Je hebt volgens mij niet echt een locker ofzo waar je alles veilig kan in storen, maar je kan wel je gear achterlaten in de hotelkamer van Boone of in Spoiler je suite in The Lucky 38 op de New Vegas strip, maar hiervoor moet je wel al wat verder in de main story zitten
Beetje jammer dat ik er te laat achter kwam dat je skills niet tot 100 moest raisen Ben nu lvl17 en volop SQ's aan het doen. Wil de meeste achievements gaan halen en dan met de MQ verder gaan. Zit nu op Ring-a-Ding-Ding. Kan ik nog alle factions kiezen ook al ben ik op slechte voet met ze?
Spoiler Normaal gezien krijg je op een bepaald moment tijdens de MQ het aanbod van elke factie om met hen samen verder te werken, wanneer je dit aanvaard vergeven ze je je 'misdaden'
Ok thx. Heb nu alleen problemen met The Legion. Maar dat komt omdat Boone ze meteen slacht als we ze tegen komen. Verder heb ik wel eens wat mensen moeten killen bij bepaalde quests. Zijn de DLCs een beetje leuk? Zit te denken om ze te halen als ik deze op 1000 heb. Anders ga ik beginnen aan Fallout 3.
Als je 3 ook nog hebt liggen zou ik daar eerst aan beginnen. En als je daar al eens 150 uur in rondgewaald hebt en er dan nog geen genoeg van hebt zou ik je eerder de 3 DLC aanraden (behalve Anchorage en Zeta) En als je dan NOG geen genoeg er van hebt zou je eens naar de NV DLC kunnen kijken (maar ik denk dat tegen die tijd Skyrim al wel uit is )
Als je ooit terug vriendjes wil worden met The Legion is het wel nodig dat je Boone ff thuis laat idd
Anchorage is nog wel enigzins te pruimen maar eigenlijk alleen vanwege de enorm toffe gear die je er kan vinden. Zeta is gewoon om te huilen Qua quests en gameplay zijn de andere 3 veel en veel en veel beter.
Ik vraag het maar even hier, aangezien er geen Fallout 3 topic is en de meeste hier wel Fallout 3 hebben gespeeld. Als ik Fallout 3 koop voor de PC, en mijn Xbox 360 account er aan koppel, en die Achievements op de pc via het cheat menu (addachievement 1 addachievement 2 enz.) vrijspeel, komen die dan ook allemaal op mijn Xbox 360 account?
Ook niet als je ze 'legaal' vrijspeelt? En ik had gekeken bij pagina 1 t/m 3, maar daar stond het topic niet tussen.
Hmm... op de PC versie staat zowel Games for Windows als Live. http://www.zavvi.nl/games/platforms...edition/10052890.html?name=image-zoom&image=0
En geld alleen voor games die dacht ik niet op de X360 zijn uitgekomen. Kan iemand mijn vertellen hoe ik ammo maak? Ik kan nu alleen van de cells maken. Ik heb repair 90 en Science 70. Had gedacht dat ik bv ook 9mm ammo enzo zou kunnen maken. Heb alleen lege cases ook altijd mee genomen.