De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    het gaat alleen een beetje ver om het competitievervalsing te noemen.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hoorde De Boer gisteren bevestigend antwoorden op de vraag of ze achter Sightorsson nog een spits wilde. Hij gaf direct aan te willen kijken hoe Castillion zich ontwikkelt. Wat mij betreft een prima keuze. Je hebt altijd Siem nog achter de hand, en misschien nog Cvitanich, als die niet verkocht wordt (las dat Boca nu interesse heeft).

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Cvitanich moet weg en die vind ik ook te licht. Daarnaast wil de Boer Siem de Jong zo min mogelijk gaan gebruiken als spits. Castillion weet ik niet.

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tussen weg moeten en weg gaan zit nogal een verschil. Siem heeft geen basisplek op het middenveld (tenzij Janssen op de plek voor de verdediging komt te spelen, dan geef ik hem een kans), dus die kan prima als back-up fungeren als Sightorsson afwezig is. En Castillion dekt de lading wel als dat allemaal niet lukt.

Wat míj betreft hoeft er niet direct iemand bij.

5. Seh

Seh Guest

Ben benieuwd.
    Als van Geel nog een keer 5 miljoen weet te vangen is het wel een held. :)

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat is misschien wat overtrokken van me. Het ging me er alleen om dat Feyenoord en Ajax (en iedere andere club) ook wel geld kunnen gebruiken om gaten op te vullen en daarnaast geld hebben om de transfermarkt op te gaan. Als je niet midden in de materie zit klinkt het allemaal vreemd in de oren. Hulp nodig hebben en toch zoveel geld uitgeven. Maar goed, in het buitenland is dat ook meer regel dan uitzondering.

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Oké, geen Miyaichi.

8. Seh

Seh Guest

Zat er sowieso al niet in, Arsenal wil een huursom nu.

En had ik al gepost.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen wij 'm niet halen?

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan, maar waarom zou je dat willen. Beter een eigen talent de kans geven dan iemand anders talent opleiden en nog geld toe betalen ook

11. Seh

Seh Guest

Jullie hebben toch al meerdere spelers voor die positie?

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Valt reuze mee. Tenminste ik verwacht niet dat Boerrigter van CL niveau is (zal vast wel leuk meeballen en Sigthorsson zal vast wel wat van zijn voorzetten erin koppen) en Ebecilio is een waardeloze voetballer. Dan heb je er nog maar twee, waarvan een intrinsiek heel goed is, maar nog veel te schuchter. En of dat weggaat...

Ik zou graag nog een buitenspeler zien, maar denk niet dat Miyaichi voor ons de oplossing is.

13. Seh

Seh Guest

Rijkaard naar Saudi-Arabië. 8)

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Doet z'n naam eer aan;).

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Özbiliz zou ik sowieso verhuren. Lijkt me typisch een speler die daar veel aan kan hebben. Maar lees nu veel dat Miyaichi op het eind toch niet zo goed meer was. Dacht namelijk(toen ik hem aan het werk zag bij Feyenoord) dat hij de voornaamste reden was van de opbloei van Feyenoord in de tweede seizoenshelft maar dat valt wel mee dus.

Ik zou er sowieso nog graag een buitenspeler met extra klasse bij willen hebben. Zeker als die bij de spits ontbreekt.

16. Seh

Seh Guest

Hij was wel belangrijk, de eerste wedstrijden kende niemand hem en speelde hij fantastisch. Daarna kreeg hij dubbele mandekking waardoor andere ook makkelijker konden spelen.

Is Verhoek niets voor jullie?

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ken die laatste niet, maar Welliton schijnt een goede spits te zijn en heeft niet een langdurig contract nog, plus de Zeeuw gaat waarschijnlijk naar Spartak. Die naam Cavenaghi en Ajax in verband brengen dat kan niet 123 verzonnen zijn denk ik..

[yt]eEwi-PpUqMI[/yt]

Laatst bewerkt: 29 jun 2011
  18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij ook wel verstandig, gok ook dat de kans groot is dat hij in de winterstop wordt verhuurd. Maar ligt er beetje wat hij laat zien, hoe boerrigter is en hoe de stand in de competitie is.

verder is het niet nodig om nog een buitenspeler te halen. Sulejmani staat gewoon basis en dan heb je 2 jeugdspelers die voor de andere plek kunnen gaan. Ze hebben ook nog Lukoki .. de jeugd de kans geven moet de instelling blijven he :)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Check trouwens deze voorzet van Theo toen, wat een bal.
    [yt]IxtvIXglkvU&feature=related[/yt]

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Welliton naar Ajax? :eek:
    Lijkt me niet realistisch, heeft volgens mij best hoog salaris. Is wel echt fucking goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina