Alright, here's the deal. Ik ben best ver met Infamous en sta op het punt Infamous 2 te bestellen. Nu zie ik bij Zavvi dat ook WKC2 in de aanbieding is.
Nou ga ik meestal geen JRPG uitdaging uit de weg, maar mijn ervaring met WKC1 was dat het vooral een leuk spel online leek.... en helaas op dat moment kon ik niet echt een vaste groep vinden om sessies mee te spelen. Offline was gewoon te saai. Sooo.... is iemand deze keer geinteresseerd om ook WKC2 te spelen? Ik begrijp dat het online gedeelte ditmaal weer minstens zo uitgebreid is en behoorlijk veel modi heeft. Als RPG is dit spel behoorlijk uitgebreid, vooral als het om de skills en equipment per character gaat. In WKC2 is de combat ook nog iets verneld t.o.v. deel 1, wat me wel bevalt.
Deze game lijkt mij alleen leuk om samen met anderen te spelen. Zijn er hier PS3 bezitters die zin hebben om samen party van maximaal zes te vullen? Eerlijk gezegd lijkt het mij op die manier een heel leuke en interessante ervaring, maar zonder medespelers skip ik WKC2 liever.
Anyway, ik wacht nog even met bestellen tot zondag, so just post in here als je interesse hebt. Heb nog nooit een MMO-achtige game op een console gedaan, dus tis ook mijn eerste keer. _0/
Laatst bewerkt: 14 jul 2011