Waar zeg ik dat? Er zaten gewoon hele pijnlijke momentjes.
Vooral het feit dat
er NIEMAND dood ging. BumbleBee op het punt van executie, wordt NET aan gered. En ook zowel Carly als die dude en Optimus ontsnappen allemaal NET aan de dood. Tenenkrommend.
Daarnaast was het hele gedoe in Chicago gewoon erg langdradig, had veel korter gekunt. Jij zegt dat het puur vermaak is van de laagste drempel (wtf is dat voor zin
). Waarom duurt de film dan 2.5 uur?
Kijk dan naar the Expandables. Die stoppen ten minste anderhalf uur VOL met KEIHARDE ACTIE. Dát is ten minste een actiefilm die je kunt beoordelen als actiefilm. Dit is gewoon geen geslaagde actiefilm. Transformers 3D wíl helemaal geen simpele actiefilm zijn, het wil veeeel meer zijn maar slaagt daar gewoon niet in, en dat is pijnlijk. Het wil helemaal niet hersenloos zijn...
Ik snap niet dat jullie mijn mening niet gewoon kunnen accepteren. Deze film een 8 geven omdat de actie goed is, vind ik bullshit. Het feit dat er ong. 10 man wegliepen tijdens de film zegt dat ik heus niet de enige ben. Je beoordeelt een film niet op zijn pretenties, anders zouden The Cell en Machete ook bovenaan de IMDb top 250 staan. En dat staan ze niet.
En ga dan alsjeblieft niet zeggen 'ga dan niet naar de bioscoop', dat is echt het slechtste argument ever
Klik om te vergroten...