[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ohnee joh met extra ammo :p en die normale scope vind ik ook veel fijner

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Motion sensor is juist erg handig. Sniper met extra ammo en Armour upgrade, shotgun. Je ziet de vijand altijd aankomen.:thumbs:

3. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    niet tegen tanks bedoelde ik :9

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    In BC I schoot ik ze regelmatig uit dat kloteboederijtje aan de rand van dat dorp waar je later in moet. De aanvallers hebben daar eerst de beschikking over Arti vuur. Heerlijk die map. _O_

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik had het over motion sensors.
    heb jij ooit een tank gemold met motion sensors, please tell me how :cool:

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Zorgen dat hij er op rijdt, het balletje knalt er onder uit. Waardoor de tank uitglijdt. En op zijn kop valt of de afgrond in rijdt tijdens het herstellen van zijn uitglij party!

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet niet of het hier al besproken is, volgens mij nog niet helemaal, dus bij deze de abilities van de support class, nu assault de medic class over heeft genomen:

The Support class makes its return in Battlefield 3, incorporating the ability to use light machine guns and can lay down heavy fire, allowing him to become a serious mobile weapons platform. “Support has always been about heavy infantry firepower from his LMG,” says Alan Kertz, Senior Multiplayer Designer at DICE. “It’s a role that we’ve wanted to feel different than Assault’s running and gunning.”

This brings us to two new features in Battlefield 3: Bipods and Suppressive Fire. Bipods have a very practical use, especially for LMGs, as they provide a substantial increase in stability while laying down a base of fire. Bipods can be deployed anywhere by zooming in with your LMG when prone, or when standing/kneeling in front of suitable supports, such as a window sill. The stability created by deploying a Bipod gives players a massive boost in accuracy and recoil reduction. You’ll be able to unload an entire clip of 200 bullets from your LMG with great accuracy without even letting go of the trigger, all thanks to the Bipod.

Suppressive Fire is a new in-game mechanic that changes how you can play the game. When you lay down fire in close vicinity to an enemy, the incoming barrage will show up as a graphical blur effect on his screen to stress him and let him know it’s not safe to pop out from behind cover. Just as importantly, this mechanic also affects his character’s in-game firing accuracy, making him less of a threat by using real world tactics. Better yet? You get team play experience points for doing so!

“Supported shooting with Bipods and Suppressive Fire finally allows us to achieve an obvious difference between Assault and Support, since the heavy LMGs are not terribly mobile,” explains Kertz. “When deployed with a Bipod, they become an incredibly powerful force. Suppressive Fire forces the enemy to keep their head down and lets the Support gunner pin his enemies in place so teammates can flank.”

En voor de duidelijkheid nog een fotootje van een bipod voor de onwetenden:

8. black raven 8

black raven 8 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het supressen net zo goed werk als bv in de project reality mod van bf2.

Want dan heeft een support class ook echt nut.. en kan doen wat het hoort te doen.

Een support class hoort ervoor te kunnen zorgen dat de vijand niet meer gericht terug kan schieten.

9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat ze maar is komen met 360 footage ... stel schapen. Dat lekker maken met alleen tekst heb ik nu wel zo'n beetje gezien.

10. bozz

bozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensz!!

Stel schapen!

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ben ik het ook mee eens, wel een volledige gameplay video van PC en PS3 uitbrengen en 360 niet. Terwijl van de consoleversies de 360 versie de duidelijke winnaar was, waarom doen ze dan dit vraag ik me af? Hoe dan ook, ik verwacht tijdens de Gamescom dat ze BF3 echt volledig uit de doeken zullen doen, en dan dus alle versies. Gameplay videos van PC,360 en PS3..en ook echte normale multiplayer footage. Het zal toch gvd eens moeten.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, vind ik dus ook. Het is mij veelste stil rondom dit hele gebeuren gek genoeg.

Maar, hoe kom jij erbij dat de 360 als beste uit de verf kwam dan? :+

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Om dezelfde reden dat we op een Xbox forum over deze game zitten te praten? :+

Ik wil inderdaad ook graag 360 footage zien. Tekst word je ook niet altijd wijzer van.

14. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Waarschijnlijk omdat ze voor de 360 een andere manier voor de schaduwen gebruiken, ik denk dat het daarom ook wat langer duurt voordat ze met 360 footage komen.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah, my bad. Ik had het ooit eens gelezen in een thread op GT over welke versie beter was, er werd door velen gezegd dat 360 de duidelijke winnaar was,maar ik zie op Digital Foundry nu dat het erg meevalt.

If multiplayer isn't so much of a focus, the decision is harder. It comes down to a small, but noticeable performance advantage and a small smattering of "nicer" graphical implementations on 360 up against a PS3 version that - overall - seems to have fewer noticeable graphical artifacts.

The 360 version has a bunch of not terribly noticeable graphical effects (and not quite as much tearing) that are superior to those on the PS3, whereas the latter has one - big - edge over MS's console regarding that dithering effect-majig.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nice!

Alleen de HUD ziet er voor mij iets te vee Ghost Recon uit als je begrijpt wat ik bedoel :)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe zit het nou met die demo van dit spel?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die kun je spelen (iig eerder dan anderen) als je de Limited Edition van MoH hebt gekocht. Later zal hij wel open worden. Datum weet ik niet.

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hoop wel dat hij open wordt.
    Ik zou hem ook al is het voor een dag wel graag willen spelen :D
    (heb namelijk geen moh ofzo)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina