De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    En wie heeft ze bij die degradatieplaats gebracht? Juist ja. Het is een aardige man, grappig met een goeie babbel. Maar ik begin te twijfelen aan zijn trainers kunsten.

2. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar het gaat erom waar je op het eind van de rit sta is het niet?

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk :+ En dat was nou ook niet om over naar huis te schrijven. Natuurlijk is het team niet geweldig. Maar ik vind dat je dat als trainer niet in het openbaar moet gaan zeggen, dat lijkt me niet de juiste manier om je spelers beter te laten voetballen.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Valt me vaker op dat trainers met een vlotte babbel vooral leuk zijn voor de derde helft, maar weinig inhoudelijk brengen (Jol).

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Europees hard gefaald, dit seizoen gefaald, ster spelers hebben zich niet kunnen ontwikkelen. En de kwaliteit aan spelers was er zeker. Iig voor een hogere plaats op de ranglijst en meer Europese wedstrijden.

6. Seh

Seh Guest

Jol?8) De eindspurt van 2009-2010 vergeten? En het halen van de CL met Ajax sinds een lange tijd? Ik vond hem het niet zo slecht doen, alleen faalde hij qua aankopen enorm.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alsof er veel trainers zijn die het met het spelersmateriaal van Feyenoord veel beter zouden doen. Kom op zeg. Laat die man nou gewoon z'n werk doen en geef 'm vertrouwen.

Vergeet ook niet dat het de laatste weken wél prima ging. En hij heeft ook recht tot klagen, want de selectie is ronduit kut.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    van der Heijden heeft ook echt gescoord. :lol:

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben helemaal niets vergeten. Hij leunde op individuele kwaliteit en de combinatie pantelic + siem die verassend goed uitpakte. Tijdens tv optredens vond ik dat hij inhoudelijk gewoon weinig te melden had en op lastige vragen antwoordde hij altijd met een stom geintje. met tactische keuzes was vaak ik het ook niet eens.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben ik het niet mee eens. Loopt zat potentie rond. Taak aan de trainer om dat er uit te halen. Met de spelers van afgelopen seizoen moet een plaats voor Europees voetbal gewoon haalbaar zijn.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Potentie voor de Shellcompetitie ja, met wat uitschieters. Vergeet niet dat die mennekes allemaal 20 jaar ofzo zijn en in één klap in het diepe zijn gegooid. En dat nog met elkaar ook. Normaal gesproken moet je groeien tot je er klaar voor bent en groei je dan vervolgens in een ploeg met hiërarchie, ervaring en veel meer kwaliteit dan nu waardoor je zelf ook weer door kunt groeien. Dat is nu absoluut niet aan de orde geweest.

Het zijn stuk voor stuk prima voetballers en grote talenten, maar je kunt niet verwachten dat er veel meer uit te halen is. Komend jaar moeten er wel stappen gemaakt worden, daar ben ik het mee eens. Maar Europees voetbal eisen vind ik nog wel vrij fors eigenlijk. Met Ajax, PSV, Twente, AZ heb je al vier ploegen die overduidelijk beter zijn. Dan is er nog één plekje voor Europees voetbal waar ook vrij stevige ploegen als Groningen, Roda en Utrecht (wellicht Vitesse) voor zullen vechten.

Laatst bewerkt: 2 jul 2011
  12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wat is daar grappig aan? Ik gun het die jongen van harte hoor, goede speler!

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vanwaar die verontwaardiging inderdaad. Die kerel is lange tijd een van de grootste beloftes uit de jeugd geweest.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er nog wel een stuk meer uit Feyenoords spelers valt te halen hoor. Ik denk dat het 1 van de zwakste ploegen is die ik vorig seizoen heb zien spelen in de ArenA. Het elftal straalde niets uit. Ze waren enorm apathisch en durfde geen bal vooruit te spelen. Deden ze dat wel, waren ze hem gelijk weer kwijt. Dit kan je weldegelijk Been aanrekenen, dit lijkt wel een beetje zijn huisstijl te zijn. Daarnaast begon hij inderdaad gewoon de spelers de schuld te geven en de jeugdigheid(gemiddelde leeftijd scheelde 1 jaar met Ajax), wat ook niet hielp bij het zelfvertrouwen.

Dan werd het nog wel wat beter naarmate het einde, maar als je sowieso al tot maart moet wachten op je eerste uitzege, zegt dat wel genoeg. Zó slecht is Feyenoord nou ook weer niet.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het was natuurlijk dramatisch en zó slecht als die periode waren ze niet. Maar ik denk dat ze uiteindelijk wel ongeveer geëindigd zijn waar ze horen. Volgend jaar schat ik ze rond de 7e/8e plek. En dan hou ik er eigenlijk niet eens rekening mee dat Castaignos, Wijnaldum en misschien zelfs Fer nog vertrekken.

Wat betreft dat zelfvertrouwen: daar kan ik me wel in vinden. Maar Been is ook gewoon een realist, en het is nou eenmaal wel waar wat ie zegt.

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Meer in de zin dat ik niet eens wist dat hij terug was. :lol:

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat een dramatisch slechte wedstrijd van Ajax. Ik heb maar 2 lichtpuntjes kunnen zien en dat waren Boerrigter en de nummer 7, een donkere jeugdspeler die vanaf rechts kwam. Die Boerrigter gaat Ajax echt nog veel plezier aan beleven, het lijkt me uitermate sterk als hij Ebicilio niet uit de basis kan spelen.

Ook die van der Heijden is niks speciaals, en leek meer op de zoon van Verhoeven. De goal van hem was een kopbal die letterlijk uit de lucht kwam vallen.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Van der Heijden te dik? 8)

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Deed niet echt afgetrained aan nee, maar vooral heel langzaam.

20. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook echt veel vertrouwen in Boerrigter, Volgens mij wordt hij aardig onderschat omdat hij uit de JL komt. Hij is er zelf ook echt van overtuigd dat hij het nu gaat laten zien. In zijn interviews komt hij heel zelfverzekerd over.

Hoop dat hij Ebecilio uit de basis gaat spelen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina