1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel21]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik noem het meer een vervolg omdat ik al zei dat die veel op Heat leek, expres de setting vermijdend. ;)

2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat snap je dan niet aan het verhaal?

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een gevalletje Pulp Fiction :') Alsjeblieft kerel. Ik dacht dat jij een westernliefhebber was, en dan ga je over een typisch westernverhaal klagen dat het niet geniaal is.

OUATITW is een verzameling verwijzingen en één grote lofzand/ode aan het westerngenre. Het verhaal is daarnaast ook briljant.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    The Social Network

Film die op het oog over de uitvinding van Facebook en de ontwikkeling daarvan tot miljardenbedrijf gaat, maar eigenlijk diepere thema's kent als vriendschap, jaloezie, verraad en sociale erkenning. Om dat laatste lijkt het uiteindelijk te draaien voor Zuckerberg. Het geld lijkt hem minder te doen. Ik vond het in ieder geval een fantastische film. Geweldige dialogen en dito geacteerd(waar heeft Timberlake ineens leren acteren) wat er in resulteerde dat ik helemaal in de film werd meegezogen.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Transformers 3 :F:

Wat een kutfilm zeg haha.
    Ik ga eerst wel ff snel die 2 andere kijken dit weekend, schrijf ik wel wat duidelijkere stukjes, maar deel 3 gaat iig geen voldoende scoren :emo:

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Je moet met Transformers ook niet te diep op het "verhaal" ingaan. Deel 1 had nog wel wat, deel 2 had niks ... Gewoon vermaak, meer niet :+

EDIT
    Vergeet ik helemaal m'n eigen review te plaatsen, stomme Tyrant!

Source Code 7/10
    Best een vermakelijke film. Mix tussen Groundhog Day en Inception. Het concept is al eens eerder gedaan ... geloof me alleen wel, het einde is een grote mind-fuck. Acteren van Gyllenhaal is leuk... verder is het vooral hij die aan het praten is.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat vind ik toch zo'n onzin 8)
    Het was gewoon een afgrijselijke film, maar moet ik de film dan een 10 geven omdat de actie wel ok was? :emo:
    Ik bedoel, ben helemaal niet veeleisend hoor, en verhaal hoeft bij mij helemaal niet top te zijn, maar dit was echt gewoon matig. Als je mijn cijfers een beetje ziet snap je heus wel dat ik films als Kingdom of Heaven wél kan waarderen, terwijl het verhaal daar ook redelijk ruk is.

8. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft een van jullie Koizora gezien?
    Wat een droevige film zeg! Maar heb wel zin om hem nog een keer te kijken..

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Oja, een film die ik vorige week had gezien

Hollywood Flies

Jezus wat een slechte film :lol:

Het verhaal slaat eigenlijk helemaal nergens op en de hoofdrolspelers zijn zo dom als olie, ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken

3/10

10. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Met wat voor verwachtingen ging je naar de film? Het is toch gewoon puur vermaak van de laagste drempel. Gewoon een bak popcorn en genieten van de special effects en brute actie. Het zou nooit een klassieker worden. Maar ik snap niet dat je geen respect kan hebben voor hoe de actie in elkaar zit. Hoe het allemaal in beeld is gebracht. Vind het persoonlijk gewoon prachtig hoe ze dat zo dat op het beeld kunnen toveren. Als zo'n hersenloos vermaak niets voor je is, snap ik niet dat je daarvoor naar de bios gaat. Dit zijn de enige soort films waar het 3D aspect een beetje iets toevoegt.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    +1.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Waar zeg ik dat? Er zaten gewoon hele pijnlijke momentjes.
    Vooral het feit dat
    er NIEMAND dood ging. BumbleBee op het punt van executie, wordt NET aan gered. En ook zowel Carly als die dude en Optimus ontsnappen allemaal NET aan de dood. Tenenkrommend.
    Daarnaast was het hele gedoe in Chicago gewoon erg langdradig, had veel korter gekunt. Jij zegt dat het puur vermaak is van de laagste drempel (wtf is dat voor zin 8)). Waarom duurt de film dan 2.5 uur? Kijk dan naar the Expandables. Die stoppen ten minste anderhalf uur VOL met KEIHARDE ACTIE. Dát is ten minste een actiefilm die je kunt beoordelen als actiefilm. Dit is gewoon geen geslaagde actiefilm. Transformers 3D wíl helemaal geen simpele actiefilm zijn, het wil veeeel meer zijn maar slaagt daar gewoon niet in, en dat is pijnlijk. Het wil helemaal niet hersenloos zijn...

Ik snap niet dat jullie mijn mening niet gewoon kunnen accepteren. Deze film een 8 geven omdat de actie goed is, vind ik bullshit. Het feit dat er ong. 10 man wegliepen tijdens de film zegt dat ik heus niet de enige ben. Je beoordeelt een film niet op zijn pretenties, anders zouden The Cell en Machete ook bovenaan de IMDb top 250 staan. En dat staan ze niet.
    En ga dan alsjeblieft niet zeggen 'ga dan niet naar de bioscoop', dat is echt het slechtste argument ever :emo:

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijkt dat wij gewoon niet op dezelfde lijn zitten. Vind het idee van The Expandables geweldig hoor (jaren 90 actie-vermaak _O_). Maar vind de film zo tergend tegenvallen! Het loopt allemaal erg houterig en vond de actie ook vrij matig. Doordat het zo kort was, miste ik ook een echte climax (iets wat Micheal Bay wel vaak goed doet). En weet niet hoe je er bij komt dat je de film een 8 moet geven, of dat ie in de IMDB top 250 zou moeten staan. Zoals ik al zei, gewoon vermaak. Een film die lekker wegkijkt en je gewoon 2,5 uur vermaakt, daarna ga je gewoon weer verder met je leven. En ik denk dat jij de film zelf serieuzer neemt dan de makers. En tuurlijk mag je gewoon naar de bios. Maar vind het een beetje zonde van jouw geld als je al weet dat je de film niks gaat vinden (je gaat me niet vertellen dat je iets anders verwachtte dan wat je gezien hebt).

Het is trouwens niet zo dat ik je mening niet wil accepteren. Ben gewoon benieuwd waarom je er zo negatief tegen aan kijkt. Vind het gewoon interessant, daarom zit ik ook op een forum.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Film vermaakt gewoon niet echt.
    Humor is echt super slecht, acteerwerk is drama, score is matig, visueel top.. Tja daar haal je het niet mee. Alleen Malkovich was tof :D

15. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb weinig tot geen 3D meegemaakt zoals het bedoelt is. Meer een irriterende factor dus.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het tot nog toe eigenlijk volledig vermeden.

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here. Heb Avatar gezien in 3D en dat was ook de eerste. Die was op sommige momenten aardig indrukwekkend. Vervolgens heb ik nog Up en Alice in Wonderland in 3D gezien en heb me alleen maar zitten ergeren aan de bril die pijn aan mn neus ging doen en 3D die slecht was uitgevoerd en niets toevoegde. Ik ga nu gewoon niet meer naar een film als ie alleen maar in 3D is te zien.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wtf 8) Dat is wel een partij cheap zeg 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina