaldum wel creatieve spelers, en Strootman vind ik nu al een betere voetballer dan Engelaar op dit moment. Ik vind het goede aankopen.

4. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Hoe zit het trouwens met Reis? gaat die dit seizoen nog halverwege meedraaien ofzo>?

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En dan hebben ze nog steeds geen spits en verdediger. En Strootman gaat het scorend vermogen op het middenveld echt niet verbeteren hoor. Het is weer een typische Fred Rutten-speler. Soort Engelaar, lekker veel passen, geen risico.

Mertens vind ik wel een goeie. Wijnaldum weet ik niet, dacht altijd dat het meer een middenvelder was. Wordt hij niet de nummer 10?

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zeker goede aankopen. Om zelfs een beetje jaloers op te zijn.

Ben wel benieuwd of ze naast Doedelzak nou nog een grootverdiener gaan verkopen. Toivonen lijkt me de aangewezen kandidaat.

Wie hebben ze eigenlijk allemaal laten gaan deze zomer?

7. Seh

Seh Guest

Berg is ook weg he. ;) Die verdiende waarschijnlijk ook niet te weinig.

8. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Als ze Toivonen verkopen, Wijnaldum daar neerzetten en mkisschien een goede spits aantrekken. El Ham is (op zijn gedrag na dan) een goede spits! Beetje prima donna maar ach je bent spits.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Over kapitaalvernietiging gesproken. 1,3 miljoen salaris, dikke huursom, helemaal niets voor teruggekregen. :lol: Maar dat boeit allemaal niet want we gaan gewoon weer geld uitgeven.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Hier kan ik me (bijna) helemaal in vinden. 5 miljoen en hij is van PSV :thumbs:.

11. Seh

Seh Guest

:emo: Gast, Atouba, Oleguer en die Luque (ofzo) vergeten? Wat heeft dit met de discussie te maken?

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, nu herinner ik ze weer. Dit maakt de miskoop(huur) van Berg compleet ongedaan!!

Wtf wil je daar nou mee zeggen?

13. Seh

Seh Guest

Wat wil jij zeggen met je opmerkingen? Het ging over de aankopen van PSV en dan kom jij aan met zulke opmerkingen. :p

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Jij noemde Berg, ik had het over Berg. Dat is nog altijd een grotere link van die tussen aankopen van Ajax 3 jaar terug en het aankoopbeleid van PSV nu. Die mag jij me nu gaan uitleggen.

Altijd maar zeiken dat het hier over Ajax gaat, maar zelf elke kans aangrijpen om ernaar te wijzen.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mja, ik vind het ook wel raar dat PSV deze zomer zo dik investeerd terwijl het er allemaal niet zo goed voor staat.

Maar aan de andere kant moet je toch wat, anders zak je zo naar de subtop

Wat dat betreft zijn de 'grote' clubs in nederland niet veel beter dan in Spanje, Italie of Engeland. Wij doen het alleen met een 10e van het bedrag wat ze daar uitgeven:+

16. Seh

Seh Guest

Wat boeit het nou dat Berg zo'n uber salaris kreeg in vergelijking met wat hij heeft laten zien dit seizoen? Wat heeft dat te maken met de 3 aankopen? Vrij weinig in my opinion.

Zeker, daar vul ik mijn dagen mee.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een voorbeeld van het financieel wanbeleid dat gevoerd wordt bij PSV. Dit financieel wanbeleid dat niet resulteert in een afzwakking van het financieel vermogen maar juist een beloning. Beetje krom als je het mij vraagt.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Met dat zwartgedrukte gedeelte heeft David een punt.

19. Seh

Seh Guest

Precies, allemaal relatief. Denk dat de steun van de gemeente wel zo goed als zeker is, als het alsnog afgeblazen gaat worden kunnen ze denk ik altijd de transfers nog cancelen.

20. Seh

Seh Guest

Is waar. Maar daar maken alle (top)clubs zich schuldig aan. Het is niet anders. :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina