Het Werk, Inkomsten & Ervaringen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Danger, 15 okt 2008.

1. JeePee

JeePee Guest

Weet je zeker dat het een GT2 RS was? Dat is wel fucking leip namelijk 8) Kan me niet voorstellen dat de verzekering het chill vind een 20 jarige in zo'n moordwapen te laten rijden. De klant evenmin :+

2. Remco

Remco Guest

Ik kan de achterkant wel lezen hoor ;)

Het was druk met de Porsches en dat had ik al gezien. Er is 1 man die het altijd doet, maar die had dus even wat hulp nodig. En het stelt niks voor hoor, die dingen zijn begrensd op 20 km per uur en tot 1500 toeren ;)

Maar ik had er dus voor gezorgd dat ik in de buurt liep en vervolgens zag ik mijn kans schoon om in die GT2 RS te stappen. :)

3. JeePee

JeePee Guest

pfff, de achterkant moeten lezen om zo'n beauty te herkennen... :+

Nee echt gaaf. Die begrenzing is wel jammer (maar volkomen terecht :+).

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    begrensd op 20km/h, lol

5. Remco

Remco Guest

Ik zag wel dat het een RS was, maar wat voor 1 moest ik toch even spieken 30
    Het geluid blijft vet :)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dat wat? Mijn opleiding sluit goed aan op wat ze doen maar ik ben bang als ik daar langs kom dat ik weer op straat mag verkopen. Kan leuk zijn maar wanneer ik het te vaak moet doen word ik gek. Dan vind ik electronica verkopen toch wel leuker dan zo'n ouderwetse krant.

7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf nooit bij HotNetworkz of Pepperminds gewerkt, wel bij een soortgelijk bedrijf ( Streetwise, deur-aan-deurverkoop).

Ik zal het zo zeggen: Als je het goed kan, en je vind het wel prima, doen! Verdient lekker, en helemaal als je het ooit schopt tot teamcaptain.

Persoonlijk ben ik er niet zo van, mensen dingen aansmeren, haha.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Tja, ik zie er de lol wel van in. Ligt er wel aan wat ik moet verkopen. Ik dacht dat jij wel bij HotNetworkz zou werken aangezien ze ook wat met fotografie doen.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Fuck man, ik kan gewoon NIETS vinden. Supermarkten vol, bollenbedrijven zijn niets voor me, uitzendbureaus hebben amper werk..

10. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel 2 banen, bij beide werk ik rond de 20 uur per week waardoor ik gewoon op een 40 urige werkweek uitkom. Weet iemand wat de gevolgen zijn van 2 banen? Zo mag je slechts bij 1 werkgever loonheffing toepassen, scheelt dit veel voor de baan waarbij dit niet mag? Zijn er nog andere nadelen/consequenties?

11. Viper62

Viper62 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je over heen komen. Als je werk wil is er werk te vinden maar je moet niet miepen

12. pimmos87

pimmos87 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zo is het. Zou het iig gewoon aanpakken en dan ondertussen gewoon vol gas door blijven zoeken naar iets waar je meer zin in hebt. Komt er iig geld in het laatje en leg je toch weer contacten voor een eventuele toekomst.

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand hier die bij de Hoogvliet werkt?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Sta je bij meerdere bureaus ingeschreven? Wij verzuipen namelijk in het werk en het stikt van de uitzendkrachten. Elk uitzendbureau is weer aangesloten bij bepaalde bedrijven dus waar de één niets heeft kan het zijn dat de ander meer dan zat baantje beschikbaar stelt, ook in deze periode. Ik had me destijds bij 3 bureaus ingeschreven en in no-time vlogen de opties me om de oren. Het is alleen wel typisch dat "het grote" Randstad nooit iets van zich heeft laten horen waar de kleintjes dat wel deden.

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Randstad is echt naadje uit eigen ervaring. Me daar inschreven op de website voor vakantiewerk en er zou binnen 3 dagen contact met me worden opgenomen, na een week nog niks gehoord en toen maar op eigen houtje werk gezocht en gelukkig gevonden. Nu 4 weken later nog steeds niks gehoord.:emo:

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hoeveel uur werken de studenten hier? Ik zag een vacature voor minimaal 24 uur per week, dat vond ik al veel. En daarna vroegen ze mij of ik ook 40 uur beschikbaar was. Flikker op, dat is toch geen bijbaan. 8)

Ik wil ff weten of er mensen zijn die veel uren maken en of het een dreiging voor hun studie kan zijn.

17. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik werk 13 uur per week als ik naar school ga. In vakanties draai ik bijna fulltime. Heb zelf nooit in de knoei gezeten dankzij werk. Zolang je doordeweeks je ding doet en soms een avondje op school blijft werken red je het prima.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik werk 20 uur en af en toe iets meer als het echt nodig is. Hangt een beetje van je studie af of 20 uur haalbaar is, maar volgens mij wordt het moeilijk om meer dan 25 uur te werken naast een serieuze studie.

19. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn vakantiebaan werk ik 40 tot 48 uur in de week, in normale schoolweken werkte ik vaak zon 14-16 uur. 24 uur lijkt me wel een beetje veel tenzij je een heel makkelijke studie hebt en veel vrije tijd, als ik volgend jaar naar de uni ga doe ik in het begin alleen een zaterdag van 8.5 uur en later misschien meer als blijkt dat ik het wel aankan.:)

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Geen idee eigenlijk hoe zwaar ik het volgend jaar ga krijgen. Dit jaar was relatief gezien niet zo zwaar als mijn studie in Breda. Ik denk wel dat het mogelijk moet zijn.

Ik doe een HBO studie waarvan de H absoluut niet verdient is. Gemiddeld hou ik veel vrije tijd over alleen heb soms van die zware momenten. Planning is niet mijn sterkste kant maar dat is ook iets waarin ik mezelf ga verbeteren.

Laatst bewerkt: 6 jul 2011

Deel Deze Pagina