Alsof het niet via andere kanalen bekend zou worden... Als een club zich officieel meld wordt dat altijd bekend, dat wij het nu op de officiele site zetten, tsja, inderdaad vast om de onrust onder de supporters een beetje te temperen. 10 miljoen haha, ik gok dat Utrecht niet verder zal gaan dan 5. En wil ADO dat niet, dan niet. (maar ik ben ervan overtuigd dat het bij vd Kallen zal gaan kriebelen, die heeft geld nodig...) Oh en waarom zijn wij triest omdat we wat spelers bij jullie willen halen? Dat gebeurt altijd en overal, PSV winkelt bij ons, wij winkelen bij jullie. En in Den Haag zijn ze het er vast niet mee eens, maar Utrecht is wel een grotere club, met meer potentie.
Jezus, en met zon constructie kan de Fifa dus ook niks aan zulke transfers doen. Maar hij speelt in de D2? Als hij echt zo goed is zou die toch in de D1 moeten?
Bij Ajax stroom je normaal gesproken het tweede jaar in een leeftijdscategorie pas door naar de eerste selectieploeg. Dus E2 > E1 > D2 > D1 > C2, enzovoorts. Tenminste, dat was in mijn tijd zo. Alleen echt goede jongens stromen natuurlijk sneller door.
iedereen vergeet natuurlijk snel dat Ajax alle Belgische en Deense talenten ook wegkaapt voor een schijntje
En volgensmij ben je vanaf je 16e in staat om arbeidsovereenkomsten te sluiten, dus is dat ook geen verkapte vorm van kinderarbeid. Wat Barca doet wel.