[PS4] [PS3] White Knight Chronicles

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 12 feb 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In het begin is het ook super vet. Daarna begint het repetitief te worden. Al met al vond ik het eerste dele geen verkeerde game maar door gebrek aan online vrienden ben ik er mee gestopt.

2. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    meschien een keertje samen spelen dan.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Verkeerde timing misschien. Ik heb ook een tijdje de game gehad, maar kon toen ook niemand vinden om mee te spelen. Offline is het stukken minder leuk.

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Alright, here's the deal. Ik ben best ver met Infamous en sta op het punt Infamous 2 te bestellen. Nu zie ik bij Zavvi dat ook WKC2 in de aanbieding is.

Nou ga ik meestal geen JRPG uitdaging uit de weg, maar mijn ervaring met WKC1 was dat het vooral een leuk spel online leek.... en helaas op dat moment kon ik niet echt een vaste groep vinden om sessies mee te spelen. Offline was gewoon te saai. Sooo.... is iemand deze keer geinteresseerd om ook WKC2 te spelen? Ik begrijp dat het online gedeelte ditmaal weer minstens zo uitgebreid is en behoorlijk veel modi heeft. Als RPG is dit spel behoorlijk uitgebreid, vooral als het om de skills en equipment per character gaat. In WKC2 is de combat ook nog iets verneld t.o.v. deel 1, wat me wel bevalt.

Deze game lijkt mij alleen leuk om samen met anderen te spelen. Zijn er hier PS3 bezitters die zin hebben om samen party van maximaal zes te vullen? Eerlijk gezegd lijkt het mij op die manier een heel leuke en interessante ervaring, maar zonder medespelers skip ik WKC2 liever.

Anyway, ik wacht nog even met bestellen tot zondag, so just post in here als je interesse hebt. Heb nog nooit een MMO-achtige game op een console gedaan, dus tis ook mijn eerste keer. _0/

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik denk er in het weekend even over na. Heb op het moment eigenlijk geen game op de console om te spelen. Heb Fallout New Vegas vandaag op 1000 gezet en wilde misschien Fallout 3 op aan pakken. Verder wil ik nog Halo Reach, Halo ODST en Final Fantasy XIII op 1000 zetten maar dat zijn geen games die ik maanden dan speel.

Ik ga even nadenken dus over WKC2. Ik hoop dat er nog wat anderen zijn die hem halen anders zijn we ook zo uitgespeeld denk ik.

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ga deze niet spelen. Er zijn gewoon te veel andere, betere, games om te spelen en de games agenda zit al overvol.

@Zif: infamous 2is erg goed! Ik zou die gewoon gaan spelen. Je kunt hem zelfs van mij kopen (zie sig)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hey guys, leuk om van jullie te horen!

@Gakkie: laat me even weten wat je voor Infamous 2 wilt hebben.

@GForce: nice! Hoop oprecht dat je interesse hebt. Met z'n twee is het al een stuk gezelliger als alleen en je kunt samen al iets van een taktiek opzetten. Content is er in ieder geval voldoende.

Hoe meer geinteresseerden, hoe meer vreugde. Dus geinteresseerden, laat van je horen!

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Wat is de prijs dan bij Zavvi?
    Ik zie hem nu voor 48,95.....wordt vast minder a.s. maandag, maar ik krijg die mail pas zondag.

Maar beginnen we dan met deel 1? Misschien net zo leuk om met het begin te beginnen (schijnt ook beter te zijn, want als je deel 2 begint wordt er weinig uitgelegt omdat ze ervan uitgaan dat je deel 1 al gedaan hebt).
    Heeft zowieso mijn voorkeur.

Op zich lijkt het me wel leuk; ik heb wel weer zin in een (J)RPGtje.:9

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Leuk MAD 1976. We kunnen ook bij deel 1 beginnen, weet alleen niet hoe ver Gforce dat ooit heeft gespeeld.

M.b.t. deel 1: ik vraag mij wel af of er voldoende online content is voor een level 1 starters groep. Je speelt namelijk in deel 1 niet de campaign (verhaal) online, maar losse missies en allerlei modi daar omheen. En daar heb je een bepaalt level voor nodig. Level 10 minimaal ofzo, het is alweer een tijdje geleden.

Iemand met WKC2 ervaring? Kan een frisse groep daar meteen in springen? Mijn voorkeur ligt in ieder geval bij deel 2 omdat het verhaal volgens mij niet online te spelen is. Er zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd en de max party is ook uitgebreid naar zes heads. Je kunt ook transformeren naar zo'n knight in MP en dat kon in het eerste deel volgens mij ook niet. Ik heb wel ervaring met deel 1, dus tutorials hebben we denk ik niet nodig. We're part of a team, dus we kunnen elkaar helpen. Hoe meer (J)RPG ervaring iedereen heeft, hoe beter natuurlijk.

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Deel 1 heb ik half/half gespeeld. Dus wat vanb de SP en wat van de MP. Ik vind het niet erg om daar dan mee te beginnen mocht ik beslissen WKC2 te halen.

11. ToxicVenom 81

Leuk Bevonden:
    0
    hey guys
    ik heb het spel twee weken geleden gehaald maar kon niet echt spelen vanwege schoon ouders visite, lvl 4 pas. Ben begonnen aan deel 1 omdat het spel vrij nieuw voor mij was. Vanavond ga ik er tegen aan om te kijken hoe vet is het spel eigelijk.wat zijn jullie gametags voor ps3 zodat ik kan jullie bijvoegen voor het geval dat we samen kunnen spelen?

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Nice, dan zijn we potentieel al met z'n vieren als GForce ook meedoet. Dat is wat mij betreft al een mooi aantal. Nog een paar andere reacties gekregen van mensen die misschien ook willen aansluiten. Denk dat dit helemaal goed gaat goedkomen.

Hoe zit het met de online content Toxic? Is het ook mogelijk met een level 1 groep te beginnen in deel 1, of juist alleen deel 2? Ik kan me namelijk nog vaag herinneren dat in deel 1 je eerst online moest unlocken, of vergis ik mij nu?

Ik heb ook gehoord dat de content van deel 2 erg op deel 1 lijkt, maar wel verbeterd. Klopt dat, of is dat alleen maar een gerucht? Kun je de content van deel 1 ook in deel 2 opstarten? Dat zou geweldig zijn met alle enhancements.

Anyway, moet hem nog bestellen, dus op z'n vroegst heb ik mijn copy pas over +/- 1.5 - 2 wkn. Tenminste, als ik voor een import ga. Ligt een beetje aan het prjisverschil. Als iemand een goedkoop adresje weet hoor ik het graag. 2e Hands is echter wel vaak de online pass al gebruikt en betaal je achteraf toch 10 euro extra, dus het liefst ga ik voor een nieuw copy.

EDIT: Excusez... da's niet vier maar vijf met MAD erbij.

Laatst bewerkt: 15 jul 2011
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In Nederland is hij 5 euro duurder dan Zavvi.

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ik zag het zojuist ook. Onlinegamershop neem ik aan? Voor vijf euro hoef ik niet persé voor een import te gaan. Ik ben prijsbewust, niet arm. ;)

Ga jij hem bestellen GForce?

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben er nog niet helemaal over uit. Ga proberen morgen je een antwoord te geven ok?

16. ToxicVenom 81

Leuk Bevonden:
    0
    het is al vanaf lvl 5 dat je online kent maar dan heb je maar een paar missies.
    heb net een geonet account aangemaakt maar kon niet conneten weet nie waarom.
    ga strax nog een keer proberen.

17. ToxicVenom 81

Leuk Bevonden:
    0
    wat een vet spel!!!
    de monsters waar je tegen moet vechten zijn echt beest.
    Er hoef maar 1 lvl verschil zijn en ze maken je al af.
    Als je lvl up ben krijg je skill points, in de begin mixte ik skills door elkaar maar dat was geen goed idee want dan heb je een soort hybrid class waardoor je in de gevecht in de waar komt met skills.ik ben nu lvl 6 en ik kijk er naar uit om deel 1 snel uit te spelen.

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Hi all,

Komende twee weken (misschien drie) ga ik op zakenreis, dus voolopig zit gaming er niet in. WKCII ga ik nog wel bestellen, maar dat wordt een andere keer. Wil nog steeds graag jullie verhalen horen (voor degene die hem gaan bestellen)... en screenies als het gaat! :thumbs:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik was er ook nog niet over uit dus dat komt goed uit :)

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik twijfel zelf ook nog. Vind hem nu eigenlijk te duur om te proberen.
    Er zitten teveel tweifel factoren aan deze game vast, en er komen nog een hoop goede games uit dit jaar....en ik heb ook al een paar andere (J)RPG games op het oog; minder bekend, maar lijken me zeker erg vetjes.

Deel Deze Pagina