De Grote Voetbaldraad [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 10 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft al in de Eredivisie gespeeld hoor. En toen viel hij eigenlijk alleen op door zijn goeie trap. Meer niet. Niet echt iemand die zijn directe tegenstander zoekspeelt. Maar uit alles blijkt dat hij een hoop gegroeid is sinds dat seizoen, dus wie weet.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Jij baseert het toekomstperspectief van twee spelers op het eerste zomerse oefenwedstrijdje tegen een stel amateurs? Come on...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Waarom? Vertonghen en Chadli kwamen ook uit de JL. Denk dat de bekerwedstrijd tussen Ajax en RKC meespeelt. Daar was hij ook niet echt fantastisch. RKC was natuurlijk ook velen malen zwakker, maar toen werd er al naar hem gekeken.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik volg voetbal ook pas vanaf vandaag en kende deze spelers dus ook écht nog niet. Ebicilio heeft nog nooit iemand verbaasd en Boerrigter gaat gewoon verder waar hij afgelopen seizoen gestopt is. Daarnaast is van der Heijden altijd al een top talent geweest :not: Laat hem nou uitgerekend het minst fitte persoon van het stel zijn aan het begin van een seizoen, dat belooft veel goeds!

Ik meende het al eens eerder te horen, volgens mij denk jij bewust nooit na voordat je iets zegt.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Als je voetbal al een tijdje volgt weet je dat eerste wedstrijden tegen amateurs helemaal niets zeggen.

Laten we even afwachten of Boerrigter op Eredivisieniveau zich handhaaft en minimaal tot Van Der Heijden topfit is. En ja, Vd Heijden werd gezien als toptalent.

Volgens mij ben jij degene die niet nadenkt voordat je met conclusies om de hoek komt.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft nog 2 maanden dus fit worden moet lukken.

7. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Overigens speelt Theo Janssen controlerende middenvelder (wat overigens weer zwaar zonde is), ik zie dus bar weinig speeltijd voor hem in het verschiet.

8. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft ook gewoon 3 miljoen betaald om hem niet meer bij Twente te laten spelen :)

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wat loop jij hier nou allemaal weer voor een onzin te verkondigen. Een bepalende Theo Janssen zal op de bank worden gezet, tuurlijk heel logisch.

En amateurwedstrijden zeggen al helemaal niets.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Jan-Arie speelde rechtshalf? Neem aan dat Sneijder linkshalf stond.

Nvm, Jan-Arie speelde alleen tweede helft.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hah, zo had ik er nog niet helemaal over nagedacht ;d.

We hebben het over Jan-Arie van der Heijden, die ook op de positie van Theo Janssen speelt. Lees eens in plaats van direct op je teentjes getrapt te zijn.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Sjeik bij Malaga blijft ook maar kopen zeg.

13. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Één oefenwedstrijd tegen de amateurs en gelijk is iedereen in rep en roer over hoe Ajax gaat spelen.8)

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die oefenwedstrijden zeggen helemaal niks. Eindhoven had zelfs verloren en Fortuna gelijk gespeeld. Zouden ze vol gas geven vallen er overal 30 doelpunten.

15. Seh

Seh Guest

:eek: Godver.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan komt het erop neer dat iedereen in de top weer even sterk is, Ajax met Boerrigter, Janssen en Sigthorson (of hoe je het ook maar schrijft), PSV met Wijnaldum, Strootman en Mertens, en Twente met Janssen, Fer en ze hebben enkel een andere Janssen verloren.

De enige teams die er minder van zijn geworden zijn Utrecht en Feyenoord.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    En vergeet RKC niet :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Je weet nooit wat er nog gaat gebeuren(Vertonghen/Stekelenburg), maar tot nu toe ben ik tevreden over het beleid van Ajax.

Ipv tot het laatste moment wachten, meteen na kampioenschap begonnen met de onderhandelingen en zeker niet te gekke bedragen betaald.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Inter lijkt weer op de Argentijnse tour te gaan, en dit keer met jonge, creatieve spelers. Ricky Alvarez van Velez is bijna binnen, aldus de meeste media. Daarmee is Arsenal afgetroeft. Ik ken 'm niet, maar het schijnt een groot talent te zijn voor de flanken/aanvallende middenveld posities. Verder blijft Inter nog in Argentinië om Banega en z'n zaakwaarnemer te proberen over te halen. En in plaats van Palacio van Genoa lijkt nu Lamela bovenaan het lijstje te staan als laatste aanvaller.

Allemaal leuk en aardig, maar met die plotselinge shift naar aanvallender voetbal en jonge spelers die nog niets hebben bewezen hou ik m'n hart vast.

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    8 miljoen voor Fer? Hij heeft toch nog een contract voor 1 jaar? Lijkt me dat ie dan niet meer gaat opleveren dan wijnaldum!

Feyenoord gaat een zwaar seizoen tegemoet als ze niet snel wat spelers voor het middenveld halen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina