De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar toch zit dat niet helemaal lekker. Steun van de gemeente omdat je in zwaar weer zit omdat je voorgangers er een potje van gemaakt hebben okay.

Maar steun van de gemeente om even flink in de selectie te investeren voelt toch anders.

Maar dan kom ik weer op de gedachte dat je toch wat moet als club...

vind t maar lastig. Het is eigenlijk gewoon kut dat er zoveel geld in het voetbal om gaat. Zelfs in Nederland.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wie zet zijn geld op Josy Altidore als nieuwe spits van Ajax of AZ? Hij twittert: nederlands leren zal moeilijk worden. Waarmee hij dus een tipje van de sluier geeft over een mogelijke transfer naar een Nl'se club. Waarom AZ? omdat hij natuurlijk nog dikke matties is met Earny Steward. Waarom Ajax? Omdat die nog zonder spits zitten. :p

Alhoewel het scenario AZ mij waarschijnlijker lijkt, omdat Kolbeinn dan waarschijnlijk naar Ajax gaat en Josy zijn vervanger is bij AZ.

Hij speelt nu overigens nog bij Villareal.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij bij Villarreal speelt, zal hij wel aardig wat salaris verdienen. Past niet echt in het nieuwe beleid van AZ om zulke salarissen te betalen. Die valt dan denk ik af. Nu zit ik zelf ook niet echt op de man te wachten, niet echt onder de indruk. Fysiek een beest, scorend vermogen nul, meevoetballend redelijk.

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    De PSV-directie heeft net ook gemeld dat PSV een akkoord heeft met FC Utrecht over Dries Mertens en Kevin Strootman. #psv

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. En de deal met de gemeente is er definitief doorheen.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het schijnt ook dat Toivonen in de spits zal staan aankomend seizoen en Wijnaldum aangetrokken zal worden voor de #10 positie.

7. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    toch wel vreemde gang van zaken bij PSV. Bij Ajax was er afgelopen seizoen geen geld voor spelers omdat het financieel niet goed ging. Volgens mij heeft Jol alleen Hamdaoui mogen halen en verder wat gratis bejaarden. In de winterstop werden Suarez en Urby verkocht (25 miljoen+) en hebben ze Dost niet gehaald door een verschil van een paar ton. Nu is er zo'n 6 miljoen uitgegven en voeren ze weer moeilijke onderhandelingen met AZ.
    Terwijl PSV steun zoekt bij de gemeente, philips, asml, vdh .. en gelijk al het geld van Dzudzak weer uitgeeft en nog niet klaar lijkt te zijn met kopen 8)

anyways dit las ik ook vandaag

best triest om zo gelijk weer een negatieve sfeer te creeren rond Janssen. Al kijk je dat filmpje op de NOS zie gewoon dat ze beetje zitten te lachen om die traptechniek. :'-(

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, dat zijn slechts geruchten. Waarschijnlijk gaat dit niet gebeuren, omdat het niet zijn positie is, voelt zich er niet fijn.

9. Seh

Seh Guest

Arme Erwin Koeman. 8)

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat was/is gewoon een dolletje tussen Frank en Theo, meer niet!

11. Seh

Seh Guest

Oke. Laat die transfervrije Hadouir maar komen, die van NEC gaat weer een transfersom kosten.. Misschien gaat een middenveld met El Hamadi en Hadouir (met Fer of Mokotjo/Leerdam) nog wel werken ook bedenk ik me net. :eek: Weet alleen niet of Karim überhaupt zou willen blijven.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is het al zeker dat Fer blijft dan?

Die zal het toch niet leuk vinden dat Wijnaldum nu weggaat.

13. Seh

Seh Guest

Daarom ook de 2 andere opties. Gok dat hij nu wel naar Twente gaat. =(

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ongelofelijk wat PSV allemaal aan het doen is? Ik snap er helemaal niks meer van?

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van Utrecht blijft ook niks over. Zie van Seumeren er binnenkort ook ook stappen nu die ze geld weer een beetje er uit heeft. Ben wel benieuwd wie ze nu allemaal gaan halen, voorlopig is het niks meer.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    negatieve sfeer?

misschien moet je het bijbehorende filmpje even kijken :+

http://voetbal.blog.nl/ajax/2011/06/28/de-boer-en-janssen-hebben-verschil-van-mening-bij-ajax

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Precies. De Boer vind dat ook wel mooi, een speler met een gezonde dosis bluf8)

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat je alleen het woord 'negatief' uit mn post hebt gezien en de rest niet, aangezien je nu precies herhaalt wat ik zei }:]

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik gok dat ik te laat ben om mijn post te ninja-editten

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wait, wut? Toivonen staat veel liever in de spits dan aanvallende middenvelder. 8) Daar heeft ie zoveel over gezeurd in het begin dat hij bij PSV kwam.

En ach, als je die 14 miljoen van Dszudszak wegstreept tegenover de kosten van Mertens en Strootman, hou je nog 1 miljoen over. Al zou dat van Wijnaldum waar zijn, heb je dus een 'tekort' van 3 miljoen. Engelaar, Bakkal en Maza mogen in ieder geval weg, dus het dekken van die 3 miljoen moet op zich haalbaar zijn. Daarbij komt dat ze de salariskosten met 3 miljoen per jaar hebben verminderd. Beetje te simpel geredeneerd misschien, maar ik vind de uitgaven nog niet eens zó belachelijk gek.

Overigens is de continuïteit op sportief gebied voor PSV nog steeds belangrijk. Volgens mij las ik een tijdje terug nog een interview met Tiny Sanders waarbij hij zei dat ze nog steeds begroten op eens in de drie jaar Champions League. Zou PSV nu geen spelers van niveau meer aantrekken, zak je net als Feyenoord weg tot een niveau waarbij je helemaal geen Europees voetbal meer speelt en die inkomsten misloopt. De bedrijven steken nu juist ook geld in PSV omdat het zo'n uithangbord is voor de regio Eindhoven, dus die zien denk ik graag dat PSV op sportief gebied bovenin mee blijft draaien.

Laatst bewerkt: 28 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina