Fitness en aanverwanten [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ongezouten toch?

2. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Madcowie's proteine ijs:

Ingrediënten

- 1 liter kwark (2 bakjes)
    - (bevroren) fruit naar keuze
    - 2 zakjes vanille suiker
    - 50 gram Whey in een smaak naar keuze (beste iets nemen wat bij het gekozen fruit past)

Hoe maak ik het?

- De bakjes kwark gaan eerst zo'n 2 uren in de vriezer.
    - Meng de kwark in een grote bak met het fruit, zakjes vanille suiker en de whey
    - Mix alles goed door met behulp van een blender tot alle vruchten mooi fijngemalen zijn.
    - Bedek de bak met het mengsel met aluminiumfolie en zet het voor een uur of 3 in de vriezer

Geniet van je eiwit ijs!

Tip: in de cut kun je natuurlijk de vanille suiker eruit halen.

Lekker als laatste maaltijd voor het slapen gaan!

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het klinkt wel lekker! Volgende week is maken :p

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Ik gebruik zelf altijd magere kwark omdat het weinig kcal heeft maar een enorm vulgevoel geeft. Dus denk dat normale voor jou wel goed is. Je kunt voor een eetmeter ook kijken op www.valtaf.nl. Misschien een beetje een vrouwensite maar wel gemakkelijk en handig per dag bij te houden wat je binnen krijgt.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor goedkoop broodbeleg met veel eiwit? Kipfilet is me te duur, 2 euro 100 gram waar ik 2 dagen mee doe... Pindakaas is een andere optie, maar dat komt me een beetje m'n strot uit haha.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Waarom pak je dan niet die vacuüm verpakte kipfilet? Volgens mij zijn die wel wat goedkoper. Roodvlees is toch ook goed om te eten?

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zit een hoop andere troep in die voorverpakte bende. Je kan net zo goed voordeelverpakkingen kip halen en dat gebruiken voor je beleg (vrij dun snijden is goed te doen) en je lunch.

Ben ivm mijn werk (ik zit vaak bij de klant dus weinig kans om iets te eten en soms wat ongepast) gebonden aan de lunch. Mijn lunch bestaat uit kip met rijst en noten of een maaltijdsalade met pasta.

Super simpel, je maakt het in de avond klaar en je hebt genoeg voor 3 dagen. :)

8. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ga dat maar eens doen dan. Best dom dat ik er zelf niet op ben gekomen :+. Thanks in ieder geval.

9. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schema is ten einde gekomen en al mijn doelen die ik ermee wou behalen heb ik gehaald. Nu kan ik nog 1 week sporten en dan zit ik 4 weken in thailand. Totaal sport ik straks 6 weken niet. Ik ben benieuwd wat de consequenties daarvan zullen zijn.

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Post is wat foto's van je resultaat?

Wat zijn been foto's trouwens lastig om te maken. Om heel je bovenbeen aan te spannen terwijl je staat.

Laatst bewerkt: 4 jul 2011
  11. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Goede kuiten man! Doe mij die maar :)

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Thx! Kuiten zijn eigenlijk altijd wel zo geweest, ook voordat ik ging trainen. Doordat ik ook nog honkbal doe, wat dus veel sprinten is. Mag alleen wel wat droger staan vind ik zelf. Maar eerst goed eten zodat ik nu even wat hoger in m'n bf kom te staan, zodat ik wat sneller gain. En dan cutten, en meteen benen erbij pakken. Bovenlijf heeft veel minder vet dan m'n benen. Lijkt me dan niet slim om al oefeningen te doen om droger te komen, omdat m'n vetpercentage van mn bovenlijf ook omlaag gaat toch?

13. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Dikke poten idd, train je kuiten apart? Vandaag voor het eerst weer eens in tijden mijn kuiten getrained, echt de kutste spiergroep om te trainen, verkrampt helemaal.

Edit: Ik snap je cut/bulk plan niet helemaal, oefeningen om droger te staan?

14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nope, kuiten train ik niet apart. Wel een keer zo'n machine daarvoor gebruikt.
    Zoiets, alleen dan moet je de stoel naar achter duwen ipv de voetsteun. Hierbij zit ik op 150kg:

Er loopt zo'n begeleider rond op mn sportschool, hij maakt ook schema's. Had voor mn operatie een keer gevraagd hoe het zit om m'n vetpercentage net wat lager te doen. Hij zei dat je dan meer reps moet doen, met wat lichtere gewichten. Dat bedoelde ik. Maar dan verbrand je dus vet over heel je lichaam. Terwijl ik al best laag op m'n bovenlijf zit. Wil dus eerst wat meer vet aankomen, en dan gaan cutten. Wil m'n benen dus droger hebben.

15. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal een deze dagen wat foto's proberen te maken. Het lijk wel of je de benen van mij hebt, ik heb ook aardige dunne bovenbenen, maak niet uit wat ik eraan doe.

16. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Aah oke, dat meer reps doen heeft niet zoveel zin hoor volgensmij, gewoon zorgen dat je 500kcal onder onderhoud zit en je vetpercentage daalt.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Omtrek van m'n bovenbeen is 58 cm. Kuit is 41cm. Ontspannen gemeten en op het breedste punt.

@ Jepzel
    Eerst maar is veel eten en gainen, en dan weer gaan cutten.

18. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wou net zeggen ik zou voolopig nog niet aan cutten gaan denken als ik jou was, gewoon lekker een jaartje bulken en dan voor de zomer van volgend jaar gaan cutten.

19. xCraftySlyFoX

Leuk Bevonden:
    0

Ik zal de mijne vanavond eens opmaten, op de foto lijkt het net mijn been.:9

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Paar foto's van moi.

Knie zit weer lekker vol met vocht..
    Vanochtend nog even naar de gym geweest om de spierpijn van gister eruit te krijgen.
    Nu denk ik even 2 weken rust nemen om te herstellen van alle pijntjes en vermoeidheid.

Daarna maar eens 2 maanden gaan cutten.
    Zit nu rond de 17/18%. Dat wil ik naar rond de 12/13% brengen en dan weer klaar stomen voor volgend seizoen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina